Hotel Swissotel Living

امتیاز 4.7 از 5 | از 100 کاربر
Hotel Swissotel Living
Hotel Swissotel Living
Hotel Swissotel Living
Hotel Swissotel Living
Hotel Swissotel Living
Hotel Swissotel Living
Hotel Swissotel Living تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Swissotel Living

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

شهر استانبول از شهرهای مهم کشور ترکیه می باشد که همه ساله مسافران زیادی برای گردش و تفریح به آن سفر می کنند. این شهر زیبا که از آثار طبیعی و تاریخی زیادی بهره می برد دارای هتل های زیادی برای اقامت میهمانان و مسافران می باشد. از جمله ی این هتل ها می توان، هتل Swissotel The Bosphorus را نام برد که هتلی بسیار شیک و لاکچری است و در نزدیکی خیابان بشیکتاش قرار دارد.

این هتل مدرن 5 ستاره به خاطر امکانات بی نظیر و عالی که دارد در سال 2016 و 2017 توانست گواهینامه های امن را کسب نماید. هتل سوئیس اوتل د بسفروس در 4 سپتامبر 2009  شروع به فعالیت نمود و 566 اتاق را در خدمت گردشگران و مسافران قرار داده است. هتل جذاب سوئیس اوتل دارای شعبات دیگری در کشور ترکیه از جمله در شهرهای آنکارا، ازمیر و بدروم می باشد و توانسته شعبات خود را در سراسر جهان گسترش دهد به شکلی که در آسیا، اروپا، خاورمیانه و آفریقا، آمریکای شمالی و جنوبی هتل هایی را به وجود آورده است.

موقعیت هتل به گونه ای می باشد که چشم انداز بسیار رویایی را از تنگه بسفر به رخ کشیده و باعث شده همه مسافران هتل دل به این مناظر زیبا ببندند و برای سفرهای بعدی خود این هتل را اولین گزینه اقامت خود بدانند. افرادی که بسیار لوکس پسند می باشند یقینا با دیدن این هتل، آن را انتخاب می کنند و از امکانات آن بهره خواهند گرفت.

ممکن است قدری هتل از میدان تکسیم و محله سلطان احمد فاصله داشته باشد اما به خیابان و مرکز خرید نیشان تاشی نزدیک است و با وجود قرار گرفتن ایستگاه اتوبوس روبروی هتل به راحتی می توانید به ایستگاه مترو عثمان بی رفته و به هر جایی که دوست دارید سر بزنید و به گردش بپردازید.

امکانات رفاهی هتل سوئیس اوتل د بسفروس

این هتل را می توان از بهترین هتل های ترکیه دانست که امکانات فوق العاده ای را در اختیار میهمانان قرار داده است. هتل سوئیس اوتل که تلفیقی از معماری سوئیس و تمدن ترک را به رخ کشیده، ساخته ی معمار معروف خوان چیو می باشد. از جمله ی امکانات و خدماتی که این هتل به خدمت مسافران گماشته است می توان به موارد زیر اشاره نمود:

باغ، مبلمان فضای باز، میوه ( با هزینه اضافی)، بطری آب، غذای بچه (شارژ اضافی)، ویلچر، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ، ایستگاه شارژ وسیله نقلیه برقی، اصلاح مو، خدمات اپیلاسیون، درمان های صورت، خدمات های زیبایی، دستگاه خودپرداز، دستگاه، نقدی در سایت، انبار چمدان، تبدیل ارز، شبکه های تلویزیونی کودکان، تجهیزات بازی در فضای باز کودکان، خانه داری، روزانه، خدمات اتو شارژ اضافی، تمیز کردن و خشکشویی(با هزینه اضافی)، نمابر، فتوکپی( با هزینه اضافی)، امکانات جلسه/ ضیافت( با هزینه اضافی)، صندوق امانات، کاسه حیوان خانگی، سبد حیوان خانگی، منطقه سیگار کشیدن مشخص، تهویه هوا، فروشگاه ها( در سایت)، گرمایش، کرایه اتومبیل، فروشگاه هدایا، آسانسور، سالن عروسی، بار،رستوران و کافی شاپ

کارکنان و پرسنل این هتل به زبان های مختلفی از جمله: انگلیسی، چینی، فرانسوی، عربی، ترکی، آلمانی و روسی مسلط هستند که این امر سبب می شود اگر میهمانان هتل سوالی داشتند یا با مشکلی در زمینه اقامت خود مواجه شوند به راحتی با پرسنل مجموعه ارتباط بگیرند و آن ها در صدد رفع نیاز مسافران برآیند.

رستوران ها و کافی شاپ های هتل

این هتل جذاب برای خدمت رسانی و پذیرایی از میهمانان خود 16 رستوران را تشکیل داده است که این امر از جمله علت های بهترین بودنش در سطح منطقه می باشد. در این رستوران ها انواع غذاهای گیاهی، سوئیسی، ترکی، حلال، بین المللی و اروپایی طبخ می شود و می توان با سفارش هر کدام از این غذاها و سرو آن ها طعم های مختلف را چشید و از خوردنشان لذت برد. رستوران سابروسا که در هتل مشغول به فعالیت است برای صبحانه های آخر هفته معروف می باشد و انواع غذاهای ترکی و سوئیسی را طبخ کرده و به مسافران عرضه می کند.

در رستوران های این هتل از مواد اولیه مرغوب و تازه بهره گرفته شده و همین باعث می شود که خوش طعم ترین غذاها را در این رستوران ها خورد و از مزه آن ها لذت برد. در رستوران های  هتل سوئیس اوتل ، منوهای رژیمی نیز به چشم میخورد که با درخواست مشتری در اختیارش قرار می گیرد.

دکوراسیون بندی رستوران و چینش زیبای میز و صندلی های آن توانسته است رستوران های هتل سوئیس اوتل د بوسفوروس را بسیار شیک و مدرن نماید. فضای بسیار چشم نوازی را در برخی از این رستوران ها به دلیل مشرف بودنشان به شهر و تنگه بوسفور شاهد هستیم.

یک کافه بار در پشت بام سوئیس اوتل به چشم می خورد و این کافه به سرو انواع های نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی می پردازد و میهمانان با رفتن به آنجا می توانند لحظات خوبی را برای خود رقم بزنند. کافه بار آمباسادوری که در هتل است میزبان جشن ها و رقص ها به صورت زنده می باشد و این مراسمات تا اخر شب به درازا می انجامند. موسیقی های زنده و مناظر رو به کوه و دریای آن بهترین خاطره ها را برای مهمانان و گردشگران رقم خواهد زد.

اگر به دنبال تست و چشیدن مزه ی کیک های خوب و بی نظیر هستید باید حتما سری به کافه سوئیسی موجود در هتل بزنید. این کافه توانسته است بهترین و خوش طعم ترین کیک ها را سرو کند و با خوردن هر تکه از آن بیشتر عاشق مزه اش خواهید شد.

تفریحات هتل

هتل سوئیس اوتل د بوسفوروس استانبول علاوه بر امکانات رفاهی که در خدمت میهمانان قرار داده است به فکر تفریح و سرگرمی این عزیزان هم می باشد و انواع مختلفی از تفریحات آبی و ورزشی را به خدمت مسافران در آورده است. از جمله این تفریحات می توان موارد زیر را نام برد:

موسیقی زنده( با هزینه اضافی)، تور و کلاس های مختلف در مورد فرهنگ محلی ترکیه( با هزینه اضافی)، فیلم شبانه( با هزینه اضافی)، گالری های هنری موقت، سرگرمی عصرانه( با هزینه اضافی)، کلوپ شبانه( دیجی شارژ اضافی)، زمین تنیس( با هزینه اضافی)، کلاس های بدنسازی، کلاس های یوگا، مربی شخصی، صندلی ماساژ، تناسب اندام، ماساژ کامل بدن، اتاق بخار، امکانات، آبگرم، سولاریوم( با هزینه اضافی)، مرکز تناسب اندام، سونا، وان، جکوزی و حوله استخر

در این هتل استخرهای روباز و سرپوشیده برای شنا کردن میهمانان فراهم شده است که بتوانند به راحتی به استخر دسترسی لازم را داشته باشند. کتاب، دی وی دی و موسیقی برای کودکان از جمله تفریحاتی می باشند که برای هر کدام از بازه سنی میهمانان در نظر گرفته شده است. سالن ورزشی و اسپای این هتل 14 اتاق مختلف دارد که مسافران از هر کدام که بخواهند می توانند استفاده نمایند.

اتاق های هتل سوئیس هتل د بسفروس

این هتل شیک و لوکس دارای 566 اتاق می باشد و 63 سوئیت را هم برای افرادی که اقامت بلند مدت دارند فراهم نموده است. قیمت حدودی هر شب اقامت در اتاق ها از 7 میلیون تومان آغاز می شود و البته توجه داشته باشید این قیمت ها با نوسانات ارز دستخوش تغییر خواهند شد. این اتاق ها فضای خوب و بزرگی را دارند و از دیزاین مناسب و لاکچری بهره برده اند. اتاق های مختلفی در این هتل وجود دارد از جمله:

Terrace Suite with Bosphorus View and Executive Lounge Access: فضای این سوئیت 85 متر است و معماری شیک و خاصی دارد. نشیمن لوکس و مجهز آن بسیار زیبا و دلنشین می باشد. در این سوئیت حمامی لاکچری با دوش هوشمند وجود دارد که از کاشی های زیبای مرمر در ساخت آن استفاده شده است. فضا و منظره ی تنگه بسفر و کاخ دولما باغچه باعث شده زیبایی این سوئیت چند برابر شود.

Deluxe Suite with Garden View: مساحت این سوئیت 103 متر است و جزو بزرگترین سوئیت های این هتل می باشد. امکانات مجهز و خوب این سوئیت باعث شده که استقبال زیادی از آن شود. پنجره های آن به صورت یک تکه می باشند و سراسری هستند. در این سوئیت فرش های زیبا و دستگاه پخش دی وی دی وجود دارد و فضای زیبا و چشم نوازی را به مسافران هدیه می کند.

Swiss Advantage King Room: این اتاق فضایی 38 متری را از آن خود کرده و 2 تخت دارد که با شیوه ی زیبای سوئیسی دکوراسیون بندی شده است. سرویس خواب مناسب، میز کار، سیستم هوای مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و حمام از جمله امکانات خوب این اتاق محسوب می گردد.

اتاق های بدون آلرژی، اتاق های خانوادگی، اتاق های غیر سیگاری و اتاق های با عایق صدا از جمله دیگر اتاق هایی می باشد که برای رفاه حال مسافران تعبیه شده است.

امکانات اتاق ها

رنگ بندی کرم اتاق های این هتل با چیدمان و دکوراسیون جذاب و مدرن توانسته است که نظر مثبت میهمانان و مسافران را به خود جلب نماید و منظره ی زیبا و باشکوهی را خلق کند.

از جمله امکاناتی که در تمام اتاق های این هتل به چشم می خورد می توان به موارد زیر اشاره نمود: 

اینترنت پرسرعت بی سیم، نظافت روزانه، سرویس مبلمان، میز کار، تلویزیون صفحه تخت، ماهواره، سرویس اتاق، سیستم هوای مطبوع، حمام، وان، سشوار، مینی بار، قهوه، چای ساز، قهوه ساز، روم سرویس، تراس، اتاق نشیمن جداگانه، یخچال و سرویس بیدار باش

صبحانه ی هتل به قدری متنوع و جذاب است که وصف آن مشکل می باشد، تنوع غذاها و خوراکی هایی که روی میز صبحانه قرار دارد باعث می شود انتخاب را اندکی دشوار کند. اتاق ها به صورت روزانه تمیز می شوند و نکات بهداشتی در آن ها رعایت می گردد.

فاصله هتل از مکان های مهم استانبول

به طور قطع دسترسی لازم و رفت و آمد راحت از هتل به مراکز مهم شهر از خواسته های هر گردشگر تور استانبول خواهد بود. هتل سوئیس بسفروس در استانبول توانسته است که در موقعیت خوبی قرار بگیرد و دسترسی های کافی را به مناطق مختلف داشته باشد. از فاصله هتل تا مناطق مورد استقبال و مهم شهر، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • فاصله هتل تا دریای بسفروس: 1 کیلومتر

  • فاصله هتل تا میدان تکسیم: 1.1 کیلومتر

  • فاصله هتل تا پل بسفروس: 3.1 کیلومتر

  • فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک: 16.2 کیلومتر

  • فاصله هتل تا فرودگاه استانبول: 32.3 کیلومتر

  • فاصله هتل تا فرودگاه کرلو: 91 کیلومتر

  • فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی صبیحه گوچکن: 30 کیلومتر

  • فاصله هتل تا ایستگاه مترو تکسیم- خروج تعلیمانه: 1 کیلومتر

  • فاصله هتل تا دریای بسفر: 1 کیلومتر

  • فاصله هتل تا میدان تکسیم: 1.1 کیلومتر

  • فاصله هتل تا خیابان استقلال: 1.3 کیلومتر

  • فاصله هتل تا برج مایدن: 2.2 کیلومتر

  • فاصله هتل تا برج گالاتا: 2.5 کیلومتر

  • فاصله هتل تا بازار ادویه: 3.5 کیلومتر

  • فاصله هتل تا هاگیا سوفیا: 3.8 کیلومتر

  • فاصله هتل تا مخزن باسیلیکا: 3.9 کیلومتر

  • فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه: 3.9 کیلومتر

  • فاصله هتل تا ستون کنستانتین: 4.4 کیلومتر

تورهای مرتبط
تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است