Hotel Sed

امتیاز 4.5 از 5 | از 103 کاربر
هتل سد استانبول
لابی هتل
رستوران هتل
لابی هتل
لابی هتل
رستوران هتل
امکانات هتل تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Sed

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره

هتل سد یکی از هتل های 3 ستاره در شهر توریستی استانبول است که همه روزه با ارائه امکانات و خدمات رفاهی مورد نیاز میزبان مسافران و میهمانان خود می باشد. هتل sed در واقع یک هتل میان رده محسوب می شود اما امکانات و کیفیت خدماتی که ارائه می دهد، با هتل های 4 یا پنج ستاره رقابت می کند. از خصوصیات ویژه این هتل کارکنان و پرسنل آموزش دیده و حرفه ای آن هستند که به سه زبان ترکی، انگلیسی و آلمانی مسلط بوده و در طول اقامت با خوشرویی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند. در ادامه با معرفی هتل سد و بررسی امکانات، خدمات و موقعیت مکانی آن همراه ما باشید.

امکانات هتل سد استانبول

هتل سد جزء بهترین و مجهزترین هتل های استانبول است. در این اقامتگاه امکاناتی همچون اینترنت Wi-Fi رایگان در محوطه هتل و اتاق ها، پارکینگ رایگان بدون نیاز به رزرو، استخر سر پوشیده، سیستم تهویه هوا در سراسر هتل و غیره در اختیار گردشگران تور استانبول قرار می گیرد. علاوه بر امکانات مذکور مسافران با اقامت در هتل sed استانبول می توانند از خدمات اسپا نیز به صورت رایگان استفاده نمایند. مدیریت این اقامتگاه همچنین در ساختمان هتل یک اتاق جلسه و ملاقات، 2 رستوران، کافی شاپ، باغ و فضای سبز، تراس، اتاق مخصوص نگهداری چمدان ها، خشکشویی و یک محوطه مخصوص کشیدن سیگار در نظر گرفته و برای میهمانان محترم اقامت خوشی را آرزومند است.

رستوران هتل تراس استانبول

در ساختمان هتل س دو رستوران نیز وجود دارد که مسافران می توانند در دو وعده نهار و شام از غذاهای لذیذ ترکیه ای که توسط آشپزهای ماهر در این هتل طبخ می شود نوش جان کنند، همچنین صبحانه بوفه هتل نیز از ساعت 7 تا 10 صبح سرو می شود.

اتاق های هتل sed استانبول

هل سد در استانبول دارای 6 طبقه و 50 واحد اقامتی مجزاست که در فضایی تمیز، آرامش بخش و مجهز میزبان مسافران می باشد. اتاق های sed hotel istanbul در 5 نوع زیر ارائه می شود:

اتاق استاندارد دابل: این تاق ها 17 متر متراژ دارند و منظره آن ها نمای رو به شهر است. یک تخت دو نفره و یا دو تخت تک نفره هم در آن ها وجود دارد.

اتاق با نمای دریا: این اتاق دارای یک تخت دو نفره و دو تخت تک نفره می باشد که در سرویس حمام وان وجود دارد و دید به دریا دارد.

اتاق اکونومی سینگل: این اتاق ها 12 متری هستند که دارای یک تخت تک نفره می باشد و منظره آن ها رو به شهر است.

اتاق استاندارد سینگل: این اتاق ها 17 متری هستند که یک تخت تک نفره دارند و نمای این اتاق ها منظره رو به شهر است.

اتاق سینگل استاندارد با نمای دریا: متراژ این اتاق ها 17 متر است و دارای یک تخت یک نفره و نمای زیبا رو به دریا می باشد.

امکانات اتاق های هتل سد استانبول

تمامی اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون میز کار، وان حمام، تلفن، دمپایی، سشوار، گاو صندوق، اتو، میز اتو، دستگاه قهوه و چایی ساز، نظافت روزانه، تخت نوزاد می باشد. اتاق ها همچنین دارای یخچال کوچک و خوراکی می باشد که در صورت استفاده باید هزینه آن ها به صورت جداگانه پرداخت شود. حمام اتاق های هتل سد استانبول دارای حوله، شامپو، صابون می باشد.

فاصله هتل sed استانبول تا مکان های مهم شهر

هتل سد در محله معروف و زیبای بی اغلو واقع شده و با میدان تقسیم و خیابان استقلال فاصله بسیار کمی دارد، همچنین اطراف این هتل تعداد قابل توجهی مرکز خرید است، به همین خاطر sed hotel اقامتگاه بسیار خوبی برای مسافرانی است که قصد خرید در استانبول را دارند. در ادامه لیستی در اختیار شما قرار می دهیم که فاصله هتل را تا اماکن مهم و جاذبه های گردشگری استانبول نشان می دهد:

  1. فاصله تا کاخ دلمه باغچه: حدود 1.4 کیلومتر
  2. فاصله تا مسجد سلیمانیه: حدود 3.8 کیلومتر
  3. فاصله تا مسجد ایاصوفیه: حدود 5.5 کیلومتر
  4. فاصله تا بازار بزرگ استانبول: حدود 4.3 کیلومتر
  5. فاصله تا مسجد سلطان احمد: حدود 7 کیلومتر
  6. فاصله تا برج گالاتا: حدود 3.9 کیلومتر
  7. فاصله تا کاخ توپکاپی: حدود 4.5 کیلومتر
  8. فاصله تا موزه هنر های مدرن استانبول: حدود 3 کیلومتر
  9. فاصله تا برج ساعت استانبول: حدود 900 متر
  10. فاصله تا میدان تقسیم: حدود 1.3 کیلومتر
  11. فاصله تا فرودگاه آتاتورک: حدود 32.2 کیلومتر

قوانین هتل سد استانبول

  • سیگار کشیدن در این هتل ممنوع است اما اتاق سیگار موجود است.
  • تحویل اتاق های رزرو شده از ساعت 14:00 شروع می شود و تخلیه اتاق ها نیز تا ظهر باید صورت گیرد.
  • ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است.
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

سوالات متداول

نظرات کاربران

  • ساجده احمدزاده ساجده احمدزاده 1398/07/30
    14 نفر پسندیدند
    در کل هتل جالبی نیست و رفتار کارکنانش با مسافرا خوب نیست. من موقع غذا خوردن یه موردی رو دیدم که به کارکنان اطلاع دادم ولی اصلا رفتار مناسبی نداشتن و به جای رفع مشکل پیش اومده و عذرخواهی، گستاخی کردن و در نهایت منجر به بحث و جدال ما شد. ماام قید پولی که داده بودیمو زدیم و هتلمونو عوض کردیم. رفتیم یه هتل 3 ستاره دیگه ولی وقتی مقایسه می کردن اون هتل خیلی خیلی بهتر و با کیفیت تر از هتل سد بود. من اگه بخوام دوباره برم استانبول این هتلو انتخاب نمی کنم.