Hotel AYANA Resort and Spa

امتیاز 4.7 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel AYANA Resort and Spa

اتاق چمدان
اتاق سیگار
اتاق ماساژ
اتاق ورزش
آسانسور
استخر
اطفاء حریق
اعلام حریق
بدنسازی
پارکینگ
پذیرش
تاکسی سرویس
ترانسفر
تهویه هوا
جکوزی
حمل چمدان
خدمات اتاق
خدمات اسپا
رستوران
زمین تنیس
سونا
فضای سبز
کافی شاپ
گاو صندوق
لابی
لاندری
ماهواره
نت در اتاق
نت در لابی
نظافت اتاق
بالی جزیره ای کوچک در کشور اندونزی می باشد که یکی از برترین مقاصد گردشگری در جهان است. در این جزیره هتل های زیادی برای استقبال از جهانگردان بنا شده که یکی از آن ها هتل AYANA Resort and Spa نام دارد.
هتل AYANA Resort and Spa یک هتل لوکس و مدرن 5 ستاره بوده که تنها 5 دقیقه با ساحل فاصله دارد. این هتل در باغی به مساحت 90 هکتار احداث شده است. این هتل بسیار بزرگ دارای امکانات و خدمات خوبی مانند: آبگرم، مرکز تناسب اندام، پذیرش 24 ساعته، خدمات ماساژ، فضای باز زیبا، استخر، استخر کودکان، میز بیلیارد، اینترنت رایگان، شاتل فرودگاهی، زمین گلف، خدمات تور، زمین تنیس، رستوران و لابی دارد که گردشگران تور بالی می توانند از آن ها بهره ببرند.
تمامی اتاق های هتل AYANA Resort and Spa مجهز به امکانات و خدمات خوبی مانند: تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی با دوش مخصوص، لوازم بهداشتی، مبلمان زیبا، تخت های استاندارد با ملحفه و بالشت های تمیز، سیستم گرمایشی مناسب، چای ساز، قهوه ساز، میز مخصوص سرو نوشیدنی های بین المللی و تهویه مناسب می باشند و گردشگران تور بالی می توانند از آن ها استفاده کنند و اقامت لذت بخشی داشته باشند. اتاق های هتل شامل انواع اتاق های خانوادگی، اتاق های 2 تخته، اتاق های 3 تخته، سوئیت و اتاق های لوکس می باشد که گردشگران تور اندونزی می توانند بنا بر شرایط خود هر یک را رزرو کنند و اقامت پیدا کنند.
فاصله هتل از فرودگاه بین المللی نگرا رایی حدود 6 کیلومتر، تا پارک سبز جدید کوتا 1.5 مایل، تا میدان کوتا 4.8 مایل، تا معبد آلوواتو 4.5 مایل، تا بازار هنر کوتا 4.7 مایل، تا بندر بنوا 6 مایل، تا بازار لیپو کوتا 4 مایل و تا دریاچه براتان 18.5 مایل است. کارکنان هتل با رفتار مناسبی پذیرای میهمان هستند. 
تورهای مرتبط

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است