Hotel Wyndham Grand Istanbul Europe

امتیاز 4.1 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Wyndham Grand Istanbul Europe

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

اگر در سفر به استانبول در جستوجوی بهترین هتل های 5 ستاره هستید، هتل Wyndham Grand Istanbul Europe یکی از بهترین انتخاب ها می تواند باشد. هتل Wyndham Grand Istanbul Europe توانسته با ارائه خدمات و امکانات لوکس و باکیفیت، در میان گردشگران از توجه ویژه ای برخوردار گشته و جزء پرطرفدارترین هتل های 5 ستاره استانبول قرار گیرد.

هتل Wyndham Grand Istanbul Europe 307 اتاق دارد و تمام اتاق ها دارای 307 اتاق دارد و تمام اتاق ها دارای چشم انداز زیبایی از شهر هستند. تمام اتاق ها مجهز به سیستم های سرمایشی، گرمایشی، اعلام حریق، تلویزیون، یخچال، مبلمان، تخت خواب و سرویس بهداشتی هستند. گردشگران تور استانبول می توانند در اتاق ها و تمامی نقاط هتل از سرویس اینترنت پرسرعت بی سیم که به صورت رایگان ارائه می شود بهرمند شوند.

هتل جهت رفاه و سرگرمی گردشگران، فعالیت های مختلفی را در نظر گرفته است که شامل بولینگ، کتابخانه، میزهای بیلیارد و گیم نت می باشد. لازم به ذکر است برخلاف اکثر هتل ها، استفاده از این امکانات به صورت رایگان می باشد.

رستوران هتل بزرگ و لوکس است و گردشگران می توانند انواع غذاهای دریایی، ترکی و بین المللی را با کیفیتی مطلوب در آن میل کنند. همچنین انواع پیش غذاها و دسرها نیز به صورت سلف سرویس ارائه شده و گردشگران محدودیتی جهت استفاده از آن ها ندارند. لازم به ذکر است رستوران3 وعده صبحانه، ناهار و شام را سرو می کند و گردشگران می توانند وعده صبحانه که به صورت رایگان هم ارائه می شود را در اتاق ها سفارش دهند.

در کنار رستوران، کافی شاپ هتل واقع شده است. کافی شاپ در دو محیط سرپوشیده و روباز آماده پذیرایی از گردشگران می باشد. گردشگران می توانند در کافی شاپ هتل علاوه بر سفارش انواع نوشیدنی ها محلی، گرم، سرد و بین المللی، در جشن ها و مراسم هایی که در اکثر روزها برگزار می شود هم شرکت کنند. لازم به ذکر است سفارش انواع نوشیدنی ها رایگان بوده و اما جهت سفارش نوشیدنی های بین المللی هزینه جداگانه دارد.

هتل فاقد استخر روباز می باشد و گردشگران می بایست به استخر سرپوشیده هتل مراجعه کنند. محیط استخر لوکس بوده و در اطراف استخر نیز صندلی های مختلفی قرار دارد. گردشگران می توانند در کنار استفاده از سونا و جکوزی به صورت رایگان، از میز سروانواع نوشیدنی های بین المللی هم استفاده نمایند. در کنار استخر هتل، کلوپ سلامت واقع شده است. در این کلوپ انواع ماساژهای بدن به صورت رایگان ارائه می شود اما گردشگران تور استانبول جهت بهرمندی از خدمات ماساژ اسپا و حمام ترکی می بایست هزینه جداگانه پرداخت نمایند.

در ادامه به برخی از امکانات و خدمات هتل که بدون نیاز به هزینه جداگانه ارائه می شود اشاره می کنیم:

باشگاه بدنسازی بزرگ و مجهز به همراه چشم انداز، پارکینگ اختصاصی، کلاس های ورزشی و یوگا، خدمات روم سرویس 24 ساعته و نظافت روزانه اتاق ها. اتاق های مجزا جهت استعمال انواع دخانیات، ارائه خدمات و امکانات برای معلولین.

همچنین امکانات و خدماتی هم هستند که می بایست برای آن ها هزینه جداگانه ای پرداخت نمود:

سالن های آرایشی و پیرایشی، خدمات ترانسفر فرودگاهی و شاتل سرویس، دستگاه خورپرداز، صرافی، فروشگاه، خدمات اجاره خودرو، لاندری، خشکشویی و اتوشویی.

افرادی که با خود کودک به همراه دارند می توانند با پرداخت هزینه جداگانه، از خدمات نگهداری از کودک، وعده غذایی مخصوص کودکان و اتاق بازی سروپشیده نیز بهرمند شوند.

در ادامه گردشگران تور استانبول که قصد دارند در هتل Wyndham Grand Istanbul Europe اقامت داشته باشند خوب است با فاصله هتل تا برخی از نقاط شهر آشنا شوند:

2.1 کیلومتر تا مسجد Beyazit.

2.6 کیلومتر تا Kuyumcukent.

4 کیلومتر تا مرکز خرید Mall of Istanbul.

4.6 کیلومتر تا ایستگاه متروی DTM-Istanbul Fuar Merkezi Metro Station.

5.3 کیلومتر تا Sinan Erdem Dome.

6.2 کیلومتر تا Tekstilkent.

6.8 کیلومتر تا استادیوم المپیک آتاتورک و مرکز خرید Marmara Forum Shopping Center.

همچنین فاصله هتل تا فرودگاه استانبول نیز 26.5 کیلومتر می باشد.

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است