Hotel Kupeli Palace Sidera Palace

امتیاز 3.9 از 5 | از 100 کاربر
Hotel Kupeli Palace Sidera Palace
Hotel Kupeli Palace Sidera Palace
Hotel Kupeli Palace Sidera Palace
Hotel Kupeli Palace Sidera Palace
Hotel Kupeli Palace Sidera Palace
Hotel Kupeli Palace Sidera Palace
Hotel Kupeli Palace Sidera Palace تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Kupeli Palace Sidera Palace

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

کشور ترکیه همه ساله میزبان سیل عظیمی از گردشگران از سراسر جهان است. این کشور با آثار تاریخی و طبیعی که در دل خود دارد توانسته از کشورهای توریست پذیر محسوب شود. ایرانیان بسیاری به این کشور سفر می کنند و از نقاط جذاب آن دیدن می نمایند.

هتل ها و مراکز اقامتی متفاوتی در شهر استانبول قرار دارد که هر کدام دارای مشخصه ها و درجات متفاوتی بوده و به نحوی در جهت جلب مسافران تلاش می نمایند. یکی از هتل های خوبی که در منطقه سلطان احمد استانبول قرار گرفته است هتل کوپلی پالاس سایدرا پالاس بوده که دارای امکانات مناسبی نیز می باشد. این هتل چهار ستاره دارای 43 اتاق است و موقعیت و دسترسی های خوبی را به شهر استانبول دارا می باشد.

امکانات و خدمات هتل کوپلی پالاس سایدرا پالاس

هر هتل بنا به درجه و موقعیتی که دارا است سعی بر فراهم کردن بهترین امکانات برای مسافران دارد که خاطره ای خوب در ذهن آنان بسازد و این تجربه و خاطره ی خوب باعث شود که آن مسافران در طی سفر های بعدی خود باز هم آن هتل را برای اقامتشان انتخاب نمایند. هتل  کوپلی پالاس سایدرا پالاس استانبول هم از این قاعده مستثنی نیست و امکانات زیر را با بهترین وضعیت و کیفیت موجود در اختیار گردشگران و مسافرین قرار می دهد.

اینترنت پرسرعت، پذیرش 24 ساعته، صرافی، میز تور، سیستم بیدار باش، سیستم اطفا حریق، خدمات نظافتی 24 ساعته، لباسشوئی، خشکشوئی، اتو، حمام ترکی، صندوق امانات، اتاق چمدان، سیستم تهویه هوای مطبوع، سونا، ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس و زمین بازی

لابی بسیار شیکی که در این هتل بنا شده است چشم هر مسافری را به خود خیره می کند و دکوراسیون چشم نواز آن سبب می شود که در این محیط احساس راحتی داشت. اینترنت موجود در لابی به مسافران این دسترسی را می دهد که به کارهای روزمره مجازی خود مشغول شده و یا تلویزیونی که در لابی قرار دارد استفاده نمایند و به تماشای برنامه مورد علاقه ی خود بنشینند.

اگر پیش از سفر اهل ورزش بوده اید و به باشگاه می رفتید می توانید در باشگاه ورزشی که در این هتل قرار دارد به ادامه فعالیت های خود مشغول شده و از امکانات و تجهیزاتی که در این باشگاه است بهره ببرید. خدمات اسپا در این هتل وجود داشته و با استفاده از آن ها می توانید به سلامت جسم خود رسیدگی نمائید. این تفریحات سرگرم کننده و مفرح سبب می شود که احساس خستگی نکنید، مخصوصا اگر در فصل زمستان به سفر رفته اید یک سونای بخار می تواند خستگی راه را از تن به در کرده و بسیار لذت بخش باشد.

اگر همراه خود ماشین به همراه دارید نگران جای پارک خودروی تان نباشید و می توانید آن را در پارکینگی که هتل به این امر اختصاص داده است پارک کنید. اگر قصد دارید خودتان در شهر رانندگی کنید اما خودرو ندارید از کارکنان هتل بخواهید که خودرویی را در اختیار شما قرار دهند. با کرایه ی خودرو از هتل می توانید به گوشه گوشه ی شهر سر بزنید و به گشت و گذار بپردازید. همچنین این هتل به اجاره ی دوچرخه نیز می پردازد و می تواند سرگرمی و تفریح جالبی به شمار رود.

رستورانی که در هتل بنا شده چیدمان مرتبی داشته و فضای خوب و دلبازی را به خود اختصاص داده است. مسافران می توانند برای سرو وعده ی غذایی خود هم از محیط داخلی سالن و هم از محیط بسیار سرسبز و روح انگیز محیط بیرونی آن استفاده کنند. صبحانه ای که در هتل سرو شده به صورت بوفه است و خوراکی های لذیذی را به میهمانان ارائه می کند. در این رستوران سعی بر آن است که از بهترین مواد اولیه در تهیه غذاها استفاده شود و این امر سبب بالا بردن کیفیت و خوش طعم بودن غذاهای رستوران داشته است. کافی شاپی که در هتل وجود دارد بسیار فضای آرام و شیکی داشته و می توان در این مکان به تجدید قوا پرداخت و با صرف نوشیدنی های سرد و گرم و دسر های خوش طعم و عطری که در کافی شاپ سرو می شود لذت برد و کمی استراحت نمود.

برای خرید لوازمی که می خواهید و یا سوغاتی هایی که دوست دارید به عنوان هدیه به عزیزانتان هدیه دهید لازم نیست حتما بیرون از هتل رفته و در شهر بگردید زیرا در این هتل فروشگاهی به این امر اختصاص داده شده که شما می توانید هر چیزی که به آن نیاز دارید از این فروشگاه خریداری نمایید. کارکنان و پرسنلی که در این هتل مشغول به فعالیت هستند بسیار رفتار خوب و مهربانی دارند و در زمینه های مختلف می توانند شما را راهنمائی کنند. این کارکنان به زبان های ترکی و انگلیسی تسلط داشته و هم صحبت شدن با آن ها سخت نمی باشد.

اتاق های هتل کوپلی پالاس سایدرا پالاس

هتل کوپلی دارای اتاق های بسیار شیک و مرتبی است که استراحت در ان ها می تواند بسیار لذت بخش باشد ضمن اینکه اتاق ها دارای عایق صدا و پنجره های دو جداره هستند و سکوت خوبی بر این اتاق ها حکم فرما می باشد. 43 اتاق در هتل وجود دارد که به شکل زیر تقسیم بندی شده اند:

  • اتاق های استاندارد با تخت توئین یا تخت دبل

  • اتاق های ویژه با تخت توئین یا تخت دبل

  • اتاق های لوکس با تخت دبل

  • اتاق های اکسکیوتیو با تخت دبل

  • اتاق های سه تخته

  • سوئیت

  • اتاق ویژه ی ماه عسل

این اتاق ها که فضای خوب و دلچسبی را نیز دارند دارای امکانات زیر می باشند:

یخچال، مینی بار، تلویزیون، اینترنت پر سرعت، سیستم اطفای حریق، سیستم بیدار باش، حمام با دوش و وان، سشوار، وسایل بهداشتی، چای ساز، قهوه ساز، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه هوای مطبوع، کمد لباس، میز، صندلی، تلفن و مبلمان

رنگ بندی اتاق ها شاد و دلنواز بوده و همچون قصری با شکوه به چشم می آید. فراموش نکنید در این اتاق ها نمی توانید سیگار بکشید و اگر قصد سیگار کشیدن دارید به محوطه ای که به این امر اختصاص داده شده است باید بروید.

ساعت ورود به اتاق ها 14 و ساعت خروج از آن ها 12 می باشد. اگر حیوان خانگی دارید می توانید آن ها را با خود به هتل ببرید و این هتل ممنوعیتی برای ورود حیوانات در نظر نگرفته است. پس اگر به وجود حیوانات در مکان اقامتی خود حساس هستید این هتل مکان خوبی برای استراحت شما نمی باشد.

نظافت اتاق ها یه صورت روزانه صورت می پذیرد و تمیزی محیط برای مسئولین هتل بسیار پر اهمیت می باشد. ملحفه ها همیشه پاکیزه هستند و از این بابت جای نگرانی نمی باشد. 

فاصله ی هتل کوپلی پالاس سایدرا پالاس از اماکن مهم استانبول

هتل کوپلی پالاس در موقعیت خوبی از شهر قرار دارد و دسترسی های لازم را به تمام نقاط و اماکن استانبول دارا می باشد. همین امر سبب گشته مسافرانی که در این هتل اقامت نموده اند در طی سفر های بعدی نیز همین هتل را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کنند و از خاطره های خوبی در این هتل برخوردار شوند. در ادامه ی مطلب به فاصله ی هتل تا برخی از اماکن مهم استانبول می پردازیم:

  • فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: 15 دقیقه پیاده روی

  • فاصله آب انبار باسیلیکا استانبول: 1 دقیقه پیاده روی

  • فاصله تا بازار ادویه استانبول: 10 دقیقه رانندگی

  • فاصله تا مسجد سلیمانیه استانبول: 14 دقیقه رانندگی

  • فاصله تا برج گالاتا استانبول: 15 دقیقه رانندگی

  • فاصله تا کاخ دلمه باغچه استانبول: 17 دقیقه رانندگی

  • فاصله تا میدان تکسیم: 20 دقیقه با رانندگی

  • فاصله تا خیابان استقلال استانبول: 20 دقیقه با رانندگی

  • فاصله مرکز خرید استانبول مال: 21 دقیقه رانندگی

  • فاصله تا مرکز خرید ونیزیا استانبول: 25 دقیقه رانندگی

  • فاصله تا ساحل فلوریای استانبول: 22 دقیقه با رانندگی

  • فاصله تا فرودگاه بین المللی سابیها گوکچن: 50 دقیقه با رانندگی

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است