هتل سنتی عتیق

امتیاز 4.5 از 5 | از 100 کاربر

امکانات هتل سنتی عتیق

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
چایخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
کافی شاپ
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
هتل سنتی عتیق یکی از هتل های سه ستاره، لوکس و مجهز اصفهان است که در خیابان چهار باغ پائین واقع شده و همه روزه با ارائه انواع امکانات و خدمات رفاهی از مسافران داخلی و خارجی اصفهان میزبانی به عمل می آورد. هتل سنتی عتیق در واقع یکی از بنا های قدیمی مربوط به دوره قاجار است که قدمتی 200 ساله داشته و در سال 1382 شمسی در فهرست آثار ملی ایران قرار گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هتل سنتی عتیق اصفهان در ادامه مقاله با ما همراه باشید.
بنای هتل سنتی عتیق در سال 1392 شمسی بازسازی شده و به عنوان یک اقامتگاه سه ستاره به بهره برداری رسید. ساختمان این هتل از دو طبقه مجزا تشکیل شده و 30 واحد اقامتی مجهز را در خود جای داده است. اتاق های هتل در 6 نوع اتاق های یک تخته، دو تخته توئین، دو تخته دبل، سه تخته، سوئیت قاجار چهار نفره و اتاق خاطره چهار نفره به مسافران و گردشگران تور اصفهان ارائه می شود. همگی اتاق های این هتل دارای فضایی آرام، دلنشین و مجهز هستند که از جمله امکانات آن ها می توان به یخچال، کمد، تلفن، تلویزیون، حمام، اینترنت، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، سیستم اعلام و اطفاء حریق، پاورسوئیچ، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و غیره اشاره کرد.
علاوه بر امکانات ذکر که در اتاق های هتل سنتی عتیق وجود دارد، این اقامتگاه دارای سرویس و خدمات رفاهی پیشرفته ای است که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم: رستوران، پارکینگ، خدمات حمل و نگهداری بار، پله اضطراری، نمازخانه، خدمات فکس و فتوکپی، خدمات تاکسی سرویس، ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه، لابی، آسانسور، پذیرش 24 ساعته، تلفن در لابی، اینترنت در لابی، تلویزیون در لابی، خدمات گردشگری، میز تور، سرویس بهداشتی در لابی، خدمات تهیه بلیط، روم سرویس و غیره.
 گردشگرانی که هتل سنتی عتیق را برای اقامت در شهر توریستی اصفهان انتخاب می کنند توجه داشته باشند که ساعت تحویل و تخلیه اتاق های رزرو شده در این هتل به ترتیب در ساعات 14:00 و 12:00 صورت می پذیرد.
فاصله هتل سنتی عتیق تا اماکن مهم و برترین جاذبه های گردشگری اصفهان به شرح زیر است:
فاصله تا مسجد جامع عتیق اصفهان: حدود 674 متر
فاصله تا مسجد شیخ لطف الله: حدود 2.4 کیلومتر
فاصله تا مسجد امام اصفهان: حدود 3.1 کیلومتر
فاصله تا میدان نقش جهان: حدود 2.5 کیلومتر
فاصله تا منار جنبان: حدود 10.2 کیلومتر
فاصله تا کاخ چهل ستون: حدود 3.3 کیلومتر
فاصله تا آتشگاه اصفهان: حدود 12.5 کیلومتر
فاصله تا حمام علی قلی آقا اصفهان: حدود 2.4 کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان اصفهان: حدود 10.4 کیلومتر
فاصله تا فرودگاه بین المللی اصفهان: حدود 22.7 کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع برسیان: حدود 590 متر
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است