هتل ایبیس

امتیاز 4.2 از 5 | از 80 کاربر
هتل ایبیس
هتل ایبیس
هتل ایبیس
هتل ایبیس
هتل ایبیس
هتل ایبیس
هتل ایبیس تصاویر بیشتر

امکانات هتل ایبیس

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
چایخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
کافی شاپ
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
پارکینگ
بدنسازی
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق

شهر تهران پرجمعیت ترین شهر ایران است و به دلیل اینکه پایتخت آن محسوب می شود، رفت و آمد های بین المللی زیادی در آن صورت می گیرد. این امر سبب شده که در این شهر هتل های بسیاری مشغول به فعالیت باشند. از جمله این هتل ها می توان به هتل رمیس یا همان ایبیس سابق اشاره نمود که اولین هتل فرودگاهی کشور است. هتل های فرودگاهی نزدیک ترین هتل ها به فرودگاه هستند و بیشترین مهمانان آن ها را مسافرینی تشکیل داده اند که ترجیح می دهند به جای انتظار در فرودگاه، چند ساعتی در محل اقامت خوب و مطلوبی به سر ببرند. این هتل ها معمولا شاتل فرودگاهی دارند و دارای رستوران نیز هستند.

هتل رمیس از شعبات هتل های بین المللی اکور فرانسه است و در سال 1393 شروع به کار کرد. این هتل که در ضلع جنوبی فرودگاه بین المللی امام خمینی قرار گرفته، هتلی 4 ستاره است که طبق استانداردهای جهانی ساخته شده و 11 طبقه و 196 اتاق شیک با تمام امکانات و خدمات دارد. شعار این هتل «این جا را مثل خانه خود بدانید» می باشد و تا به اکنون توانسته است نظر مثبت مسافران را به خود جلب نماید.

امکانات رفاهی هتل ایبیس 

این هتل امکانات و خدمات مناسبی را برای اقامت مسافران فراهم نموده و توانسته است گام های مهمی در راستای راضی نگه داشتن میهمانان و مسافران بردارد. از جمله امکاناتی که هتل به خدمت میهمانان و مسافران گماشته می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نمازخانه، فتوکپی، فکس، پرینتر، فضای سبز، خدمات باربری، خودپرداز، آسانسور، زنگ هشدار، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، کافی نت، سیستم اعلام حریق، خدمات بیدار باش، خدمات خانه داری، پذیرش 24 ساعته، دستگاه واکس کفش، اتاق تلفن(اپراتور)، اینترنت، پارکینگ، خشکشویی، سالن اجتماعات، آرایشگاه، سالن کنفرانس

ظرفیت پارکینگ این هتل حدود 100 ماشین می باشد که مکان امنی برای پارک خودروی میهمانان است. لابی هتل مساحت بزرگ و قابل قبولی را دارد و با توجه به وجود تلویزیون و اینترنت  در این قسمت می توان به دیدن برنامه های مورد علاقه خود نشست و فعالیت های مجازی و روزمره خود را پیگیری نمود.

رفت و آمد آسان به داخل اتاق با رمپ در طبقه های اول و دوم و هم چنین سرویس بهداشتی ویژه ی بانوان از خدمات خوب هتل است همچنین رفتار خوب پرسنل هتل با میهمانان یکی از نقاط قوت این هتل می باشد.

رستوران و کافی شاپ

رستوران هتل ایبیس، مساحت بزرگ و چیدمان شیک و مرتبی را دارا می باشد. ساعت فعالیت رستوران از 12 تا 6 برای ناهار و از 6 عصر تا 22:30 برای شام است که  تنوع غذایی بالایی را در منوی رستوران شاهد خواهید بود. علاوه بر این دو وعده ی غذایی، صبحانه نیز سرو می گردد که دارای تنوع خیلی خوبی می باشد از جمله خوراکی هایی که در این وعده عرضه می گردد می توان به موارد زیر اشاره نمود: 

آب میوه طبیعی، املت قارچ، املت گوجه فرنگی، املت میکس، پنیر، تخم مرغ آب پز، چای، خامه، خرما، ژامبون، سرشیر، سوسیس سرخ شده، عدسی، عسل، لوبیا، مربا، میوه فصل، نان ایرانی، نان فرانسوی، نسکافه، نیمرو و کره

کافی شاپ هتل نیز از ساعت 7 صبح تا 11 شب فعال است و انواع نوشیدنی ها، خوراکی ها، کیک، دسر و میان وعده های تازه و خوشمزه را برای مهمانان و مسافران ارائه می دهد. فضای کافی شاپ دلنشین است و خستگی سفر را می تواند از شما دور کند.

تفریحات هتل ایبیس

این هتل علاوه بر امکاناتی که باید برای رفاه حال مشتریان و مسافران تامین کند اقدام به فراهم نمودن سرگرمی های مناسبی برای آنان کرده است از جمله این تفریحات و سرگرمی ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

استخر، سونا، سالن بدنسازی و باشگاه ورزشی

اتاق های هتل ایبیس تهران

با توجه به این که هتل ایبیس، یک هتل فرودگاهی محسوب می گردد اتاق هایی را برای اقامت کوتاه مدت مسافران نیز اختصاص داده که بتوانند چند ساعتی را به استراحت بپردازند و اقامت خوبی در طی آن زمان داشته باشند. از جمله تقسیم بندی هایی که هتل ایبیس برای اتاق های خود در نظر گرفته است به شرح زیر می باشد:

اقامت کوتاه مدت 5 ساعته، اقامت کوتاه مدت 10 ساعت، اقامت کوتاه مدت VIP بین 3 تا 10 ساعت، اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دوبل، اتاق دو تخته توئین و اتاق معلولان

البته باید به این نکات برای اقامت در اتاق ها دقت داشت:

اقامت 5 تا 10 ساعته شامل صبحانه نمی شود مگر اینکه هزینه اضافی را پرداخت نمایید. در صورتی که اقامت شما بیش از مدت زمان مجاز باشد از شما هزینه یک شب کامل دریافت می شود. هزینه اقامت برای کودکان زیر 6 سال رایگان است و توجه داشته باشید که اتاق ها ظرفیت نفر اضافه ندارند. اگر از قبل اتاق رزرو کرده اید تا 10 روز پیش از ورود اگر کنسل نمایید جریمه نخواهید شد. اما از 6 تا 9 روز قبل، شامل جریمه 25 درصدی در شب اول اقامت است. هم چنین مشمول 50 درصد جریمه در صورت کنسل کردن اتاق از 1 تا 5 روز پیش از ورود در شب اول اقامت خواهید گشت. شروع قیمت اتاق ها از 228 هزار تومان برای هر شب می باشد.

امکانات اتاق ها

اتاق های این هتل بسیار تمیز و مرتب هستند و دکوراسیون شیکی برای آن ها در نظر گرفته شده است. از امکاناتی که در اتاق ها وجود دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تخت، سرویس فرنگی، سشوار، مینی بار، میز آرایش، میز کار، اینترنت، تلویزیون ال سی دی، حمام، سشوار، روزنامه رایگان، صندوق امانات، فن کویل، IPTV، شبکه پخش فیلم، صبحانه، یخچال، پاور سوئیچ، آباژور، آب رایگان، رخت آویز، تلفن در اتاق، لوازم بهداشتی( صابون، شامپو، حوله)، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه هوای مطبوع و سیستم اطفاء حریق در اتاق

فاصله هتل ایبیس از مکان های مهم تهران

این هتل در محدوده طرح ترافیک قرار ندارد و دسترسی به تمام نقاط شهر تهران را دارا است. در ادامه به فاصله هتل ایبیس با این مکان های مهم اشاره خواهیم نمود.

  • فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی امام خمینی: 4152 متر
  • فاصله هتل تا خیابان مفتح: 25036 متر
  • فاصله هتل تا بهشت زهرا: 33711 متر
  • فاصله هتل تا ایستگاه قطار شهری حرم مطهر: 35675 متر
  • فاصله هتل تا ایستگاه قطار شهری شاهد: 36331 متر
  • فاصله هتل تا ایستگاه قطار شهری باقرشهر: 40343 متر
  • فاصله هتل تا آرامگاه شاه عبدالعظیم حسنی: 44682 متر
  • فاصله هتل تا ایستگاه قطار شهری شهرری: 44905 متر
  • فاصله هتل تا تپه میل: 45116 متر
  • فاصله هتل تا یافت آباد: 45729 متر
  • فاصله هتل تا ایستگاه قطار شهری آزادگان: 45746 متر
  • فاصله هتل تا بزرگراه آیت الله سعیدی: 46530 متر
  • فاصله هتل تا خیابان آزادی: 46812 متر
  • فاصله هتل تا ایستگاه قطار شهری جوانمرد قصاب: 47527 متر
  • فاصله هتل تا بزرگراه نواب: 47667 متر
  • فاصله هتل تا دژ رشکان: 48448 متر
  • فاصله هتل تا ایستگاه قطار شهری خزانه: 48553 متر
  • فاصله هتل تا چشمه علی: 48595 متر
  • فاصله هتل تا ایستگاه قطار شهری تهرانپارس: 48629 متر
  • فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن: 48654 متر
  • فاصله هتل تا میدان راه آهن: 48829 متر
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است