Hotel Asitane Life

امتیاز 3.9 از 5 | از 100 کاربر
تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Asitane Life

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره

ترکیه یکی از کشورهای گردشگر پذیر است که سالانه میلیون ها گردشگر را به خود جذب کرده است. استانبول به عنوان پایتخت این شهر، اولین مقصد گردشگری این کشور می باشد. جاذبه های تاریخی، طبیعی و تفریحی این شهر دلیلی برای گردشگر پذیر بودن این کشور است. یکی از این هتل ها، هتل asitane life hotel استانبول می باشد. هتل asitane life hotel استانبول، یکی از هتل های سه ستاره استانبول می باشد که رو به دریای مرمره و در منطقه فاتح استانبول قرار گرفته است. این هتل دارای 19 باب اتاق می باشد که با فضایی زیبا می تواند اقامتی راحت را برای مسافران فراهم کند. یکی از مزیت های این هتل نزدیکی به بسیاری از مناطق گردشگری استانبول می باشد. هتل آسیتانه لایف استانبول با امکانات و خدمات خود سعی دارد اقامتی به یادماندنی را برای مهمانان فراهم نماید.

امکانات و خدمات هتل asitane life hotel استانبول

هتل asitane life hotel استانبول، می تواند به خوبی انتظار شما را از یک هتل سه ستاره برآورده سازد. این هتل دارای امکاناتی مانند پارکینگ، اینترنت بی سیم رایگان، لابی به همراه مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اتاق چمدان، صندوق امانات، اتاق مخصوص سیگار کشیدن است.

پذیرش 24 ساعته، خدمات تهیه بلیط، ترانسفر فرودگاهی، خدمات تور، خدمات کودک، خشکشویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی، تبدیل ارز، کرایه خودرو، آسانسور برای دسترسی به طبقات، بازار، ایستگاه کامپیوتر و فروشگاه از دیگر خدمات و امکانات هتل asitane life hotel استانبول می باشند. کارکنان مجرب و کارآزموده هتل به زبان های روسی، ترکی و انگلیسی مسلط هستند و دارای رفتاری محترمانه می باشند.

مسافران می توانند در زمان استراحت خود از کلاس های آموزشی که برای آشنایی فرهنگ محلی تورها برگزار می شوند استفاده نمایند. تفریحات شبانه، دوچرخه سواری و تورهای پیاده روی از جمله برنامه های تفریحی این هتل می باشند. شام های موضوعی این هتل نیز از تفریحات سرگرم کننده هتل می باشد. اتاق ماساژ، غواصی، بسکتبال و کلاب شبانه از دیگر خدمات این هتل است.

رستوران هتل asitane life hotel استانبول، ارائه دهنده نوشیدنی ها و غذاهای خوش طعم در وعده صبحانه می باشد و آن را به صورت بوفه ای سرو می کند. علاوه بر این یک بار نیز در هتل قرار گرفته است که انواع نوشیدنی های گرم و سرد و میان وعده را برای مهمانان ارائه می کند.

اتاق های هتل asitane life hotel استانبول

اتاق های هتل asitane life hotel استانبول، دارای فضایی زیبا با چشم اندازهایی از حیاط هتل، دریا و شهر می باشند. اتاق های هتل با امکانات کامل خود اقامت و استراحتی راحت را برای مسافران فراهم می کند. اتاق ها دارای امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی، حمام، تلویزیون، اتو، میز، لوازم بهداشتی، دمپایی، حوله، سشوار، رختکن، تلفن، کولر، سیستم تهویه مناسب، مبلمان، مینی بار، کمد لباس، دراور، اینترنت بی سیم رایگان، چای ساز به همراه چای و صندوق امانات می باشند.

اتاق های هتل آسیتانه لایف استانبول در انواع اتاق های خانواده، دلوکس تریپل، دلوکس دبل، دلوکس خانواده و سینگل قابل رزرو هستند. خدمات خانه داری به صورت روزانه انجام می شود. اتاق ها عایق صدا می باشند و استعمال دخانیات در آن ها ممنوع است.

فاصله هتل asitane life hotel استانبول از مکان های مهم استانبول

همانطور که گفته شد هتل asitane life hotel استانبول از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است و فاصله چندانی با جاذبه های گردشگری شهر استانبول ندارد. در ادامه به برخی از مکان های مهم شهر استانبول و فاصله آن ها با این هتل اشاره می شود:

  •  فاصله تا مسجد سلطان احمد استانبول: ۱.۰ کیلومتر

  • فاصله تا موزه هنرهای ترکی و اسلامی استانبول: ۱.۲ کیلومتر

  •  فاصله تا باسیلیکا سیسترن (آب انبار استانبول) : ۱.۲ کیلومتر

  •  فاصله تا سه گانه موزه باستان‌ شناسی استانبول: ۱.۲ کیلومتر

  •  فاصله تا مسجد ایا صوفیه استانبول: ۱.۵ کیلومتر

  • فاصله تا بازار ادویه استانبول: ۲.۰ کیلومتر

  • فاصله تا گرند بازار استانبول: ۲.۰ کیلومتر

  •  فاصله تا پل گالاتا استانبول: ۲.۶ کیلومتر

  • فاصله تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۳.۹ کیلومتر

  • فاصله تا شاخ طلایی استانبول: ۴.۲ کیلومتر

  • فاصله تا کاخ توپکاپی استانبول: ۴.۶ کیلومتر

  •  فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۵.۳ کیلومتر

  • فاصله تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۵.۹ کیلومتر

  • فاصله تا پارک مینیاتورک استانبول: ۱۱.۲ کیلومتر

  • فاصله تا آکواریوم استانبول: ۲۰.۶ کیلومتر

 

 

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است