هتل عباسی

امتیاز 3.8 از 5 | از 111 کاربر
هتل عباسی اصفهان
هتل عباسی اصفهان
هتل عباسی اصفهان
هتل عباسی اصفهان
هتل عباسی اصفهان
هتل عباسی اصفهان
هتل عباسی اصفهان تصاویر بیشتر

امکانات هتل عباسی

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
چایخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
کافی شاپ
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
پارکینگ
بدنسازی
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
آرایشگاه
اتاق جلسه
اتاق ورزش
جکوزی
سونا
خدمات اسپا
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی نت
سالن زیبایی
فضای سبز
مراقبت کودک
میز تور
واکس کفش
کرایه خودرو

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان یکی از زیباترین و خاص ترین مهمانسراهای دنیا می باشد که در کشور ما قرار دارد. این هتل 3 طبقه که قدمتی در حدود 300 سال دارد، امروزه از مجلل ترین هتل های ایران به شمار می رود که شهرتی جهانی پیدا کرده است؛ سالانه سیل عظیمی از توریست های دنیا برای بازدید و اقامت در این هتل 5 ستاره، راهی شهر تاریخی اصفهان می شوند. هتل شاه عباسی اصفهان در سال 2017 عنوان زیباترین هتل خاورمیانه را کسب کرد.

تاریخچه هتل عباسی اصفهان

کاروانسرای عباسی به دستور شاه سلطان حسین صفوی در سال 1128 ساخته شد، از آن جایی که او کاروانسرای عباسی اصفهان را به مادر خود هدیه کرده بود، آن را کاروانسرای مادر شاه نیز می نامیدند. در سال 1336 این کاروانسرا مورد بازسازی قرار گرفت و تبدیل به مهمانسرای عباسی شد. در سال 1345 تغییراتی در مهمانسرای عباسی اصفهان صورت گرفت و تبدیل به هتل عباسی گشت.

امکانات هتل عباسی اصفهان

از امکانات و خدمات رفاهی هتل عباسی در اصفهان می توان به 14 تالار پذیرایی، سفره خانه سنتی، رستوران، چایخانه، کافه تریا، کتابخانه، سالن های چند منظوره، خدمات پزشکی، خدمات تور، مرکز تجاری، آژانس گردشگری، موزه قرآنی، استخر، نمازخانه، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری، استخر، ماساژ، خودپرداز، خشکشویی، تهیه بلیط، آسانسور، گالری فرش، فروشگاه، لابی، اتاق چمدان، امکانات افراد کم توان، سالن آمفی تئاتر، دستگاه واکس کفش، صرافی، فروشگاه طلا، سالن بدنسازی، خدمات پزشکی، روزنامه، اجاره خودرو، فضای سبز، اینترنت لابی، سونا و جکوزی، پارکینگ، سالن ورزشی و کارکنان ماهر اشاره کرد. کارکنان هتل به زبان های عربی و انگلیسی تسلط دارند.

کافه و رستوران های هتل عباسی اصفهان

رستوران هتل عباسی اصفهان به دلیل سرو غذاهای بی نظیر شهرتی فراوان کسب کرده است. مهمانسرای عباسی اصفهان دارای رستوران ها و کافی شاپ های متنوعی است که در ادامه هر یک را معرفی می نماییم:

رستوران چهلستون:

باشکوه ترین رستوران هتل عباسی چهلستون نام دارد که در تالاری به همین نام واقع شده است. این تالار دو طبقه دارد و گنجایش پذیرایی از 400 میهمانان را دارا می باشد. معماری بی بدیل، تابلوهای نقاشی مربوط به دوره های قاجار و صفوی، صندلی هایی به سبک صندلی داریوش کبیر، ستون های طراحی شده و سقف های مزین به هنر اصفهان از زیبایی های این بخش می باشد که توجه توریست ها را به خود جلب نموده است. گردشگران تور اصفهان می توانند در ساعات 12 الی 15 و 19 الی 23 در این مکان غذا سفارش دهند و میل کنند. منوی رستوران هتل عباسی اصفهان شامل انواع غذاهای ایرانی، محلی، دریایی، بین المللی و دسر می باشد.

رستوران چشم انداز:

رستوران چشم انداز در ارتفاع قرار گرفته و همان گونه که از نام آن مشخص می باشد، منظره ای دل انگیز را به نمایش گذاشته که برای هر مسافری جذابیت دارد. این رستوران گنجایش 250 میهمان را دارد. قیمت غذاهای رستوران هتل عباسی نسبتا بالا می باشد.

سفره خانه سنتی مهمانسرا:

این سفره خانه در انتهای محوطه باغ واقع شده و دارای دو فضای باز و سرپوشیده می باشد. در این رستوران نوع چیدمان، سبک پذیرایی و معماری داخلی فضایی را ایجاد نموده که شما را به سالهای دور برده و یادآور خاطرات شیرین گذشته می شود. ساعات کاری این سفره خانه 19 الی 23 می باشد.

چای خانه سنتی:

در بخش شمالی هتل یک چای خانه دیگر وجود دارد که دیوارهای آن بلند است و سقفی زیبا دارد. این چایخانه با سرو انواع نوشیدنی های گرم و سرد در بازه زمانی 16:30 الی 22:30 میزبان میهمانان می باشد.

کافه تریا نقش جهان:

این کافی شاپ دارای فضایی دلنشین است که برای ملاقات های کاری و خانوادگی انتخابی مناسب می باشد. در کافی شاپ نقش جهان می توانید انواع کیک، بستنی، قهوه، گلاسه، دسر، فست فود و پیتزا را سفارش دهید و میل نمایید. ساعت کاری کافی شاپ هتل عباسی اصفهان بین 8 الی 23 می باشد.

سالن صبحانه:

این سالن نیز منظره ای بسیار زیبا از گنبد فیروزه ای رنگ مدرسه چهارباغ را به نمایش گذاشته است که میهمانان می توانند با تماشای آن صبحانه ای دلچسب و لذیذ میل کنند.

اتاق های هتل عباسی

هتل شاه عباسی اصفهان دارای 225 واحد اقامتی می باشد که در انواع اتاق های یک تخته، اتاق های دو تخته، سوئیت های معمولی، سوئیت های قاجار، سوئیت های صفوی، سوسئت سبز، آپارتمان دو خوابه و آپارتمان سه خوابه می باشند. این اتاق ها که مطابق با استانداردهای روزِ دنیا هستند به سبک عباسی تزئین شده اند و به سیستم های ایمنی مجهز می باشند. برخی از اتاق ها تلفیقی از مقرنس کاری، تشعیر، گچ بری و تذهیب را دارا می باشند که جلوه ای تماشایی را ایجاد کرده است. 
اتاق های هتل دارای چشم انداز خیره کننده ای هستند که هر مسافری از اقامت در آن ها لذت می برد. از جمله امکاناتی که در کلیه اتاق های هتل شاه عباسی وجود دارد می توان به اینترنت رایگان، حمام اختصاصی با دوش مخصوص، تلویزیون صفحه تخت، سشوار، یخچال، چای ساز، قهوه ساز، میز نوشیدنی، سیستم اعلام حریق، تهویه مطلوب، سیستم گرمایشی مناسب، تلفن، صندوق امانات و لوازم آرایشی و بهداشتی اشاره کرد. قیمت هتل عباسی اصفهان برای واحدهای مختلف به شرح زیر می باشد:

  • اتاق های استاندارد 1.241.000 تومان
  • اتاق چشم انداز 1.800.000تومان
  • اتاق پردیس 2.400.000 تومان
  • سوئیت پردیس 2.800.000 تومان
  • سوئیت قاجار 3.300.000 تومان
  • سوئیت صفوی 4.800.000 تومان

قوانین هتل اصفهان عباسی 

  1. زمان تحویل دادن اتاق ها  14:00 و تخلیه آن ها 12:00 می باشد.  تخلیه اتاق از ساعت 12:00 الی 17:00 مشمول پرداخت 50 درصد از هزینه اتاق می گردد و پس از آن معادل یک شب کامل محاسبه خواهد شد.
  2. استفاده از سرویس خواب اضافه معادل 200 هزار تومان هزینه در بردارد.
  3. ورود حیوانات خانگی غیرمجاز است.
  4. هزینه اقامت برای کودکان زیر 5 سال در صورت عدم استفاده از سرویس، رایگان است. هزینه اقامت کودکان 5 تا 10 سال در صورت عدم استفاده از تخت، 50 درصد مبلغ سرویس خواب اضافه می باشد

فاصله هتل عباسی Isfahan از مکان های مهم اصفهان

  • میدان نقش جهان 6 دقیقه با ماشین
  • بازار اصفهان 12 دقیقه با ماشین
  •  کاخ چهل ستون اصفهان 5 دقیقه با ماشین
  • مسجد امام اصفهان 3 دقیقه با ماشین
  • عمارت عالی قاپو اصفهان 5 دقیقه با ماشین
  •  سی و سه پل 3 دقیقه با ماشین
  • کاخ هشت بهشت 3 دقیقه با ماشین
  • آتشگاه اصفهان 16 دقیقهبا ماشین
  •  فرودگاه اصفهان 38 دقیقه با ماشین
  •  پایانه مسافربری اصفهان 19 دقیقه با ماشین
  •  باغ پرندگان 17 دقیقه با ماشین
  • سیتی سنتر اصفهان 20 دقیقه با ماشین
  •  نمایشگاه بین المللی 12 دقیقه  با ماشین

 

ویدیو هتل عباسی اصفهان

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

سوالات متداول

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است