Hotel Marmaray

امتیاز 4 از 5 | از 104 کاربر

امکانات Hotel Marmaray

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

در میان هتل های شهر استانبول، یکی از بهترین هتل های 4 ستاره شهر که علاوه بر فاصله کمی که تا دریا دارد، از شلوغی برخی از نقاط استانبول مانند میدان تکسیم نیز به دور است، هتل marmaray می باشد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی هتل marmaray بپردازیم.

استانبول را می توان توریستی ترین شهر ترکیه و محبوب ترین مقاصد گردشگری در دنیا نامید. گردشگری مهم ترین قطب درآمد این شهر است که آن را مدیون جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی که دارد می داند. استانبول جهت ارائه اقامتگاه برای گردشگران تور استانبول، هتل های زیادی دارد که و خدماتی را برای مشتریان خود ارائه می دهند. در میان بیش از 1200 هتل در شهر استانبول، هتل marmaray توانسته به رتبه 628 برسد که در ادامه با آن آشنا می شویم.

هتل marmaray در قسمت اروپایی استانبول و در خیابان Guvenlik قرار دارد که به موجب آن، گردشگرانی که در در هتل marmaray اقامت دارند می توانند به برخی از مکان های دیدنی استانبول مانند مسجد لاللی، لاللی تاشان و غیره دسترسی مناسبی داشته باشند. همچنین هتل marmaray تا مترو فاصله کمی دارد تا به موجب آن، گردشگران بتوانند به نقاط مختلف شهر نیز دسترسی داشته باشند. لازم به ذکر است جهت اقامت در هتل marmaray می بایست میانگین 80 الی 100 دلار پرداخت نمود.

در ادامه به برخی از امکاناتی که هتل marmaray برای گردشگران تور استانبول ارائه می دهد اشاره می کنیم:

اینترنت پرسرعت در لابی و اتاق ها، 91 اتاق برای افراد غیر سیگاری و مجهز به سیستم های گرمایشی و سرمایشی مدرن در کنار خدماتی مانند روم سرویس و لاندری، استخر سرپوشیده، ماساژ اسپا، مرکز تناسب اندام و رستورانی با ارائه غذاهای دریایی، محلی و بین المللی با کیفیت بالا.

همچنین لازم به ذکر است گردشگران تور استانبول در هتلmarmaray  می توانند از سرویس صبحانه رایگان نیز بهره مند شوند. جالب است بدانید کارکنان هتل marmaray به سه زبان انگلیسی، اسپانیایی و ترکی نیز تسلط دارند.

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است