هتل بام سبز

امتیاز 4.5 از 5 | از 156 کاربر
هتل بام سبز
هتل بام سبز
هتل بام سبز
هتل بام سبز
هتل بام سبز
هتل بام سبز
هتل بام سبز تصاویر بیشتر

امکانات هتل بام سبز

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
چایخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
کافی شاپ
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
پارکینگ
بدنسازی
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
آرایشگاه
اتاق جلسه
اتاق ورزش
جکوزی
سونا
خدمات اسپا
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی نت
سالن زیبایی
فضای سبز
مراقبت کودک
میز تور
واکس کفش
کرایه خودرو

رامسر به سبب زیبایی های بی نظیری که در خود جای داده عروس شهرهای ایران نامیده می شود؛ این شهر سالیانه میزبان توریست های فراوانی است که از اقصی نقاط دنیا راهی این منطقه گردشگری می شوند تا از جلوه های بصری و طبیعی آن بازدید کنند. یکی از بهترین هتل های این منطقه که چشم اندازی فوق العاده را برای شما ایجاد کرده "هتل بام سبز رامسر" نام دارد.

این هتل 4 ستاره در سال 1389 در ارتفاع حدودی 700 متر از سطح دریا تاسیس گشته است. ساختمان هتل بام سبز به طور کلی 6 طبقه دارد که 4 طبقه از آن منفی می باشد؛ خوب است بدانید که ایستگاه تله کابین رامسر هتل بام سبز نیز در طبقه پنجم این ساختمان قرار گرفته است.

امکانات هتل بام سبز

هتل بام سبز رامسر مازندران امکانات و خدمات ویژه ای همچون: باشگاه اختصاصی، بیلیارد، تالار پذیرایی، پیست کارتینگ، پیست باگی، زمین پینت بال، فست فود، فروشگاه، پست بانک، اینترنت پرسرعت، رستوران، کافی شاپ، زیپ لاین، کافی نت، تنیس روی میز، مرکز ماساژ با متراژ 80 متر و پارک جنگلی را برای مسافران فراهم کرده است.

اتاق های هتل بام سبز مازندران

بام سبز رامسر منظره ای شگفت انگیز دارد که هر توریستی را ترغیب به اقامت می کند. این مجموعه دو نوع اقامتگاه دارد که شامل سوئیت هایی با امکانات ویژه و کلبه های جنگلی می شود؛ توریست ها می توانند بنا بر سلیقه ای که دارند هر یک را انتخاب کرده و اقامتی دلپذیر را در آن تجربه نمایند.

سوئیت های VIP هتل رامسر بام سبز: سوئیت های وی آی پی که در طبقات منفی واقع شده اند، چشم اندازی از کوهستان های  اطراف را به نمایش می گذارند. این واحدها دارای طراحی خاصی هستند که توسط معمارانی بزرگ انجام شده است. این واحدها مجهز به امکانات خوبی از قبیل: تلویزیون، میز مخصوص نوشیدنی، تلفن، دستگاه پخش فیلم، یخچال، اینترنت پرسرعت، حمام اختصاصی، سشوار، تهویه مطلوب، سیستم گرمایشی مناسب، چای ساز و لوازم آرایشی و بهداشتی هستند. سوئیت های مختلف هتل بام سبز Mazandaran عبارتند از:

سوئیت ماه عسل: سوئیت های ماه عسل مناسب زوج های جوان است. دکوراسیون این سویئت رنگ های شاد و مفرحی دارد که شادابی زیادی به فضا بخشیده است.

سوئیت لیلوم 2 نفره: این سوئیت نیز فضایی زیبا و مفرح دارد که اقامتی لذتبخش را برای شما فراهم می کند.

سوئیت رز 2 نفره: سوئیت رز به سبک کلبه های شکاری شمال آمریکا طراحی گشته و مزین به مبلمان زیبا، نقاشی های دیواری و سقفی خاص می باشد. این واحد 90 متر مربع وسعت دارد و شامل اتاق نشیمن، یک اتاق خواب بزرگ، جکوزی و آشپزخانه است.

سوئیت یاس 2 نفره: تزئینات و دکوراسیون به کار رفته در این سوئیت، شما را به سواحل آفتابی دریای مدیترانه می برد.

سوئیت کاملیا 2 نفره: معماری این سوئیت توسط یک فرد چینی انجام شده و در آن می توان آثاری از فرهنگ شرق آسیا و ژاپن را مشاهده کرد. این واحد 60 متر مربعی شامل اتاق خواب، نشیمن و آشپزخانه می باشد و دارای پنجره های بزرگی است که رو به کوهستان باز می شود.

سوئیت نرگس 2 نفره: معماری مدرن این سوئیت نیز از فرهنگ چینی الهام گرفته است. این اتاق دکوراسیونی همچون هتل های اشرافی پکن و شانگهای دارد که بسیار زیبا است. این سوئیت به ساعت چینی شهرت دارد.

سوئیت مگنولیا 2 نفره: طراحی این سوئیت متاثر از فرهنگ آسیای جنوب شرقی و علی الخصوص کشور هند می باشد و در دکوراسیون آن اغلب رنگ های گرم در کنار نورپردازی دیده می شود. سوئیت مگنولیا 80 متر مربع وسعت داشته و دارای آشپزخانه ای بزرگ، اتاق نشیمن و یک اتاق خواب می باشد.

سوئیت تایتانیک 2 نفره: این سوئیت دارای فضایی دلباز است که پنجره های بزرگی رو به درختان سرسبز دارد. نام این سوئیت بیانگر فضای داخلی آن می باشد و در آن اشیایی از کشتی تفریحی دیده می شود. مساحت سوئیت تایتانیک 75 متر مربع است.

سوئیت کوهستان 4 نفره: این سوئیت تنها سوئیت بام سبز رامسر است که دوخوابه می باشد. مساحت سوئیت کوهستان 95 مترمربع است.

کلبه های جنگلی هتل بام سبز: همان گونه که از نام این واحدها مشخص می باشد در میان درختان سر به فلک کشیده قرار دارند که احساسی ناب را در میان طبیعت دل انگیز رامسر به شما القا می کنند. این دهکده جنگلی از ساختمان اصلی هتل کمی فاصله دارند و مسیری مشخص برای آن تعبیه شده است. برخی از این کلبه ها در فواصل بیشتری قرار دارند که مسئولین هتل برای سهولت رفت و آمد گردشگران تور مازندران ماشین هایی را در نظر گرفته است. صدای گوش نواز پرندگان گوناگون، آرامش جنگل، سرسبزی طراوت بخش و اکسیژن زیاد از ویژگی های این دهکده جنگلی می باشد. كلبه هاي جنگلي بام سبز رامسر دارای ظرفیت های مختلف هستند که عبارتند از:

کلبه جنگلی 2 نفره، کلبه جنگلی 4 نفره، کلبه جنگلی 6 نفره

مقررات هتل بام سبز رامسر

  1. افراد بالای 5 سال بزرگسال به حساب می آیند.

  2. ورود حیوانات خانگی اکیدا ممنوع می باشد.

  3. زمان تحویل اتاق ها 15 و تخلیه آنها 12 است.

  4. از آوردن چمدان های سنگین خودداری کنید.

  5. موارد آتش زا به همراه نداشته باشید.

فاصله هتل بام سبز از مکان های تفریحی و مهم رامسر

*  فاصله زمانی هایی که در ادامه آورده شده اند با احتساب وسیله نقلیه ( ماشین ) آورده شده است.

  • پارک جنگلی خشکه داران 70 دقیقه

  • جاده دوهزار 60 دقیقه

  • هتل قدیم رامسر 30 دقیقه

  • روستای سرولات 25 دقیقه

  • فرودگاه رامسر 12 دقیقه

  • پارک ساحلی انصاری 40 دقیقه

  • ترمینال تنکابن 50 دقیقه

  • قلعه گردن 60 دقیقه

ویدیو هتل بام سبز رامسر

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

سوالات متداول

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است