Hotel Lares Park

امتیاز 4.1 از 5 | از 111 کاربر
هتل Lares Park
لابی هتل
.
فضای داخلی هتل
اتاق های هتل
اتاق های خانوادگی هتل
اتاق 3 نفره تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Lares Park

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

اگر به دنبال اقامتگاهی مناسب در شهر استانبول هستید در ادامه با ما همراه باشید تا هتل لارس پارک استانبول را که از هتل های 4 ستاره و لوکس این شهر می باشد به شما معرفی کنیم. نام دیگر این اقامتگاه "هتل اکسیدنتال تکسیم" می باشد و برخی از گردشگران آن را با این اسم می شناسند. ساختمان اصلی هتل لارس پارک استانبول 12 طبقه بوده که ساختمان 9 طبقه دیگری نیز به آن متصل است. آخرین بازسازی هتل در سال 2018 انجام شد و بخش هایی که نیاز به تعمیرات داشت، مرمت گشته است.

هتل لارس پارک در یکی از محله های بسیار معروف استانبول یعنی بی اوغلو واقع شده است و گردشگرانی که در این هتل اقامت دارد دسترسی بسیار آسانی به نقاط مهم شهر استانبول خواهند داشت. دسترسی هتل به وسایل حمل و نقل عمومی مناسب است. فاصله هتل اکسیدنتال تا میدان معروف تقسیم حدود 400 متر است.

امکانات هتل Lares Park استانبول

از امکانات رفاهی و تفریحی موجود در هتل Occidental Taksim استانبول می توان به استخر شنا برای بزرگسالان و کودکان، سونا، باشگاه بدنسازی با مربی شخصی، سالن زیبایی به همراه خدمات آرایشی و زیبایی، امکانات ویژه معلولین، لاندری و اتوشویی، اینترنت پرسرعت رایگان، اتاق های خانوادگی، دربانی، دستگاه خودپرداز، صندوق امانات، مرکز تجاری، 10 سالن جلسه مجهز، اتاق چمدان، میز مخصوص سرونوشیدنی های بین المللی، فضای باز با مبلمان، پارکینگ اختصاصی، اطفای حریق، دوربین های مداربسته، اتاق های سیگاری، اتاق های غیرسگاری، اتاق های ضد آلرژی، اجاره خودرو، آسانسور، اتاق های ماه عسل، امکانات وی آی پی، نظافت اتاق ها، صبحانه در اتاق، رستوران و کافه، نگه داری از کودکان، روزنامه، اتاق کنفرانس، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس و سرویس شاتل اشاره کرد که گردشگران تور استانبول می توانند از آن ها استفاده کرده و اقامتی بسیار راحت و ایده آل را در هتل Lares Park تجربه کنند. در لابی Lares Park Hotel علی رغم این که به صورت شبانه روزی پذریرش صورت می گیرد، میز تور، تهیه بلیط، صرافی و فکس و کپی نیز در اختیار توریست ها قرار می گیرد. همچنین برای رفع خستگی می توانید در مرکز سلامت هتل از سونا و جکوزی، اسپا، حمام ترکی، آبگرم و اتاق ماساژ بهره مند شوید و به رفع خستگی های حاصل از خرید و گشت و گذار در شهر بپردازید.

خوب است بدانید که پرسنل هتل 4 ستاره لارس پارک استانبول به زبان های انگلیسی، صربی، ایتالیایی، اسپانیایی، آلمانی، عربی و ترکی مسلط هستند.

رستوران های هتل لارس پارک

در این هتل لوکس 2 رستوران و یک کافی شاپ وجود دارد. در رستوران های هتل که یکی از آن ها دارای فضای باز نیز می باشد، انواع غذاهای محلی و بین المللی با استفاده از مواد غذایی تازه و سالم طبخ شده و سرو می گردد. همچنین در کافی شاپ هتل می توانید ساعات خوشی را سپری کنید و از نوشیدنی ها و انواع تنقلات موجود در آن سفارش دهید و میل کنید.

اتاق های هتل Lares Park استانبول

در Occidental Taksim Hotel حدود 150 واحد اقامتی گوناگون وجود دارد که تمامی آن ها مجهز به امکاناتی مشابه همچون: حمام اختصاصی با دوش مخصوص، لوازم آرایشی و بهداشتی، سشوار، فرش، صندوق امانات، اتو، تهویه مناسب، میز کار، تهویه مناسب، کمد لباس، سیستم گرمایشی مناسب، تلفن، تخت های استاندارد، آینه و تلویزیون صفحه تخت می باشند. این اتاق ها نمایی زیبا از شهر را به نمایش گذاشته اند و با استفاده از پنجره های بزرگی که تعبیه گشته، نور خوبی به فضای داخلی منتقل می شود. اتاق های این هتل در انواع مختلفی هستند که در ادامه توضیح می دهیم:
-اتاق های دونفره با متراژ 18 مترمربع و با ظرفیت 2 بزرگسال و یک کودک
-اتاق های دونفره ویژه با متراژ 22 مترمربع و با ظرفیت 3 بزرگسال و یک کودک
-سوئیت با متراژ 40 مترمربع و با ظرفیت 3 بزرگسال و یک کودک
-سوئیت های جونیور با متراژ 40 مترمربع و با ظرفیت 3 بزرگسال و یک کودک
-اتاق های لوکسو ویژه ریاست جمهوری با متراژ 150 مترمربع و با ظرفیت 4 بزرگسال و یک کودک

فاصله هتل Occidental Taksim از مکان های گردشگری استانبول

- میدان تقسیم استانبول 400 متر
- خیابان استقلال 110 متر
- موزه پرا 1.5 کیلومتر
- موزه هنر مدرن استانبول 1.8 کیلومتر
- کاخ دلمه باغچه 1.4 کیلومتر
- برج گالاتا 2.4 کیلومتر
- مسجد اورتاکوی 4.3 کیلومتر
- مسجد سلیمانیه 4.5 کیلومتر
- بازار بزرگ استانبول 5 کیلومتر
- آب انبار باسیلیکا 5.3 کیلومتر
- کاخ توپکاپی 5.6 کیلومتر
- مرکز خرید دمیرورن 640 متر
- فرودگاه آتاتورک 31.6 کیلومتر
- مسجد ایاصوفیه 6.2 کیلومتر
- مرکز فرهنگی آتاتورک 480 متر 
- آکواریوم استانبول 23.3 کیلومتر

مقررات هتل لارس پارک استانبول

1.ساعت ورود به اتاق ها 14 الی 24 و ساعت تخلیه آن ها 24 الی 12 ظهر می باشد.
2.افراد بالای 13 سال بزرگسال محسوب می شوند.
3.ورود حیوانات خانگی غیرمجاز است.
4.استعمال دخانیات در اتاق های عادی ممنوع است.

تورهای مرتبط

سوالات متداول

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است