Hotel Nuans Pension

امتیاز 3.9 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Nuans Pension

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
استانبول از جمله شهر هایی است که در طول سالیان گذشته بسیار مورد توجه گردشگران ایرانی قرار گرفته است. این شهر مملو از اقامتگاه های متنوعی است که مسافران می توانند با بررسی مشخصات آن ها، هتل مورد نظر خود را پیدا کرده و نسبت به رزرو اتاق در آن اقدام نمایند. هتل Nuans Pension از جمله اقامتگاه های سه ستاره و مجهز شهر تاریخی استانبول است که با ارائه امکانات رفاهی مناسب و اولیه، همه روزه میزبان مسافران و گردشگران تور ترکیه می باشد. در این اقامتگاه گردشگران می توانند از خدمات رایگان بسیاری همچون اینترنت پرسرعت Wi-Fi در سراسر هتل، روم سرویس روزانه، پارکینگ عمومی و غیره استفاده کرده و اقامت خوشی را در این هتل سپری نمایند.
هتل Nuans Pension ساختمانی چند طبقه است که در منطقه گون گورن استانبول و در فاصله حدودا 170 متری مرکز خرید کاله اوت لت واقع شده است. این هتل همچنین تا مرکز خرید مترو پورت استانبول حدود 410 متر فاصله دارد، به همین سبب می توان هتل Nuans Pension را اقامتگاهی ایده آل برای آن دسته از مسافران دانست که برای کار یا خرید به این شهر سفر می کنند.
هتل Nuans Pension یکی از هتل های سه ستاره و بزرگ شهر استانبول بوده و دارای تعداد قابل توجهی اقامتگاه در ساختمان خود می باشد. این مجموعه اتاق های خود در انواع مختلفی طراحی و ارائه کرده تا قابلیت میزبانی از هر نوع مسافری را داشته باشد. به طور مثال می توان به اتاق ها با ظرفیت سه نفر به بالا در هتل اشاره کرد، این گونه از اتاق ها میزبان گردشگرانی است که به صورت گروهی یا خانوادگی سفر می کنند. در ادامه اطلاعات بیشتری درباره اتاق های هتل Nuans Pension در اختیارتان قرار خواهیم داد.
انواع اتاق های هتل: اتاق های یک نفره، اتاق های استاندارد دو نفره و اتاق های استاندارد سه نفره.
امکانات مشترک در تمامی اتاق های هتل Nuans Pension: تراس، منظره شهری، تلفن، تلویزیون، ماهواره، سیستم تهویه هوا، کمد لباس، لوازم آرایشی – بهداشتی، میز غذاخوری، کتری برقی، چای ساز و قهوه ساز، سرویس بهداشتی، حمام اختصاصی،  و غیره. 
امکانات عمومی هتل Nuans Pension
در ساختمان هتل Nuans Pension علاوه بر اتاق ها، بخش های متعدد دیگری نیز وجود دارند که همواره به ارائه خدمات رفاهی به مشتریان می پردازند. به طور مثال می توان به لابی بزرگ و مجهز هتل اشاره کرد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مسافران می باشد. از جمله خدمات پذیرش هتل می توان به رزرواسیون 24 ساعته، صندوق امانات، خدمات تبدیل ارز و غیره اشاره کرد. 
در فضای داخلی هتل همچنین یک رستوران وجود دارد که با سرو غذا های متنوع در سه وعده صبحانه، نهار و شام پذیرای مسافران تور استانبول می باشد.
از دیگر امکانات عمومی این هتل می توان به یک کافی شاپ، ویلچر، سرو صبحانه در اتاق، خدمات لاندری، کافی نت، آسانسور، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی و غیره اشاره کرد.
علاوه بر تجهیزات و خدمات رفاهی موجود در هتل Nuans Pension، پرسنل و کارکنان مجرب این اقامتگاه از دیگر ویژگی های مثبت و حائز اهمیت این مجموعه هستند که چند زبانه بوده و به زبان های عربی، انگلیسی، روسی و ترکی مسلط هستند.
قوانین هتل Nuans Pension
ساعت تحویل اتاق های رزرو شده: 13:00
ساعت تخلیه اتاق های رزرو شده: 12:00
ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع می باشد.
سیگار کشیدن در اتاق های هتل ممنوع بوده و برای انجام این کار در هتل یک اتاق سیگار موجود است.
فاصله هتل تا جاذبه های گردشگری اطراف 
فاصله تا موزه تاریخ پانوراما استانبول: حدود 5.2 کیلومتر
فاصله تا پارک ژوراسیک استانبول: حدود 5.2 کیلومتر
فاصله تا فرودگاه استانبول: حدود 29 کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: حدود 7 کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه استانبول: حدود 7.6 کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: حدود 8 کیلومتر
فاصله تا میدان تقسیم استانبول: حدود 9.1 کیلومتر
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است