Hotel W Istanbul Bosphorus

امتیاز 4 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel W Istanbul Bosphorus

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه
همان گونه که می دانید استانبول یکی از پرطرفدارترین مقاصد توریستی جهان است که هرساله میزبان گردشگران بی شماری می باشد. در این شهر هتل های شیک و زیبایی احداث شده که یکی از آن ها " هتل W Istanbul Hotel Bosphorus" نام دارد. مسافران هتل در مدت 15 دقیقه به منطقه معروف نیشان تاشی می رسند که می توانند در این مکان خریدهای خوبی انجام دهند.
این هتل 5 ستاره و لوکس 140 اتاق را در ساختمان 3 طبقه خود جای داده که تمامی آن ها دارای چیدمانی شیک هستند. این اتاق ها مجهز به اینترنت رایگان، تراس، حمام اختصاصی با دوش مخصوص، خدمات خانه داری، کمد لباس، صبحانه در اتاق، سیستم گرمایشی، تهویه مطلوب، تخت های استاندارد، چای ساز، قهوه ساز، یخچال، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، میز کار، یخچال، اجاق گاز، اتو و میز اتو، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی می باشند. گردشگران تور استانبول با استفاده از لوازم موجود در اتاق ها و آرامشی که وجود دارد، سفری لذتبخش را تجربه می کنند. سرویس بهداشتی هتل با سنگ مرمر مزین گشته است.
انواع مختلف اتاق هایی که در هتل W Istanbul Hotel Bosphorus وجود دارد به شرح زیر هستند:
سوئیت کینگ ناهارخوری با منظره دریا/ سوئیت زیبا با نمایش شهر/ سوئیت اسپا با باغ/ سوئیت فانتزی کینگ/ سوئیت استودیویی/ سوئیت با نمایش بسفر/ سوئیت وای/ اتاق خانوادگی/ اتاق های کابلی/ اتاق های شگفت انگیز با منظره باغ/ اتاق پادشاه/ اتاق های 2 نفره استاندارد/ اتاق های صورتی
گردشگران تور ترکیه در هتل W Istanbul Hotel Bosphorus می توانند از امکاناتی همچون: خدمات ماساژ و اسپا، تفریحات شاد، خدمات نگهبانی، آرایشگاه، حمام ترکی، اتاق های خانوادگی، مرکز تناسب اندام، مبلمان فضای باز، سوئیت های ماه عسل، سالن برگزاری مجالس، انبار چمدان، آسانسور، اینترنت رایگان، کتابخانه، کافی شاپ، میز میوه و اسنک، میز مخصوص سرو نوشیدنی های بین المللی، خشکشویی، باغ، کافی نت، صندوق امانات، نگه داری از کودکان، سالن ملاقات، برگزاری تورهای تفریحی، اجاره خودرو، اجرای موسیقی زنده، اتاق های سیگاری، اتاق های غیر سیگاری، شاتل فرودگاهی، مرکز آبگرم، سالن ورزشی، رستوران، پارکینگ، امکانات معلولین، پذیرش 24 ساعته، اجاره خودرو و صرافی بهره ببرند. یکی از مزیت های این هتل مجاز بودن همراه داشتن حیوانات خانگی است که حتی امکانات ویژه ای هم برای آن ها در نظر گرفته شده است.
کارکنانی که در این هتل مشغول به فعالیت هستند، به زبان های آلمانی، ترکی و انگلیسی تسلط دارند.
در رستوران های هتل (رستوران دبلیو لانژ و دبلیو سیکرت گاردن) افزون بر غذاهای بین المللی و لذیذی که سرو می گردد، غذای ویژه کودکان و غذاهای رژیمی نیز وجود دارد که توریست ها امکان سفارش دارند. در کافی شاپ هتل هم می توانید نوشیدنی های دلچسب و خوش طعم را که مطابق با فصل سرو می گردد میل کنید و لذت ببرید، همچنین قلیان هم در کافی شاپ وجود دارد.
در اطراف این هتل رستوران، کافی شاپ و گالری های فراوانی وجود دارد که گردشگران تور استانبول امکان بهره بردن از آن ها را دارند. برخی از مکان هایی که در فاصله نزدیکی از W Istanbul Bosphorus قرار گرفته عبارت اند از:
-برج ساعت 0.7 کیلومتر
-کاخ ییلیدز 1.1 کیلومتر
-کاخ دلما 0.4 کیلومتر
-میدان بیسکتاش 0.4 کیلومتر
-فرودگاه بین المللی استانبول 30 کیلومتر
-ایستگاه مترو 1.5 کیلومتر
-میدان تکسیم 1.6 کیلومتر
-پل بسفر 2.6 کیلومتر
-برج گالاتا 3 کیلومتر
-بازار ادویه 3.9 کیلومتر
-برج ویرجین 2.4 کیلومتر
-کلیسای جامع مخزن 4.3 کیلومتر
-مسجد سلیمان 4.4 کیلومتر
اگر قصد دارید این هتل را برای اقامت خود برگزینید و اطلاعاتی که ما شرح دادیم برای شما کافی نمی باشد می توانید با شماره تماس 00902123812121 ارتباط برقرار کنید و سوالات مدنظرتان را بپرسید. 
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است