Hotel Golden Age II

امتیاز 4.9 از 5 | از 100 کاربر
Hotel Golden Age II
Hotel Golden Age II
Hotel Golden Age II
Hotel Golden Age II
Hotel Golden Age II
Hotel Golden Age II
Hotel Golden Age II تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Golden Age II

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

کشور ترکیه و شهر استانبول هر ساله مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گرفته است. سواحل، طبیعت، غذاهای خوشمزه ترکی و میهمان نوازی مردم ترک زبان این کشور هر کسی را مجاب می کند برای یکبار هم که شده به این کشور و جاذبه های دیدنی آن سری بزند. در اغلب سفرهای گردشگران به استانبول نزدیک بودن محل اقامت به مراکز مهمی همچون میدان تکسیم و خیابان استقلال برای دسترسی راحت به دیگر نقاط شهر جزء مهم ترین دغدغه ی آن ها به شمار می رود. 

یکی از هتل های احداث شده در نزدیکی میدان تکسیم(یا تقسیم) هتل 4 ستاره گلدن ایج استانبول است. این فاصله کم (300 متر که می شود حدود 3 الی 5 دقیقه پیاده روی) برای کسانی که خودشان برای گشت و گذار در سطح شهر برنامه ریخته اند، بسیار فوق العاده می باشد. علاوه بر آن فاصله هتل تا نیشان تاشی(Nisantasi) اصلی ترین منطقه تجمع لوکس ترین بازارهای استانبول تنها 10 الی 15 دقیقه پیاده روی است و شما به راحتی می توانید به این بازار های لوکس دسترسی پیدا کنید. البته به خاطر نزدیکی این هتل به ایستگاه مترو(کمتر از 2 دقیقه پیاده روی) دیگر مراکز خرید نیز در دسترس شما خواهند بود.

هتل Golden age استانبول دارای 181 اتاق و 10 طبقه است. اتاق های هتل انواع مختلف دارند. در ادامه به بررسی امکانات و خدمات هتل می پردازیم.

امکانات و خدمات هتل Golden age Istanbul

امکانات این هتل عبارتد از: وای فای و اینترنت رایگان در اتاق ها و مکان های عمومی هتل، ترانسفر فرودگاهی، استخر روباز برای شنا، تراس آفتابگیر مبله، حمام ترکی، مرکز اسپا، بار و کلاب، مرکز سلامت، پارکینگ، چشمه آب گرم، تبدیل ارز، نگهبانی، انبار چمدان، ورود و خروج سریع، خدمات تور، خدمات خشکشویی، اتوشویی و اتوکشی.میز پذیرش و تور 24 ساعته خدمت رسانی می کنند.

ساعت ورود به هتل گلدن ایج ترکیه از 2 بعد از ظهر شروع می شود و برای خروج تا قبل از ساعت 12 باید اتاق را تحویل دهید. این هتل برای افراد ناتوان و کم توان هم خدماتی همچون ویلچر و سرویس بهداشتی با میله کناری عرضه کرده است. ورود حیوانات خانگی در این هتل ممنوع می باشد. سیگار کشیدن در هر مکانی هم ممنوع است اما مکانی را به صورت مجزا برای افرادی که می خواهند سیگار بکشند اختصاص دادند. 

در هتل Golden age ترکیه آرایشگاه، سوپرمارکت و فروشگاهی مخصوص خرید سوغاتی تعبیه شده است که شما می توانید به راحتی خرید های خود را آنجا انجام دهید. 

این هتل کودکان شما را نیز مشمول خدمات خود قرار داده است و کودکانتان می توانند از استخر مخصوص کودکان و خدمات نگهداری کودکان استفاده کنند. پس اگر قصد دارید بدون کودک دلبندتان به محلی بروید از امنیت او مطمئن باشید و آن ها را به بخش نگهداری از کودکان بسپارید.

رستوران لو کوک(Le Coq) رستوران موجود در هتل است که از شما با غذاهای لذیذ پذیرایی می کند. برای خرید نوشیدنی نیز می توانید آن را در لابی و با قیمت پایین دریافت کنید. این هتل خدمات B.B (یعنی اقامت در هتل همراه با صبحانه) ارائه می دهد. کارکنان هتل نیز به سه زبان ترکی، عربی و انگلیسی تسلط دارند. سایت هتل نیز به زبان های زنده دنیا ترجمه می شود اما متاسفانه زبان فارسی را پشتیبانی نمی کند.

اتاق های هتل گلدن ایج استانبول

اتاق های Golden age hotel Istanbul را به سبکی بنا کرده اند که رنگ گرم دیواره ها حس آرامش را به مهمانان القا کند. مبلمان نیز به سبکی ترگی و زیبا در هر اتاق چیدمان شده است. امکانات اتاق ها نیز برای یک هتل 4 ستاره عالی به شمار می رود. از جمله امکانات اتاق ها می توان به: حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی و آرایشی، حوله لباسی، سشوار، دوش، فضای نشیمن، تهویه مطبوع، تلویزیون تخت، میز مطالعه، مینی بار، دستگاه چای ساز و دستگاه قهوه ساز اشاره کرد.

همانطور که پیش تر هم اشاره شد اتاق های هتل گلدن ایج انواع مختلفی دارد. در ادامه قصد داریم انواع اتاق ها و تفاوتشان را بررسی کنیم.

اتاق استاندارد دبل سینگل

مساحت این نوع اتاق 20 متر مربع است. 

اتاق استاندارد سینگل

مساحت این نوع اتاق 25 مترمربع می باشد. دو تخت یک نفره و یک تخت دو نفره در این اتاق قرار دارد. نمای این اتاق رو به شهر است.

اتاق استاندارد دبل

مساحت این نوع اتاق 26 متر مربع می باشد. دو تخت یک نفره و یک تخت دو نفره در این اتاق قرار دارد. نمای این اتاق رو به شهر است.

اتاق استاندارد تریپل

مساحت این نوع اتاق 27 متر مربع می باشد. یک تخت یک نفره و یک تخت دو نفره در این اتاق قرار دارد.

فاصله هتل Golden age Istanbul از مکان های مهم آنتالیا

این هتل در نزدیکی مراکز مهم شهر قرار دارد برخی از فواصل این هتل تا مراکز مهم شهر عبارتند از:

  • فاصله هتل تا ایستگاه مترو تکسیم 100 متر
  • فاصله هتل تا بیمارستان آجی بادم Acibadem: حدودا 200 متر
  • فاصله هتل تا میدان تقسیم: 400 متر
  • فاصله هتل تا خیابان استقلال: 500 متر
  • فاصله هتل تا مرکز خرید دمیرورن: 700 متر
  • فاصله هتل تا میدان جهانگیر: 800 متر
  • فاصله هتل تا رستوران حاجی عبدالله Hacı Abdullah: حدودا 500 متر
  • فاصله هتل تا برج ساعت دولما باغچه: 1100 متر
  • فاصله هتل تا برج گالاتا: 1800 متر
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است