Hotel Black Bird

امتیاز 4.7 از 5 | از 100 کاربر
Black Bird Hotel
Black Bird Hotel
Black Bird Hotel
Black Bird Hotel
Black Bird Hotel
Black Bird Hotel
Black Bird Hotel تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Black Bird

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

کشور ترکیه همه ساله میزبان جمعیت زیادی از مسافران سراسر جهان است. این کشور با آثار تاریخی و طبیعی که در دل خود دارد توانسته از کشورهای گردشگر پذیر محسوب شود. ایرانیان بسیاری به این کشور سفر می کنند و از نقاط جذاب آن دیدن می نمایند. استانبول که پایتخت این کشور به حساب می آید مناطق و آثار منحصر به فردی را دارد و این امر سبب می شود که توریست های فراوانی به این شهر بروند.

هتل ها  و مراکز اقامتی مختلفی در استانبول وجود دارد که هر کدام دارای خدمات و درجات مختلفی می باشند. هتل بلک برد استانبول از هتل های 4 ستاره ی شهر است که در منطقه ی فاتح واقع می باشد. این هتل دارای 81 اتاق بوده و موقعیت مکانی مناسبی را دارا است. هتل بلک برد از آغاز فعالیتش تا به اکنون در جهت رضایت مشتریان کوشیده و این تلاشش باعث رونق و رضایت افرادی که در آن اقامت نموده اند می باشد.

امکانات و خدمات هتل بلک برد

هر هتل بنا به درجه و موقعیتی که دارا است سعی بر فراهم کردن بهترین امکانات برای مسافران دارد که خاطره ای خوب در ذهن آنان بسازد و همچنین در سفرهای بعدی این مسافران باز هم همان هتل را برای اقامت انتخاب نمایند. هتل بلک برد استانبول هم از این قاعده مستثنی نیست و امکانات زیر را با بهترین وضعیت و کیفیت موجود در اختیار گردشگران و مسافرین قرار می دهد.

کلوپ شبانه، پذیرش 24 ساعته، تهویه هوای مطبوع، ترانسفر فرودگاهی، صندوق امانات، اتاق جلسه، آسانسور، اینترنت، فکس، فتوکپی، سیستم ضد حریق، سیستم گرمایش و سرمایش، بدنسازی، ماساژ، سونا، خدمات اسپا، حمام ترکی، جکوزی، بار، کافی شاپ، اسنک بار، ثبت نام در تورهای مختلف، ویلچر، خدمات کفاشی و واکس، صرافی، آرایشگاه، دستگاه خودپرداز، نگهبانی و لاندری

رستورانی که در هتل مشغول فعالیت است از بی نظیر ترین سرآشپز ها بهره گرفته و بهترین و با کیفیت ترین غذاها را در خدمت مشتریان می گذارد. در این رستوران تمیز و شیک که ظرفیتی 200 نفری را دارد، انواع غذاهای ترکی، بین المللی و گیاهی طبخ می شود و به صورت بوفه سرو می گردد.

کافه های این هتل شامل کافه GOLD و کافه شیرینی می شود که کافه گلد از ساعت 21:00 تا 00:00 نوشیدنی های محلی را سرو می نماید و کافه شیرینی هم در شیرینی فروشی هتل واقع شده و می توانید از باقلواها و انواع شیرینی های خوش طعم و عطر آن بخورید و لذت ببرید. فضایی که کافه گلد برای میهمانان اختصاص داده بسیار شیک و جذاب است و در آن موسیقی های گوش نواز به صدا در می آید.

رفتار بسیار خوب و مودبانه کادر مجرب هتل باعث حس صمیمیت بین آن ها و مسافران شده و با خیالی آسوده می توان در خصوص اقامت خود با آن ها صحبت کرد و پاسخ مورد نظر را دریافت نمود. این کارکنان به زبان های عربی، ترکی و انگلیسی  مسلط هستند و به راحتی می توان با آنها ارتباط گرفت. پارکینگ  هتل در اختیار مسافرانی که با خودروی خود به سفر آمده اند می باشد، که محل پارک این ماشین ها قرار گیرد و این پارکینگ خصوصی به صورت رایگان در دسترس میهمانان می باشد که جهت پارک خودرو کافی است سوئیچ را به پارکبان بدهید.

اگر قصد گردش در شهر را با اتومبیل دارید و ماشین ندارید می توانید از پرسنل مربوطه بخواهید ماشین هایی را که برای کرایه آماده کرده اند در اختیار شما قرار دهند و با آن به سیر و سیاحت در شهر بپردازید. لابی این هتل، بسیار شیک و مجلل است و میتوان برای ساعاتی در آن استراحت کرد و با توجه به اینکه اینترنت این بخش فعال است می توانید به کارهای مجازی روزمره بپردازید و یا از تلویزیون موجود در لابی جهت تماشای برنامه های مورد علاقه تان استفاده نمائید.

مغازه فروش سوغاتی های مختلف و وسایل متعدد در لابی هتل فعال است و اگر وقت زیادی برای خرید ندارید از همین جا هدایا و سوغات مد نظرتان را تهیه نمایید. ساعت ورود به اتاق ها 12 و ساعت تحویل دادن آن ها 12 می باشد. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است و نمی توانید با حیوانات خود داخل شوید. 

اتاق های هتل بلک برد استانبول

در هتل بلک برد اتاق های مختلفی وجود دارد که هر کدام با توجه به نیاز و درخواست میهمانان در خدمت آن ها قرار خواهد گرفت. این اتاق شامل:

اتاق دولوکس: این نوع اتاق ها 22 متری هستند و 2 تخت یک نفره دارند.

اتاق سینگل: مساحت 22 متری این اتاق دارای دو تخت یک نفره است.

اتاق تریپل: این اتاق دارای 3 تخت یک نفره یا 2 تخت یک نفره به همراه یک تخته 2 نفره با مساحت 22متری هستند.

در این اتاق ها نمی توانید سیگار بکشید. اما اتاق هایی مانند اتاق کلاسیک یا کلاسیک تریپل برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است. چیدمان و طراحی این اتاق ها بسیار شیک و جالب است و فضایی آرامش بخش را به میهمانان و مسافران هدیه می نماید. تمام این اتاق ها تمیز هستند و به صورت مرتب نظافت می شوند. اتاق های هتل بلک برد دارای تجهیزات زیر می باشند:

سشوار، تلویزیون، مینی بار، اینترنت، تهویه هوا، اتاق با عایق صدا، تلفن، صبحانه در اتاق، میز کار، چای ساز، قهوه ساز، گاو صندوق، بطری آب، یخچال، دمپائی، دستمال توالت، حوله رایگان، میز آرایش، کمد و دراور و آئینه

فاصله ی  هتل بلک برد تا مکان های مهم استانبول

هتل بلک برد استانبول در موقعیت خوبی از شهر قرار دارد و دسترسی های لازم را به تمام نقاط و اماکن استانبول دارا می باشد. همین امر سبب گشته مسافرانی که در این هتل اقامت نموده اند در طی سفر های بعدی نیز همین هتل را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کنند. در ادامه ی مطلب به فاصله ی هتل تا برخی از اماکن مهم استانبول می پردازیم:

  • فاصله ی هتل تا کتابخانه دانشگاه استانبول: 0.6 کیلومتر

  • فاصله ی هتل تا دانشگاه استانبول: 0.7 کیلومتر

  • فاصله ی هتل تا کتابخانه سلیمانیه: 0.7 کیلومتر

  • فاصله ی هتل تا میدان بیازیت: 0.7 کیلومتر

  • فاصله ی هتل تا مسجد سلیمانیه: 0.8 کیلومتر

  • فاصله ی هتل تا ایا صوفیه: 1 کیلومتر

  • فاصله ی هتل تا برج گالاتا: 2 کیلومتر

  • فاصله ی هتل تا ایا ایرنه: 2 کیلومتر

  • فاصله ی هتل تا تا بازار ادویه: 3 کیلومتر

  • فاصله ی هتل تاستون کنستانتین: 4 کیلومتر

  • فاصله ی هتل تا خیابان استقلال: 5 کیلومتر

  • فاصله ی هتل تا میدان تکسیم: 7 کیلومتر

  • فاصله ی هتل تا فرودگاه آتاتورک: 12.4 کیلومتر

  • فاصله ی هتل تا فرودگاه سبیها: 32.2 کیلومتر

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است