Hotel Ada Istanbul

امتیاز 4.3 از 5 | از 100 کاربر
تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Ada Istanbul

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره

مهمترین چیزی که برای سفر باید در نظر گرفت، محل اسکان می باشد. یکی از محل های اسکان مسافران در استانبول، هتل آدا است که یکی از بهترین هتل های 3 ستاره در استانبول می باشد که در سال 2014 ساخته شده و هر ساله پذیرای بسیاری از گردشگران از سراسر دنیا بوده است. هتل Ada Hotel Istanbul در منطقه تکسیم استانبول قرار داشته و علاوه بر امکانات و خدمات رفاهی بسیار خوبی که در برای مهمانان خود در نظر گرفت است. موقعیت مکانی بسیار خوب آن باعث شده تا گردشگران بسیاری در سفر به استانبول این هتل را برای اقامت انتخاب کنند. فاصله هتل آدا استانبول تا میدان تکسیم 0.3 کیلومتر و تا خیابان استقلال که یکی از مهم ترین خیابان های استانبول می باشد 0.1 کیلومتر است که به راحتی می توانید در عرض 3 دقیقه خود را به این خیابان رسانده و از گشت و گذار در آن جا و رفتن به رستوران، کافی شاپ و مغازه های خرید لذت ببرید.

هتل آدا استانبول دارای 15 اتاق است که از نظر چشم انداز و ظرفیت انواع مختلفی دارند و بسته به سلیقه خود می توانید هر کدام که مد نظرتان است را انتخاب کنید. نمای بیرونی این هتل بسیار زیبا  بوده و نمای درونی آن نیز جذاب و آرامش بخش است. همچنین هتل آدا استانبول به خاطر موقعیت مکانی و امکانات رفاهی بسیار خوبی که برای مسافران دارد، یکی از پیشنهادهای تورهای استانبول به گردشگران است.

امکانات رفاهی و خدمات هتل آدا استانبول

همانطور که گفتیم هتل آدا، امکانات بسیار خوبی را برای مسافران خود در نظر گرفته است تا در پایان سفر، خاطره ای خوش از استانبول را به یادگار داشته باشند. برخی از این امکانات عبارتند از:

  • پذیرش 24 ساعته مهمان در هتل، از ویژگی های خوب آن به شمار می آید.
  • همچنین کارکنان آن ترکی، ایتالیایی و انگلیسی صحبت می کنند. از این رو وقتی در این هتل ساکن هستید مشکلی برای رفع نیازهای مورد نیاز خود نخواهید داشت.
  • علاوه بر آن هتل آدا استانبول، برای مسافران خود تا زمانی که مستقر هستند، پارکینگ رایگان در نظر گرفته است.
  • از دیگر امکانات این هتل دسترسی به اینترنت رایگان در تمام قسمت ها می باشد.
  • Ada Hotel Istanbul خدمات خشکشویی و اتوشویی را نیز برای مسافران فراهم کرده است.
  • همچنین در این مکان محیط هایی برای افراد سیگاری تعبیه شده است تا دیگران از استشمام بوی سیگار اذیت نشوند.
  • در هنگام ورود، باربر وسیله ها و چمدان هایتان را تا اتاق مورد نظر منتقل می کند.
  • از دیگر مزایای هتل آدا، داشتن تراسی بزرگ برای هر اتاق با ویویی رو به دریای مرمره و مسجد محمد پاشا و دیگر جاهای دیدنی اطراف شهر می باشد.
  • در آن جا شما می توانید با پرداخت هزینه ای اندک از ترانسفر فرودگاهی نیز بهره مند شوید.
  • همچنین خدمات تبدیل ارز و صرافی نیز از دیگر ویژگی های مثبت این هتل است.
  • در این هتل امکانات دیگری از قبیل استخر، حمام آب گرم، سونا خشک، رستوران و کافی شاپ نیز برای مسافران وجود دارد که باعث رضایت بالای مسافران از هتل آدا استانبول شده است.

رستوران ها و کافی شاپ ها هتل آدا

یکی از نکات منفی هتل آدا نداشتن رستوران در درون هتل است ولی برای کسانی که این هتل را انتخاب می کنند چندین رستوران بی نظیر با غذاهای سنتی، محلی و بین المللی در اطراف هتل خدمات رسانی می کند که این رستوران ها مورد توجه بسیاری از افرادی که به استانبول سفر می کنند قرار گرفته است. در این هتل یک کافی شاپ بسیار زیبا قرار دارد که مهمانان هتل میتوانند انواع نوشیدنی های مورد علاقه خود را سفارش دهند.

اتاق های هتل آدا استانبول

همانطور که در بالا نیز مطرح کردیم، این هتل دارای  15 اتاق بسیار شیک و مجهز می باشد که عبارتند از:

  • اتاق های دابل روم
  • دلوکس دابل روم
  • سوئیت خانواده با جکوزی
  • سوئیت اوتامان
  • آپارتمان تک خوابه که رو به دریا قرار دارد.

 برای تمامی اتاق ها امکانات بی نظیر و یکسانی از جمله، حمام، تلویزیون، تهویه هوا، سشوار، حوله، کمد لباس، لوازم مورد نیاز چای و قهوه و لوازم بهداشتی، تراس، سیستم گرمایش، سرویس اتاق، اتاق خانواده، اتاق بدون آلرژی، اتاق عایق صدا و... تعبیه شده است.

قوانین هتل آدا

هتل آدا استانبول نیز همانند هتل های دیگر، قوانینی برای پذیرش مسافران وضع کرده است که باید به آن ها احترام گذاشته شود. یک نمونه از این قوانین عدم پذیرش حیوانات در این هتل است و مسافر نباید با خود هیچ گونه حیوانی حتی حیوان خانگی را با خود بیاورد. قانون دیگر این هتل پذیرش آن است، بدین صورت که زمان پذیرش این هتل از ساعت 2 ظهر به بعد بوده و در صورت اتمام مهلت باید تا ساعت 12 ظهر تخلیه شود.

فاصله هتل آدا استانبول از مکان های مهم استانبول

در اینجا می خواهیم فاصله این هتل را با چند نمونه از مراکز مهم و جاذبه های گردشگری شهر را بیان کنیم تا در صورت نیاز بتوانید از این اطلاعات بهره ببرید.

فاصله هتل آدا تا میدان تکسیم استانبول 0.3 کیلومتر، تا خیابان استقلال استانبول 1 کیلومتر، تا شاخ طلایی استانبول 3.5 کیلومتر، تا مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی استانبول 3.4 کیلومتر، تا موزه هنرهای ترکی و اسلامی استانبول 5.9 کیلومتر، تا پل سلطان محمد فاتح استانبول 24 کیلومتر، قلعه آناتولی حصار استانبول 1.24کیلومتر، تا مسجد سلطان احمد استانبول 7.6 کیلومتر، تا سه گانه موزه باستان‌ شناسی استانبول 6.1 کیلومتر، تا قلعه روملی حصار 13.8 کیلومتر، تا مسجد ایا صوفیه کوچک استانبول 7.5 کیلومتر و تا پارک مینیاتورک استانبول 6.9 کیلومتر می باشد.

فرودگاه آتا ترک نیز در فاصله 13.9 کیلومتری از هتل آدا، فرودگاه بین المللی سابیها گوکچن در فاصله 30.9 کیلومتری و فرودگاه استانبول در فاصله 34.3 کیلومتری از هتل قرار دارد که رفتن به هر یک از آن ها با وسیله نقلیه به زمانی حدود چهل دقیقه نیاز است.

 

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است