Hotel Pera Rose

امتیاز 3.8 از 5 | از 111 کاربر
هتل Pera Rose
هتل پرا رز استانبول
لابی هتل
حمام ترکی Pera Rose
اتاق های هتل
نشیمن هتل
جکوزی هتل تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Pera Rose

نت در اتاق
ترانسفر
اتاق ماساژ
بدنسازی
نت در لابی
کافی نت
پارکینگ
تاکسی سرویس
لاندری
خدمات اتاق
ماهواره
سونا
اعلام حریق
رستوران
لابی
آسانسور
کافی شاپ
گاو صندوق
نمازخانه
اتاق جلسه
آمفی تأتر
میز تور
پذیرش
امکانات ویژه معلولین
کرایه خودرو
خدمات فکس
نظافت اتاق
صرافی
خدمات اسپا
تهویه هوا
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط

هتل پرزا یکی از بهترین هتل های استانبول در منطقه بی اوغلو و در فاصله 3 کیلیومتری از خیابان استقلال واقع شده و به همین دلیل دارای دسترسی مناسبی می باشد. معماری ساختمان این هتل زیبا بوده و فضای داخلی آن امکانات بسیاری دارد که در ادامه آن ها را شرح می دهیم. این هتل ۴ ستاره از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار بوده و در منطقه تپه باشی (Tepebasi) می باشد که تا خیابان استقلال حدود ۵ دقیقه فاصله دارد از این رو مورد استقبال گردشگران بسیاری قرار گرفته است.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

امکانات هتل پرا رز استانبول

هتل پرارز استانبول یکی از هتل های ترکیه ای است که به گفته مسافرانی که برای یک بار در آن اقامت داشته اند باز هم در سفرشان به این شهر برای اقامت هتل پرا رز را انتخاب می کنند. این هتل خدمات و امکانات خوب و به روزی را به مسافران خود ارائه می دهد. مسافران در لابی این هتل می توانند خدمات مختلفی دریافت کنند که علاوه بر محیط بسیار بزرگ و مبلمان های بزرگ، راحت و جادار، انواع خدمات پذیرایی و استقبال در این قسمت از هتل برای مسافران نیز وجود دارد. البته هستند کسانی که برای کار و تجارت به شهر استانبول می آیند و این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند چرا که در این هتل اینترنت پرسرعت نامحدود wifi در تمامی نقاط هتل و برای تمامی مسافرین و مراجعین، اتاق های کنفرانس و برگزاری جلسه، دستگاه کپی و دستگاه فکس و همچنین میزی که هم استفاده کاری می تواند داشته باشد و هم برای مطالعه مورد استفاده قرار بگیرد وجود دارد. تنها کافی است که از قبل با هتل هماهنگ کنید تا امکانات بیشتری را در این رابطه برای شما فراهم آورند. در این هتل مسافران می توانند به صورت ۲۴ ساعته از خدمات رزرو هتل استفاده کنند.

روزنامه  هر روز صبح برای مسافران آورده می شود. کارکنان هتل به زبان های ترکی و انگلیسی مسلط هستند که می تونند با مسافران صحبت کنند. خدمات شاتل و مخصوصا شاتل فرودگاهی برای مسافران وجود دارد. برای افراد سیگاری محوطه ای مخصوص وجود دارد. تصفیه هوای خودکار در تمامی نقاط هتل نیز موجود است. مسافران می توانند بار  یا چمدان های خود را تحویل اتاق چمدان و بار هتل دهند. اجاره اتومبیل در این هتل امکان پذیر است. میز تور در این هتل موجود است. اتاق های هتل پرا رز استانبول دارای دیوارهای عایق صدا هستند. خدمات نظافت روزانه برای اتاق ها انجام می گیرد.  چک این و چک اوت مسافران به صورت خصوصی و در ساعت مقرر خودشان صورت می گیرد. برای افراد با توان کم جسمی نیز در این هتل قابلیت هایی تهیه شده است مانند: ویلچر و یا کمک های ویژه در اتاق های این هتل از آن دسته اقدامات هتل برای مسافران شرایط خاص می باشند.

کافی شاپ و رستوران هتل پرا رز استانبول

کافی شاپ این هتل خوراکی ها و نوشیدنی ها خوش طعم متنوعی را برای میهمانان خود سرو می کند تا ان ها لحظات لذتبخشی را در این مکان سپری کنند. پرا رز هتل استانبول دارای یک رستوران باکیفیت می باشد که در آن انواع غذاهای بومی و محلی با مواد غذایی تازه طبخ می گردد و میهمانان می توانند از آن ها بهره ببرند. کارکنان هتل به زبان های ترکی، عربی و انگلیسی تسلط دارند.

اتاق های هتل پرا رز استانبول

انواع اتاق هایی که در این هتل وجود دارد به شرح زیر می باشند:

-اتاق های سوپریور: 

مساحت اتاق ۲۰ متر مربع است و  این اتاق ها برای اقامت ۲ بزرگسال و یک کودک مناسب می باشد و دارای یک تخت دو نفره ی بزرگ می باشند.

-سوئیت: 

مساحت اتاق ۳۵ متر مربع است و  این اتاق ها برای اقامت ۳ بزرگسال مناسب هستند و دارای یک تخت دو نفره ی بزرگ می باشند.

-اتاق های ۳ نفره: 

 این اتاق ها برای اقامت ۳ بزرگسال و یک کودک مناسب هستند و دارای یک تخت دو نفره ی بزرگ و یک تخت یک نفره می باشند.

-سوئیت های دوپلکس: 

مساحت اتاق ۵۰ متر مربع می باشد این اتاق ها برای اقامت ۴ بزرگسال مناسب هستند و دارای یک سوفا بد، ۲ تخت بزرگ ۲ نفره و یک تخت ۱ نفره می باشند.

-اتاق های دو نفره اقتصادی: 

 این اتاق ها برای اقامت ۲ بزرگسال است و دارای یک تخت دو نفره ی بزرگ و یا ۲ تخت یک نفره می باشند.

تمام اتاق های این هتل دارای امکاناتی مانند یخچال، چای ساز، قهوه ساز، کپسول آتش نشانی، حمام اختصاصی با دوش مخصوص، میزکار، کمد، تخت های استاندارد با ملحفه و بالشت های تمیز، سشوار، تلویزیون، تلفن، مبلمان، لپ تاپ، اینترنت پرسرعت و سیستم تهویه مطبوع می باشند.

فاصله هتل پرا رز تا مکان های مهم شهر استانبول

در نزدیکی این هتل مراکز تفریحی و تجاری زیادی وجود دارد، همچنین وسایل حمل و نقل عمومی در اطراف هتل آماده خدمات رسانی به مسافران تور استانبول هستند.

  • موزه پرا  0.1 مایلی قرار دارد.
  • کلیسای سنت آنتونی 0.2 مایلی قرار دارد.
  • مسجد سلیمانیه 1.1 مایلی قرار دارد.
  • برج گالاتا  0.3 مایلی قرار دارد.
  • میدان تقسیم 0.8 مایلی قرار دارد.
  •  ایاصوفیه  4.8 کیلومتری قرار دارد.
  • مسجد آبی 6.6 کیلومتری قرار دارد.
  • کاخ دولماباغچه  1.5 مایلی قرار دارد.
  • بازار ادویه در فاصله 1 مایلی قرار دارد.
  • آب انبار باسیلیکا 1.5 مایل قرار دارد.
  • فرودگاه آتاتورک حدود 25 دقیقه است.

قوانین هتل پرا رز استانبول

هتل پرا رز در استانبول نیز همچون سایر هتل های جهان دارای مقرراتی هستند که به شرح زیر می باشند:

  •  ساعت ورود به اتاق ها 14 و ساعت تحویل آن ها 12 می باشد.
  •  ورود حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است.
  •  در صورت کنسل نمودن، بخشی از هزینه کسر می شود و مابقی استرداد می گردد؛ قوانین کنسلی اتاق ها به تفسیر در وب سایت هتل توضیح داده شده است.
تورهای مرتبط

سوالات متداول

نظرات کاربران

  1. پرنیا مرادی پرنیا مرادی 1398/08/29
    34 نفر پسندیدند
    من به همراه همسرم دی ماه سال گذشته برای ماه عسل به استانبول رفتیم و هتل پرا رز رو رزرو کردیم، هتل خوب و تمیزی بود کارکنان هتل خیلی خوش برخورد و مودب بودن، وارد هتل که شدیم معماری شیکش نظرم رو جلب کرد. من و همسرم اتاق دو تخته گرفته بودیم که داخل اتاق امکانات خوبی مثل یخچال، اینترنت، چای ساز و قهوه ساز داشت. چیزی که خیلی خوش حالم کرد این بود که هتل پرا رز چون نزدیک خیابونه استقلال هست دسترسی خوبی به مراکز تجاری و تفریحی داشت و به راحتی می تونستیم تردد داشته باشیم.