هتل لاله کندوان

امتیاز 3.9 از 5 | از 102 کاربر
هتل لاله کندوان
هتل لاله کندوان در تبریز
هتل لاله کندوان در تبریز
نمایی از هتل
اتاق های هتل
اتاق های هتل
امکانات هتل تصاویر بیشتر

امکانات هتل لاله کندوان

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
چایخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
کافی شاپ
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
پارکینگ
بدنسازی
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
آرایشگاه
اتاق جلسه
اتاق ورزش
جکوزی
سونا
خدمات اسپا
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی نت
سالن زیبایی
فضای سبز
مراقبت کودک
میز تور
واکس کفش
کرایه خودرو

شکل و شمایل هتل ها از گذشته تا به امروز تفاوت های زیادی کرده است. تا همین چند سال پیش تنها تفاوتی که در هتل می توانستید شاهد باشید تعداد اتاق ها، شکل ظاهری هتل و امکاناتی بود که در آن وجود داشت. امروزه هتل ها نیز دچار تغییرات شگرف و عجیبی شده اند. برخی هتل ها در نقاطی از یک کشور واقع شده اند که اقامت در آن ها برای بسیاری از افراد بسیار شگفت انگیز و هیجان انگیز خواهد بود. در کشور ما نیز هتل هایی وجود دارد که مسافران تمایل زیادی برای اقامت در آن ها از خود نشان می دهند. از جمله این هتل های زیبا که محیطی دوست داشتنی و جذاب را برای بازدید کنندگان فراهم کرده است هتل لاله کندوان تبریز است. ما امروز و در این متن قصد داریم در مورد این هتل با شما صحبت کنیم و اطلاعات کاملی را در مورد آن با شما به اشتراک بگذاریم.

معرفی هتل لاله کندوان تبریز

هتل لاله کندوان در تبریز یکی از هتل های شیک، لوکس و بسیار جذابی است که در شهر تبریز واقع شده و ظاهر این هتل و اتاق هایی که شما در آن اقامت می کنید با بقیه هتل هایی که تا به حال دیده اید و یا در آن ها اقامت داشته اید تفاوت دارد. 
هتل صخره ای کندوان سومین هتل صخره ای در دنیاست و در روستای کندوان شهر تبریز قرار گرفته است. روستای کندوان در 22 کیلومتری اسکو و 62 کیلومتری تبریز قرار گرفته است. اقلیم این روستا کوهستانی است و در فصل تابستان هیچ نیازی به روشن کردن سیستم های سرمایشی وجود ندارد. 
این هتل 40 اتاق دارد که با استفاده از سنگ ساخته شده است. این هتل در دل کوه ساخته شده است، 5 ستاره است و هیچ آسانسور و یا بالابری برای حمل مسافران ندارد. اگر مشکلی با این قضیه ندارید توصیه می کنیم حتما در این هتل اقامت کنید و فضایی کاملا متفاوت و دوست داشتنی را تجربه نمایید.
این هتل در کنار هتل ترنج، به عنوان یکی از هتل های منحصر به فرد و جذاب کشورمان ایران مطرح شده و با اینکه در یک روستا واقع شده، امکانات بسیار خوب و مناسبی برای رفاه حال مسافران می توانید در آن شاهد باشید. 

امکانات هتل لاله کندوان تبریز

هتل کندوان تبریز شرایط خوبی را در اختیار مسافران قرار داده و برای آنکه بتواند تمام نیازهای اقامت کنندگان را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهد به امکانات بسیار مدرن و پیشرفته ای مجهز شده است. از جمله این امکانات می توان به رستورانی اشاره کرد که انواع غذاهای ایرانی و خارجی را با کیفیتی بسیار عالی و طعمی بی نظیر را طبخ کرده و در اختیار مسافران و افرادی که در این هتل اقامت کرده اند قرار می دهد. اغلب افرادی که در این هتل اقامت داشته اند از تمیزی و نظافت هتل و همچنین کیفیت غذای آن تعریف کرده و بسیار راضی بوده اند.
از دیگر خدمات این هتل می توان به اتاق چمدان، فروشگاه ارائه دهنده صنایع دستی، گشت درون شهری، پارکینگ رو باز، تاکسی سرویس و غیره اشاره کرد. 

اتاق های هتل لاله کندوان

در هتل صخره ای لاله کندوان برای رفاه حال مسافران اتاق های مختلفی ساخته شده است که در ادامه هر کدام را به تفکیک توضیح خواهیم داد:
•    یکی از انواع اتاق هایی که در اختیار مسافران قرار داده می شود سوئیت هایی هستند که ظرفیت پذیرش 4 نفر را دارند.
•    نوع دیگری از اتاق ها سوئیت رویال یک خوابه است. این نوع اتاق نیز 4 تخته بوده و ظرفیت پذیرش 4 نفر را دارد.
•    اتاق های دو نفره نیز از دیگر اتاق های موجود در این هتل هستند که البته در برخی اتاق ها تخت خواب به صورت جداگانه است و در برخی به صورت دبل.
•    اگر تمایل داشته باشید می توانید با پرداخت هزینه ای بیشتر در سوئیت امپریال نیز اقامت کنید. 

امکانات اتاق های هتل لاله کندوان تبریز 

در این هتل امکاناتی که در یک اتاق موجود است ممکن است با امکاناتی که در اتاق های دیگر وجود دارد با هم تفاوت هایی داشته باشد. یکی از مواردی که باعث تفاوت اتاق ها با هم می شود وجود یا عدم وجود جکوزی است. برخی اتاق هایی که ظرفیت پذیرش دو نفر را دارند با جکوزی اجاره داده می شود و برخی دیگر بدون جکوزی هستند. این مورد کاملا به سلیقه شما بستگی دارد. سوئیت رویال و امپریال هر دو جکوزی دارند و قیمت بالاتری نیز در مقایسه با بقیه اتاق های این هتل دارند. 
از دیگر امکاناتی که در اتاق ها وجود دارد می توان به اینترنت بی سیم اشاره کرد. شما با اقامت در هر یک از اتاق های این هتل می توانید از اینترنت پر سرعت استفاده کنید و عکس هایی که این هتل زیبا گرفته اید را در شبکه های مجازی به اشتراک بگذارید. مورد دیگری که شاید برای برخی افراد جالب توجه باشد پخش فیلم به صورت 24 ساعته است. در هر اتاق از این هتل یک تلویزیون قرار داده شده است و شما هر بار که آن را روشن می کنید می توانید یک فیلم تماشا کنید و بدین طریق حوصله تان از حضور در این هتل سر نخواهد رفت. سیستم تهویه مطبوع، تخت، پتو، سیستم گرمایشی و سرمایشی، ملحفه، لوازم بهداشتی و غیره از دیگر امکاناتی است که در این هتل وجود دارد. 
این هتل رو به رودخانه و جنگل کندوان ساخته شده است و چشم انداز زیبایی برای مسافران داخل هتل فراهم کرده و این نیز امکانی است که طبیعت برای این هتل سنگی و منحصر به وجود آورده است. 

هزینه اقامت در هتل لاله کندوان تبریز

•    هزینه یک شب اقامت در اتاق های دو نفره در هتل کندوان 990 هزار تومان است. این اتاق بدون داشتن جکوزی در اختیار مسافران قرار داده می شود.
•    هزینه اقامت یک شب در اتاق های دو تخته با جکوزی 1 میلیون و 150 هزار تومان است.
•    هزینه اقامت یک شب در سوئیت های 4 نفره با جکوزی 1 میلیون و 700 هزار تومان است.
•    هزینه یک شب اقامت در سوئیت رویال یک خوابه و 4 تخته با جکوزی 1 میلیون و 850 هزار تومان است.
•    هزینه یک شب اقامت در سوئیت های امپریال هتل کندوان نیز حدود 2 میلیون تومان است.

*توجه داشته باشید که قیمت ها متعلق به تاریخ 11 شهریور 1400 می باشد. 

فاصله هتل لاله کندوان تا مقاصد گردشگری تبریز

یکی از مزیت هایی که اقامت در هتل لاله کندوان تبریز دارد نزدیکی آن به برخی نقاط دیدنی شهر تبریز است. از جمله این نقاط می توان به موارد زیر اشاره کرد:
-هتل لاله کندوان تبریز در فاصله بسیار کمی از ارگ تبریز واقع شده است. هتل کندوان از این ارگ 53 کیلومتر فاصله دارد و شما در طی مدت زمان 50 دقیقه می توانید به بازدید این ارگ بروید.
-از دیگر جاهای دیدنی تبریز می توان به پارک ائل گلی اشاره کرد. این پارک در 60 کیلومتری این هتل قرار گرفته و با ماشین 50 دقیقه طول می کشد تا به این پارک برسید.
-مسجد جامع تبریز نیز در 52 کیلومتری این هتل قرار گرفته و شما باید 52 دقیقه با ماشین رانندگی کنید تا بتوانید از هتل به این مسجد بروید.
-مسجد کبود نیز با هتل لاله کندوان تبریز 54 کیلومتر فاصله دارد. 
-موزه قاجار نیز در فاصله 58 کیلومتری از هتل لاله کندوان قرار گرفته است. اگر شما بخواهید با ماشین شخصی تان به این موزه بروید باید 54 دقیقه رانندگی کنید.
-پارک لاله تبریز نیز از دیگر جاهایی دیدنی شهر تبریز است که به فاصله 69 کیلومتری از هتل لاله کندوان تبریز واقع شده و به طور معمول 55 دقیقه طول می کشد تا از کندوان به این پارک برسید.
-مقبره الشعرای تبریز نیز جاذبه توریستی دیگری است که می توانید در مدت زمان 55 دقیقه به بازدید از آن بروید. این جاذبه در 57 کیلومتری از هتل لاله کندوان تبریز قرار گرفته است.
-روستای حیله ور تبریز یکی از روستاهای دیدنی این شهر بوده و به دلیل فاصله کمی که با کندوان دارد اغلب کسانی که در این هتل اقامت می کنند می توانند به بازدید از آن نیز بروند. این روستا با کندوان 3 کیلومتر فاصله دارد و شما حتی به صورت پیاده نیز می توانید از جاذبه های دیدنی این روستا دیدن کنید. اگر به صورت پیاده به حیله ور بروید حدود نیم ساعت و اگر با ماشین بروید حدود 5 دقیقه طول می کشد.
-برج تجاری بلور تبریز در فاصله 56 کیلومتری از هتل کندوان قرار دارد. اگر با ماشین شخصی خود قصد دارید به این برج بروید باید حدود 50 دقیقه رانندگی کنید.
-چشمه کندوان نزدیک ترین جاذبه گردشگری به این هتل است. این چشمه در فاصله 300 متری از هتل قرار گرفته و شما با صرف زمانی بسیار کم می توانید خود را به آنجا برسانید.
-کلیسای سنت استپانوس نیز از دیگر جاهایی است که توصیه می کنیم حتما از آن دیدن کنید. این کلیسا با هتل کندوان 276 کیلومتر فاصله دارد.
-مسجد تاریخی مجارشین کندوان نیز با روستای کندوان و هتل لاله کندوان 80 کیلومتر فاصله دارد. حدود 1 ساعت و نیم طول می کشد تا شما از این هتل به مسجد تاریخی و صخره ای مجارشین برسید.

 

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است