هتل نووتل

امتیاز 4.8 از 5 | از 80 کاربر
هتل نووتل
هتل نووتل
هتل نووتل
هتل نووتل
هتل نووتل
هتل نووتل
هتل نووتل تصاویر بیشتر

امکانات هتل نووتل

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
چایخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
کافی شاپ
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
پارکینگ
بدنسازی
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق

وقتی نام تهران به گوش می رسد اولین چیزی که در ذهن ظاهر می شود، شهری شلوغ و پرجمعیت است که آلودگی و سروصدا در آن موج می زند. اما این شهر در کنار تمام این شلوغی ها دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی فراوانی است که بازدید از آن ها خالی از لطف نباشد. این شهر علاوه بر مقاصد گردشگری و تفریحی در زمینه های اداری نیز مقصد بسیاری از مسافران قرار می گیرد، از این جهت تنها دغدغه این افراد در تهران می تواند جایی برای اقامت باشد. از این بابت نیز نباید نگران بود زیرا شهر تهران دارای انواع هتل ها و واحدهای اقامتی در نقاط مختلف شهر است.

یکی از این هتل ها، هتل نووتل سابق یا رکسان کنونی اشاره کرد که نوعی هتل فرودگاهی می باشد. این هتل برای آن دسته از مسافرانی که قصد اقامت در نزدیکی فرودگاه را دارند، بسیار مناسب می باشد. فاصله هتل نووتل تا فرودگاه امام خمینی تنها 5 دقیقه پیاده روی می باشد. این هتل متشکل از دو هتل بسیار لوکس است: هتل ایبیس که 4 ستاره می باشد و هتل نووتل که 5 ستاره است. هتل نووتل جزء اولین و بهترین هتل های فرودگاهی در تهران محسوب می شود. هتل های فرودگاهی برای آن دسته از مسافرانی است که قصد تعویض پرواز دارند، بنابراین مناسب کسانی است که نیازمند اقامتی کوتاه مدت در نزدیکی فرودگاه می باشد. هتل نووتل نیز که نوعی هتل فرودگاهی است، در فضایی به دور از شلوغی شهر تهران، اقامتی سرشار از آرامش را برای شما به ارمغان می آورد تا بتوانید به تجدید قوا و رفع خستگی بپردازید. این هتل که در ضلع جنوبی ترمینال اصلی فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) واقع می باشد، با همکاری گروه هتلداری اکور فرانسه ساخته شده است. این گروه دارای 3800 هتل در 94 کشور می باشد. هتل نووتل تهران دارای 300 باب اتاق در 11 طبقه است که برای مشتریان خود اقامتی راحت را فراهم می آورد.

امکانات رفاهی هتل نووتل تهران 

هتل نووتل، هتلی با امکاناتی فوق العاده می باشد که سعی دارد اقامتی به یادماندنی برای مسافران فراهم نماید. از جمله امکانات آن می توان به هفت سالن همایش، استخر، سالن ماساژ و سالن ورزشی مجزا برای آقایان و خانم ها، اتاق های دارای تهویه هوا، کرو لانچ اختصاصی کروی پروازی و مراکز فروشگاهی اشاره کرد. این هتل همچنین دارای پارکینگی رایگان با ظرفیت 200 خودرو می باشد که امکان استفاده از ماشین شخصی را نیز برای مسافران فراهم می کند. 

اینترنت بی سیم رایگان به همراه دیگر خدمات این هتل مانند اتاق چمدان، فتوکپی، خدمات اینترنتی، خدمات بیدار باش، خدمات ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، دستگاه واکس کفش، صبحانه و ناهار در اتاق و تبدیل ارز، اقامتی بی کم و کاست را برای مسافران فراهم می کند. 

فضای عمومی و لابی این هتل در نگاه اول توجه شما را به خود جلب می کند. هتل نووتل تهران دارای تزئینات ایرانی به شکلی مدرن می باشد که هر مسافری را به تحسین وا می دارد. بر روی دیوارها می توانید هنر اصیل خوشنویسی را ببینید که زینت بخش این هتل شده اند. نقوش ظریف و اصیل ایرانی بیانگر سنتی اصیل و زیبا می باشد که می تواند مسافران خارجی را با فرهنگ ایرانی بیشتر آشنا سازد. 

رستوران های هتل نووتل 

هتل نووتل دو رستوران شیک و بسیار زیبا دارد که می توانید انواع خوراکی های ایرانی و فرنگی را در آن ها پیدا کنید. این هتل به دلیل نوع فرودگاهی بودنش، برنامه صبحانه قابل انعطافی دارد که شما را هیچ گاه دست خالی نمی گذارد. اگر در ساعات اولیه صبح به هتل برسید می توانید از صبحانه ساعات اولیه این هتل استفاده کنید که شامل چای، قهوه، آبمیوه، کیک صبحانه و مافین می باشد. اما اگر بین ساعات 6 تا 10 صبح در روزهای شنبه تا چهارشنبه و بین ساعات 6 تا 11 صبح در روزهای پنجشنبه و جمعه به هتل برسید نیز می توانید صبحانه خود را به راحتی میل نمایید.

رستوران گلکسی یکی از رستوران های هتل نووتل می باشد که می توانید انواع غذاهای بین المللی را سفارش دهید. این رستوران ارائه دهنده انواع غذاها متناسب با انواع رژیم ها می باشد مانند غذاهای مخصوص گیاه خواران، افراد دیابتی و همچنین غذاهای بدون لاکتوز. 

رستوران دیگر این هتل، رستوران وادی می باشد که سرشار از تزئینات اصیل ایرانی است. درهای چوبی این رستوران مملو از اشعار خیام می باشد که حال و هوای خاصی به آن می دهد. مطمئنا خوردن غذاهای ایرانی در چنین رستورانی طعمی دیگر دارد.

سالن های همایش هتل نووتل

7 سالن همایش هتل نووتل شامل سالن اصلی پارادایس با 600 نفر ظرفیت، سالن لاوندر با 70 نفر ظرفیت، سالن رز با 70 نفر ظرفیت، سالن تولیپ با 70 نفر ظرفیت، سالن ماری گلد با 14 نفر ظرفیت، سالن لوتوس با 14 نفر ظرفیت و سالن ارکید با 14 نفر ظرفیت می باشد.

تفریحات هتل نووتل تهران

هتل نووتل دارای فضای تفریحی و ورزشی برای رفع خستگی مسافران تازه رسیده می باشد. این هتل دارای سالن ورزشی به همراه استخر و اتاق ماساژ است که در طول اقامت می تواند خستگی پرواز را از تن مسافران به در کند. سالن آرایش، سونا و جکوزی نیز از دیگر امکانات هتل می باشد. هتل نووتل تهران دارای پارک بازی کودکان است تا بتواند اقامتی شیرین را برای کودکان نیز به ارمغان آورد. 

اتاق های هتل نووتل تهران

اتاق های هتل نووتل تهران بسیار با دیگر بخش های هتل هماهنگ هستند. اتاق ها دارای طراحی مدرن و شیکی است که می تواند شما را به تحسین وادارد. اتاق ها همگی دارای امکانات رفاهی مناسب مانند تختخواب های راحت و زیبا، حمام مجهز، مبلمان مدرن و راحت به همراه پنجره هایی با نور عالی می باشد. 

اتاق های این هتل در سه نوع مختلف قابل رزرو می باشند: دبل استاندارد که مساحت 23 الی 25 متر مربعی دارند و دارای طراحی معاصر و چشم اندازی زیبا می باشند. این اتاق ها دارای یک تخت دو نفره بزرگ هستند و مجهز به اینترنت، تلویزیون، چای ساز، دوش، سشوار و یخچال کوچک می باشند. 

اتاق های توئین استاندارد که دارای امکاناتی مانند اتاقهای دبل استاندارد هستند با این تفاوت که دو تخت یک نفره بزرگ در آن قرار گرفته است. 

لازم به ذکر است که کسانی که دو یکی از دو اتاق بالا را رزرو کنند می توانند به طور رایگان از استخر، سونا و جکوزی هتل استفاده نمایند. 

این هتل برای خانواده هایی که در این هتل ساکن می شوند نیز اتاق های خانوادگی را ارائه نموده است که دارای یک اتاق دو نفره به همراه یک تختخواب دو یا سه طبقه برای کودکان می باشد. این اتاق ها دارای کاناپه تختخواب شو و تراس می باشند. مساحت این سوئیت های فرانسوی 48 الی 50 متر مربع است و تمام امکانات اتاق های قبلی را داراست. علاوه بر اینکه در صورت تمایل مسافران می توانند تخت خواب بچه نیز درخواست دهند.

امکانات اتاق ها

اتاق های هتل نووتل علاوه بر امکانات ذکر شده دارای سرویس بهداشتی ایرانی، سرویس اتاق، سیستم تهویه مطبوع و سیستم سرمایشی و گرمایشی می باشند.

فاصله هتل نووتل از مکان های مهم تهران

این هتل که در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی قرار گرفته است تا مکان های مهم شهر فاصله ای به شرح زیر دارد:

  • فاصله هتل تا نمایشگاه بین المللی تهران: 58 کیلومتر 
  • فاصله هتل تا فرودگاه مهرآباد تهران: 49 کیلومتر 
  • فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن تهران: 44 کیلومتر 
  • فاصله هتل تا مصلی تهران: 57 کیلومتر 
  • فاصله هتل تا ترمینال مسافربری جنوب تهران:  40 کیلومتر
  • فاصله هتل تا ترمینال مسافربری شرق تهران: 55 کیلومتر 
  • فاصله هتل تا ترمینال مسافربری غرب تهران:  50 کیلومتر 
  • فاصله هتل تا برج میلاد تهران: 50 کیلومتر 
  • فاصله هتل تا ترمینال مسافربری بیهقی: 54 کیلومتر
  • فاصله هتل تا میدان ولیعصر تهران: 50 کیلومتر 
  • فاصله هتل تا بازار بزرگ تهران: 48 کیلومتر 
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است