هتل بزرگ فردوسی

امتیاز 3.5 از 5 | از 100 کاربر

امکانات هتل بزرگ فردوسی

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
چایخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
کافی شاپ
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
پارکینگ
بدنسازی
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
هتل بزرگ فردوسی یکی از بهترین و معروف ترین هتل های بین المللی ایران می باشد که در شهر تهران واقع شده است و سالانه میزبان بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است، در این بخش از سایت لحظه آخر قصد داریم این هتل لوکس را به کاربران عزیز و همچنین گردشگران تور تهران معرفی کنیم، چنانچه قصد سفر به شهر تهران و اقامت در هتل بزرگ فردوسی را دارید در ادامه با ما همراه باشید.
معرفی هتل بزرگ فردوسی
هتل 4 ستاره فردوسی در سال 1368 در خیابان فردوسی شهر تهران افتتاح شده و از زمان افتتاح تا به امروزه همواره مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده است، لازم به ذکر می باشد که این هتل لوکس با ارائه خدمات با کیفیت توانسته جایگاه ویژه ای در صنعت هتلداری کشور ایران کسب کند.
هتل بزرگ فردوسی دارای ساختمانی 6 طبقه بوده و در مجموع حدود 230 واحد اقامتی را در خود جای داده است، البته توجه داشته باشید که در این هتل علاوه بر واحد های اقامتی انواع مختلفی از رستوران ها و سالن های همایش وجود دارد که در بخش های بعدی این مقاله به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.
موقعیت مکانی هتل بزرگ فردوسی
هتل بزرگ فردوسی در قلب فرهنگی پایتخت ایران یعنی خیابان فردوسی واقع شده است و از نظر موقعیت مکانی یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت گردشگران تور تهران به شمار می آید، چراکه مهمانان این مجموعه دسترسی بسیار آسانی به مناطق مهم، جاذبه های گردشگری و ایستگاه مرکزی مترو تهران دارند. 
اگر این هتل را برای اقامت در نظر گرفته اید باید بدانید که فاصله هتل 4 ستاره فردوسی از مکان ها مهم تهران به شرح زیر می باشد:
- بازار بزرگ تهران 1.5 کیلومتر
- کاخ گلستان 1.4 کیلومتر
- آرامگاه شاه عبدالعظیم 15 کیلومتر
- فرودگاه مهرآباد 14 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) 50 کیلومتر
- برج میلاد 17 کیلومتر
- میدان آزادی تهران 11 کیلومتر
- مرکز خرید کورش 18 کیلومتر
- مرکز خرید پالادیوم تهران 14 کیلومتر
خدمات و امکانات رفاهی هتل بزرگ فردوسی
این هتل 4 ستاره با هدف فراهم کردن اقامتی راحت برای مسافران خود، خدمات و امکانات رفاهی بسیاری را در نظر گرفته است که برخی از آن ها عبارتند از لابی، آسانسور، نمازخانه، پله اضطراری، خدمات فتوکپی، فکس و پرینتر، زنگ هشدار، چایخانه، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، اتاق سیگار، کافی نت، سونا و جکوزی، پذیرش 24 ساعته، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق، سالن ورزشی، آرایشگاه، خدمات باربری، تلفن در لابی، پارکینگ، استخر، ماساژ، خدمات بیدار باش، روم سرویس، خدمات گردشگری، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت در لابی، خدمات لاندری و غیره.
گردشگران تور تهران با استفاده از امکانات مذکور می توانند اقامت بسیار راحتی را در هتل بزرگ فردوسی تجربه کنند.
واحد های اقامتی هتل بزرگ فردوسی
در این بخش لیستی از انواع اتاق ها و واحد های اقامتی این مجموعه به همراه ظرفیت هر یک از آن ها را مشاهده می کنید:
- اتاق های یک تخته معمولی با ظرفیت یک نفر
- اتاق های یک تخته VIP با ظرفیت یک نفر
- اتاق های دو تخته معمولی با ظرفیت دو نفر
- اتاق های دو تخته VIP با ظرفیت دو نفر
- سوئیت های معمولی با ظرفیت دو نفر
- سوییت های رویال با ظرفیت سه نفر
از امکانات موجود در واحد های اقامتی این مجموعه می توان به مبلمان لوکس، سیستم اعلام و اتفاء حریق، تلویزیون، گاوصندوق، اینترنت پر سرعت، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تهویه هوا، کمد لباس، رخت آویز و غیره اشاره کرد.
گردشگران تور تهران می توانند با توجه به امکانات و ظرفیت هر یک از اتاق ها یا سوییت ها هتل بزرگ فردوسی، اقامتگاه مناسب خود را انتخاب و رزرو نمایند.
سالن های همایش هتل بزرگ فردوسی
هتل 4 ستاره فردوسی علاوه بر ارائه خدمات اقامتی، مکان مناسبی برای برگزاری همایش های متعدد در زمینه های مختلف می باشد، خوب است بدانید در این مجموعه سه سالن مجزا به نام های سالن کنفرانس و همایش الماس، سالن کنفرانس نگین و سالن کنگره نور دارد و آماده ارائه خدمات به مشتریان مجموعه می باشد.
به طور کلی این مجموعه با ارائه خدمات بسیار با کیفیت گزینه مناسبی برای اقامت گردشگران تور تهران می باشد.
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است