Hotel Crown plaza jaypour

امتیاز 3.6 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Crown plaza jaypour

رستوران
پارکینگ
آسانسور
کافی شاپ
نت در اتاق
ترانسفر
نت در لابی
خدمات اتاق
ماهواره
استخر
اعلام حریق
رستوران
لابی

اگر در سفر به جیپور به دنبال هتلی 5 ستاره، لوکس و با امکانات مختلفی هستید، Crown plaza jaypour می تواند یکی از گزینه های برتر باشد. در ادامه این مطلب به هتل Crown plaza jaypour بیشتر آشنا می شویم.
جیپور از شهر های توریستی هند می باشد که دارای جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی زیادی می باشد و به لطف آن، جیپور برای ارائه اقمتگاه برای میلیون های گردشگری که به این شهر سفر می کنند، هتل های مختلفی را در نظر دیده است. یکی از برترین هتل های 5 ستاره و لوکس جیپور، Crown plaza jaypour می باشد که به بررسی آن می پردازیم.

  • Crown plaza jaypour در سیتاپورا واقع شده است و گردشگران تور جیپور می توانند با طی کردن مسافت هایی به برخی از مکان های دیدنی شهر مانند موزه ایندولوژی، معبد بیرلا ماندیر، پارک ورلد ترید و غیره دسترسی داشته باشند.

در میان امکانات منحصر به فرد و لوکس این هتل که باعث شده Crown plaza در میان گردشگران از محبوبیت بالایی برخودردار باشد به برخی از موارد زیر می توان اشاره کرد:
ارائه سرویس اینترنت بی سیم پرسرعت در لابی و اتاق ها، ارائه پارکینگ اختصاصی برای گردشگرانی که قصد استفاده از وسایل نقلیه شخصی برای تردد در شهر دارند، استخر روباز به همراه سونا، جکوزی و میز سرو انواع نوشیدنی های بین المللی در کنار آن، خدمات ترانسفر فرودگاهی، رستورانی بزرگ، با ظرفیت بالا و مجهز به صندلی ها و میز های بزرگ، شیک و مدرن. لازم به ذکر است در رستوران هتل Crown plaza jaypour انواع غذاهای محلی، دریایی، اروپایی و بین المللی با کیفیت بالا و لذیذ را میل کنند. همچنین جالب است بدانید تمامی غذاهای رستوران از مواد اولیه تازه تهیه شده است و توسط سرآشپزان مجرب هتل طبخ شده اند تا مورد رضایت گردشگران تور جیپور قرار گرفته باشند.

تورهای مرتبط
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است