Hotel Rixos Pera Istanbul

امتیاز 4 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Rixos Pera Istanbul

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه
شهر استانبول در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و نظر افراد بسیاری را به سمت خود جلب کرده است، سالانه میلیون ها گردشگر برای بازدید از جاذبه های گردشگری و تفریحی این شهر به ترکیه سفر می کنند، همین امر سبب شده است که هتل ها بسیاری در استانبول احداث گردد، در کنار هتل های جدید این شهر، چندین هتل قدیمی وجود دارد که امکانات بسیار کامل و لوکسی دارند.
هتل های قدیمی این شهر معمولا نزدیک به معروف ترین خیابان استانبول، یعنی خیابان تکسیم قرار گرفته اند، در اطراف این خیابان مراکز تفریحی و تجاری بسیاری وجود دارد، وجود این مراکز سبب شده است که گردشگران علاقه بسیاری به هتل های نزدیک به خیابان تکسیم داشته باشند، در ادامه قصد داریم به معرفی قدیمی ترین هتل استانبول بپردازیم، نام این هتل رکسوس پرا "Rixos Pera Istanbul" بوده و درست در کنار سفارت کشور انگلستان قرار گرفته است.
معماری ساختمان هتل 5 ستاره Rixos Pera Istanbul بسیار زیبا و خاص بوده و نشان دهنده فرهنگ سنتی ترکیه می باشد، قدمت این هتل سبب شده که افراد آن را به عنوان یکی از نماد های کشور استانبول بشناسند، به طور کلی طراحی این هتل به سبک کلاسیک بوده و به عنوان یکی از 100 هتل برتر استانبول شناخته می شود، فضای داخلی و خارجی این هتل بار ها مورد بازسازی  قرار گرفته و قدیمی بودن آن دلیل بر بدون امکانات بودن هتل نمی باشد، هتل رکسوس پرا دارای امکانات بسیار کاملی نظیر سایر هتل های 5 ستاره امروزی بوده و از این نظر کمبودی در آن احساس نمی شود.
اتاق های موجود در طبقات بالایی این هتل بدلیل دید مناسبی که به سمت شهر استانبول دارند، از محبوبیت بسیاری در بین گردشگران برخوردار بوده و به سرعت رزرو می شوند، افراد از طبقه سوم به بعد این هتل می توانند مناظر بسیار زیبای این شهر مانند سواحل و جاذبه های تاریخی شهر را مشاهده کنند.
بسیاری از جاذبه های گردشگری تور استانبول در اطراف این هتل قرار گرفته اند که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت، همچنین لازم به ذکر است که مسافران این هتل دسترسی مناسبی به سایر نقاط شهر دارند، وسایل حمل و نقل عمومی در اطراف هتل آماده خدمات رسانی به گردشگران هستند، فاصله هتل با ایستگاه مترو 10 دقیقه بوده و تا فرودگاه شهر در حدود 45 دقیقه فاصله دارد.
هتل لوکس Rixos Pera Istanbul دارای 116 اتاق برای اقامت گردشگران تور ترکیه می باشد، همچنین درون این هتل 21 سوئیت نیز وجود دارد، از امکانات موجود در اتاق ها و سوئیت های هتل می توان به آشپزخانه، یخچال، چای ساز، قهوه ساز، حمام، سشوار، نمای شهر، لپ تاپ، تلویزیون HD، تلفن، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت پرسرعت اشاره کرد.
انواع اتاق های موجود در این هتل به شرح زیر می باشند:
• اتاق کینگ
• اتاق دولوکس
• سوئیت جونیور
• سوئیت یک خوابه
• سوئیت دو خوابه
• سوئیت خانوادگی
• سوئیت سوپریور
• سوئیت گرند
افرادی که قصد اقامت در این هتل را دارند لازم است بدانند که متراژ اتاق های این هتل معمولا بین 28 تا 35 متر مربع بوده و سوئیت های آن متراژی بیش از 50 متر مربع دارند، سوئیت گرند بزرگترین سوئیت هتل بوده که متراژ آن در حدود 80 متر مربع می باشد.
هزینه اقامت در این هتل نسبت به امکاناتی که داشته مناسب بوده و این هزینه با توجه به نوع اتاق و خدمات مورد نظرتان، متغیر می باشد، به طور کلی هزینه رزرو اتاق های هتل Rixos Pera Istanbul در حدود 80 تا 240 دلار است.
رستوران ها و کافی شاپ های این هتل انواع غذا های خوش طعم و با کیفیت محلی و بین المللی را برای مسافران هتل در 3 وعده (صبحانه، نهار و شام) سرو می کنند، معروف ترین رستوران های هتل Chapelle و Samdan13 نام دارند که رستوران اول ایتالیایی بوده و رستوران دوم غذا های سنتی ترکیه را سرو می کند.
درون هتل رکسوس پرا یکی از بهترین و معروف ترین سالن های ماساژ ترکیه قرار گرفته است، در این سالن که مساحتی در حدود 600 متر مربع داشته می توانید انواع ماساژ های ترکی، تایلندی، کلاسیک و چندین مورد دیگر را تجربه کنید.
کادر مجرب این هتل به در تمام طول روز آماده خدمات رسانی به گردشگران تور استانبول هستند، پرسنل هتل به زبان ها انگلیسی، ترکی، روسی و عربی نیز مسلط هستند. همانطور که پیش تر به آن اشاره شد این هتل دارای امکانات کاملی بوده که برخی از آن ها عبارت اند از لابی، فضای سبز، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری مهمانی های شبانه، میز سرو نوشیدنی های بین المللی، سرو صبحانه داخل اتاق، غذای مخصوص کودکان، امکانات ارائه خدمات به معلولین، پارکینگ، باشگاه بدنسازی، خدمات ماساژ، SPA، آرایشگاه، حمام ترکی، سونا، ترانسفر فرودگاهی، صرافی، لاندری، اتاق کنفرانس، روم سرویس و صندوق امانات؛ لازم به ذکر است که استعمال دخانیات در اتاق های این هتل ممنوع بوده و خدمات هتل همراه با صبحانه ارائه می گردد.
جالب توجه است که افرادی که این هتل را به عنوان اقامتگاه خود در استانبول انتخاب کرده، نظرات بسیار مثبتی را در رابطه با امکانات و خدمات آن بیان کرده و در اکثر موارد امتیاز 5 ستاره را به آن داده اند، از همین روی می توان نتیجه گرفت که هتل Rixos Pera Istanbul یکی از مناسب ترین هتل ها در استانبول به حساب می آید.
زمان تحویل اتاق: ساعت 2 بعد از ظهر
زمان تخلیه اتاق: ساعت 12 ظهر
قرار گرفتن این هتل در نزدیکی خیابان تکسیم سبب شده است که جاذبه های گردشگری و تاریخی بسیاری در نزدیکی آن وجود داشته باشد، در این بخش به نام و فاصله هریک از جاذبه ها تا هتل رکسوس پرا اشاره خواهیم کرد.
• فاصله تا موزه پرا 200 متر
• فاصله تا کافه هارد راک 200 متر
• فاصله میدان تکسیم 900 متر
• فاصله تا برج گالاتا 900 متر
• فاصله تا مسجد سلیمانیه 2.1 کیلومتر
• فاصله تا کاخ توپکاپی 2.4 کیلومتر
• فاصله تا مسجد ایاصوفیه 2.8 کیلومتر
• فاصله تا مسجد کبود 3.1 کیلومتر
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است