Hotel Sheraton Bali Resort

امتیاز 4.2 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Sheraton Bali Resort

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه
هتل Sheraton Bali Resort، هتلی است 5 ستاره، بین المللی و مجهز به امکانات رفاهی پیشرفته که در کشور اندونزی واقع شده است.
تاریخچه هتل Sheraton Bali Resort
هتل شرایتون بالی ریزورت یکی از بهترین هتل هایی است که در سال 2012 میلادی در منطقه کوتا، در جزیره بالی ساخته شده و تا به امروز میزبان گردشگران داخلی و خارجی تور بالی می باشد. 
مشخصات هتل Sheraton Bali Resort
ساختمان اصلی هتل شرایتون بالی ریزورت 4 طبقه بوده و دارای 203 اتاق مجزا و لوکس است که هر یک با شرایط و امکانات خاص میزبان انواع گردشگران تور بالی می باشند. اتاق های هتل شرایتون بالی ریزورت دارای انواع مختلفی است که در ادامه به شرح مختصری درباره هر یک از آن ها می پردازیم. امکانات مشترک در همه انواع اتاق ها عبارت است از: سیستم تهویه مطبوع، تلفن، سشوار، تلویزیون LCD، میز کوچک مخصوص سرو نوشیدنی، سرویس بهداشتی، حمام (به همراه دوش و وان) و گاوصندوق. گفتنی است همه اتاق ها مفروش هستند.
1. اتاق دو نفره لوکس با منظره اقیانوس (Deluxe Double or Twin Room with Ocean View):
این اتاق ها دارای متراژ 46 متر مربعی بوده و دارای امکاناتی مانند iPod dock، تخت خواب های دو نفره، کاناپه، اتو، Dress Room، سطل زباله، حوله و کلاه حمام، لوازم آرایشی-بهداشتی رایگان و غیره می باشند.
2. سوئیت با منظره اقیانوس (Suite with Ocean View):
این سوئیت ها نیز دو نفره بوده و دارای یک تخت دو نفره بزرگ می باشد. سوئیت ها دارای متراژ 62 متر مربعی بوده و شامل امکانات اتاق های دو نفره لوکس می باشد.
3. اتاق دو نفره لوکس با بالکن رو به اقیانوس (Deluxe Double or Twin Room - Ocean Front):
این اتاق ها دارای متراژ 46 متر مربعی بوده و همه امکانات اتاق های دو نفره لوکس را به علاوه یک تراس رو به اقیانوس دارا می باشد.
4. اتاق دو نفره لوکس (Deluxe Double or Twin Room):
این اتاق ها دارای متراژ 46 متر مربعی بوده و همه امکانات اتاق های دو نفره لوکس را به علاوه یک تراس دارا می باشد. تراس این اتاق ها رو به منظره و فضای سبز هتل می باشد.
5. سوئیت با بالکن رو به اقیانوس (Suite with - Ocean Front):
این سوئیت ها نیز دو نفره بوده و دارای یک تخت دو نفره بزرگ می باشد. متراژ این سوئیت ها 100 متر مربعی بوده و شامل امکانات اتاق های دو نفره لوکس به علاوه یک اتاق نشیمن می باشد. لازم به ذکر در همه اتاق ها در صورت درخواست، امکانات لازم برای اقامت کودک یا نوزاد داده می شود.
امکانات هتل Sheraton Bali Resort
در این قسمت قصد داریم همه امکاناتی که در اتاق ها و دیگر اماکن هتل برای گردشگران تور بالی در نظر گرفته شده است را ذکر کنیم:
امکانات پزشکی و اورژانس، Wi-Fi رایگان، جکوزی، میز مطالعه، ماهواره، امکانات خشکشویی، کتری برقی، Wake-up service، کمد لباس، امکانات رزرواسیون 24 ساعته و آنلاین، کارکنان چند زبانه و مسلط به انگلیسی، رستوران های شیک و زیبا با منوی غذا های بین المللی، رستوران ایتالیایی، استخر رو باز، امکانات ماساژ، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، فروشگاه، نگهداری از کودک رایگان، پارکینگ، ورزش های آبی، امکان اجاره دوچرخه، سالن بازی کودکان، باشگاه بدنسازی، سونا، جکوزی، مرکز  SPA، سالن پذیرایی، سالن عروسی، سالن همایش، تجهیزات برای آسایش افراد ناتوان، آرایشگاه، کافی نت، فکس، صرافی، بوفه، دستگاه خودپرداز، خدمات نگهداری و حمل بار، روم سرویس روزانه، میز تور و تراس های مخصوص آفتاب گرفتن.
قوانین هتل Sheraton Bali Resort
از قوانین هتل شرایتون بالی ریزورت می توان به موارد زیر اشاره کرد:
سیگار کشیدن در این هتل ممنوع است اما محوطه های مخصوص برای کشیدن سیگار تعبیه شده است.
ساعت Check in اتاق های رزرو شده: 15:00
ساعت Check out اتاق های رزرو شده: 12:00
حداقل سن پذیرش در هتل 18 سال می باشد.
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است