هتل آسمان

امتیاز 3.9 از 5 | از 100 کاربر
هتل آسمان اصفهان
هتل آسمان اصفهان
هتل آسمان اصفهان
هتل آسمان اصفهان
هتل آسمان اصفهان
هتل آسمان اصفهان
هتل آسمان اصفهان تصاویر بیشتر

امکانات هتل آسمان

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
چایخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
کافی شاپ
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
پارکینگ
بدنسازی
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق

هتل آسمان اصفهان

شهر اصفهان به دلیل دارا بودن آثار تاریخی فراوان و همچنین جاذبه های گردشگری بهترین هتل های کشور را در خود جای داده است، تا بهترین پذیرایی را از مسافران انجام دهد. در این مطلب قصد داریم هتل آسمان اصفهان و امکانات آن را مورد بررسی قرار دهیم.

هتل آسمان اصفهان در یکی از بهترین نقاط این شهر که هم به مراکز خرید اصفهان و هم به مراکز تفریحی و ابنیه تاریخی نزدیک می باشد، قرار گرفته است. این هتل چهار ستاره در حاشیه زاینده رود واقع شده که دارای امکانات تفریحی و رفاهی مناسب حال مسافران می باشد.

امکانات و خدمات هتل آسمان اصفهان

ساختمان هتل دارای 40 متر ارتفاع و 13 طبقه می باشد، که از 100 اتاق تشکیل شده و طبق آخرین استانداردهای لازم روز اروپا ساخته شده است. این هتل یکی از بلندترین ساختمان های شهر اصفهان به شمار می رود. هتل آسمان اصفهان در زمینی به مساحت 9000 مترمربع ساخته شده، که در سال 1384 افتتاح شد. یکی از ویژگی های هتل آسمان اصفهان رستوران گردان می باشد، که در آخرین طبقه ساختمان واقع شده است. در این رستوران می توانید با بهترین منظره از شهر غذای خود را میل کنید و از تماشای آن لذت ببرید. در منوی رستوران می توانید انواع غذاهای فرنگی و ایرانی را به همراه نوشیدنی های متنوع سفارش دهید.

این هتل دارای رستوران فست فود در طبقه دوم خود می باشد، تا در صورتی که هوس پیتزا و یا ساندویچ را داشته باشید، بتوانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. همچنین در کافی شاپ هتل آسمان اصفهان می توانید انواع نوشیدنی و بستنی ها را سفارش دهید.

یکی از امکانات این هتل توانایی برگزاری مراسم های مختلف از جمله کنفرانس ها، جشن و... با توجه به سالن های مختص به آن ها می باشد. برای برگزاری مراسم هایی که دارای جمعیت کمی است، می توانید از سالن های مهتاب و کافی شاپ ماه استفاده کنید. در صورتی که سالنی با ظرفیت بالا نیاز دارید، می توانید از سالن های آفتاب، نسیم و همچنین سالن اجتماعات استفاده کنید. از سالن های باران و مهتاب نیز برای برگزاری سمینارها و کنفرانس های کوچک و بزرگ استفاده می شود.

از دیگر امکانات هتل آسمان اصفهان می توان به استخر، سونا و جکوزی، اینترنت رایگان، سالن ورزشی، عابر بانک، خشکشویی، گاو صندوق، خط تلفن، حمام، سشوار، تهویه مطبوع، کتابخانه، پارکینگ، خدمات برای معلولان، فروشگاه، پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، تلویزیون، اتو، ماهواره و... اشاره کرد. همچنین صبحانه جزء امکانات رایگان هتل می باشد.

ساعات کاری مجموعه آبی موجود در هتل آسمان اصفهان برای افرادی که با تور اصفهان در این هتل حضور دارند، برای بانوان در روزهای فرد از ساعت 13 الی 21 بوده و برای آقایان نیز در روزهای زوج از ساعت 16 الی 22 می باشد. در روزهای جمعه نیز سانس بانوان از ساعت 9 الی 14 و سانس آقایان از ساعت 16 الی 22 می باشد.

اتاق های هتل آسمان اصفهان

هتل آسمان اصفهان انواع اتاق های عادی، سوئیت های خانوادگی، آپارتمان های یک و دو خوابه را در اختیار مسافران این شهر زیبا قرار می دهد. انواع اتاق ها شامل یک تخته، دو تخته (دبل)، دو تخته (توئین)، دو تخته (ضلع غربی)، سوئیت (دو تخته)، رویال سوئیت (دو تخته)، آپارتمان دو خوابه، دو تخته (جهت یک نفر) می باشد. برای اینکه بتوانید از تماشای چشم انداز بی نظیر حاشیه زاینده رود لذت ببرید، می توانید سوئیت های این هتل را رزرو کنید. برخی از این سوئیت ها دارای جکوزی برای گردشگران تور اصفهان می باشد.

فاصله هتل آسمان تا مقاصدمهم شهر اصفهان

از دیگر ویژگی های این هتل دسترسی مناسب به جاذبه های گردشگری و مقاصد مهم شهر اصفهان می باشد . دسترسی به فرودگاه بین المللی اصفهان از هتل به فاصله 25 دقیقه با ماشین، به ترمینال 20 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن نیز تنها 35 دقیقه فاصله دارید.فاصله سایر مقاصد به شرح زیر است:

  • بیمارستان شهید بهشتی : 0.1 کیلومتر
  • کلیسای وانک : 1.2  کیلومتر
  • خیابان حکیم نظامی : 1.5 کیلومتر
  • سی و سه پل : 1.6 کیلومتر
  • پل مارنان : 1.7 کیلومتر
  • ایستگاه مترو سی و سه پل : 2.6 کیلومتر
  • کاخ هشت‌بهشت : 3.1 کیلومتر
  • کاخ عالی قاپو : 3.3 کیلومتر
  • ترمینال مسافربری زاینده رود : 3.6 کیلومتر
  • باغ پرندگان : 4.6 کیلومتر
  • فرودگاه بین المللی : 30.2 کیلومتر

قوانین و مقررات هتل آسمان 

در قوانین و مقررات این هتل اقامت کودکان زیر پنج سال رایگان بوده و در صورتی که از سرویس رایگان استفاده نکنید، باید هزینه نیم بها را برای کودکان 5 تا 8 سال بپردازید. لازم به ذکر است که استفاده از استخر برای مهمانان هتل رایگان می باشد.

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است