هتل آوین

امتیاز 4.3 از 5 | از 101 کاربر

امکانات هتل آوین

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
چایخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
کافی شاپ
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
پارکینگ
بدنسازی
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
در شهر تاریخی و توریستی اصفهان هتل های متعددی برای اقامت گردشگران احداث شده که مسافران می توانند بر اساس اولویت های خود نسبت به رزرو اتاق در هر یک از آن ها اقدام نمایند. یکی از هتل های چهار ستاره این شهر هتل آوین است که در چهارراه شکر شکن اصفهان واقع شده و همه روزه میزبان گردشگران داخلی و خارجی این شهر می باشد. هتل آوین اصفهان در بهمن ماه سال 1394 افتتاح شده و با ساختمانی متشکل از دو طبقه که 70 واحد اقامتی را در خود جای داده، پذیرای میهمانان و مسافران می باشد. در ادامه اطلاعات بیشتری در رابطه با موقعیت مکانی، امکانات و خدمات هتل آوین در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.
موقعیت مکانی و فاصله هتل تا اماکن مهم
هتل آوین در مرکز شهر اصفهان و در نزدیکی بسیاری از اماکن تاریخی و گردشگری این شهر واقع شده است. دسترسی مناسب این هتل به جاذبه های گردشگری معروف اصفهان، این هتل را به انتخاب مناسبی جهت اقامت مسافران تبدیل کرده است. در ادامه این بخش با ما همراه باشید تا از میزان فاصله هتل تا اماکن گردشگری اصفهان مطلع شوید:
مسجد جامع: حدود 1 کیلومتر
کاخ عالی قاپو اصفهان: حدود 1.2 کیلومتر
مسجد امام اصفهان: حدود 1.7 کیلومتر
سی و سه پل: حدود 3.5 کیلومتر
میدان نقش جهان: حدود 1 کیلومتر
کاخ چهل ستون: حدود 3 کیلومتر
فهرستی از امکاناتی که در این هتل چهار ستاره به مسافران ارائه می شود:
مدیریت هتل آوین اصفهان در جهت رفاه مسافران خود، مجموعه ای از امکانات و خدمات رفاهی را در هتل تعبیه کرده که مسافران با بهره مندی از این امکانات می توانند اقامت خوشی را در این اقامتگاه تجربه نمایند. از جمله امکانات هتل آوین می توان به رستوران (با ظرفیت 140 نفر)، پارکینگ رایگان (با ظرفیت 100 خودرو)، اینترنت رایگان در لابی و اتاق ها، لابی (با ظرفیت 200 نفر)، روم سرویس، میز مطالعه، کمد لباس، تلفن، تلویزیون، سیستم اعلام و اطفاء حریق، صندوق امانات، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه مطبوع هوا، لوازم بهداشتی، صرافی، امکانات بدن سازی، کافی شاپ، فروشگاه، نمازخانه، آسانسور، کافی نت، ترانسفر فرودگاهی با هزینه، پذیرش 24 ساعته و غیره اشاره کرد.
همچنین لازم به ذکر است که خدمه و کارکنان این هتل بسیار حرفه ای و مجرب بوده و در نهایت ادب و احترام آماده خدمت رسانی به مسافرین تور اصفهان می باشند.
قوانین موجود در هتل آوین:
تحویل اتاق های رزرو شده: 14:00
تخلیه اتاق های رزرو شده: 12:00
اقامت کودکان زیر سه سال در هتل آوین در صورت عدم استفاده از روم سرویس، رایگان بوده و برای کودکان بین سه تا هشت سال هزینه به صورت نیم بها محاسبه می شود.
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است