Hotel Palmyra Beach

امتیاز 4.3 از 5 | از 100 کاربر
Palmyra Beach Hotel
Palmyra Beach Hotel
Palmyra Beach Hotel
Palmyra Beach Hotel
Palmyra Beach Hotel
Palmyra Beach Hotel
Palmyra Beach Hotel تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Palmyra Beach

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

شهر آتن در کشور یونان، محیطی بسیار دل انگیز و بی نظیر برای گذراندن تعطیلات در کنار خانواده و دوستان به نظر می آید. این شهر با داشتن سواحل زیبا و جاذبه های توریستی متعدد به یکی از مقاصد گردشگری جهان تبدیل شده است. اگر شما هم قصد دارید به این شهر خوش آب و هوا سفر کنید، باید پیش از هر چیز هتل های خوب آتن را بشناسید تا بتوانید بهتر تصمیم گیری کنید. ما در این مطلب قصد داریم یکی از هتل های لوکس شهر آتن را به شما معرفی کنیم: 

هتل پالمیرا بیچ( Palmyra Beach Hotel)، هتلی 4 ستاره در شهر آتن یونان است که امکانات و خدمات رفاهی گوناگونی را به میهمانان خود ارائه می کند تا لحظاتی ناب و ماندگار را برای آن ها رقم بزند. با اقامت در این هتل می توانید تمام روز را به تفریح و استراحت بپردازید و از سفر خود لذت ببرید. هتل Palmyra Beach مجموعا دارای 58 واحد اقامتی می باشد که همگی از تمامی تجهیزات و خدمات رفاهی بهره مند هستند.

امکانات رفاهی و خدمات هتل Palmyra Beach Hotel

میز پذیرش هتل Palmyra Beach به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به میهمانان و مسافران گرامی می باشد. تمامی خدمه این هتل به چندین زبان زنده دنیا تسلط دارند و با احترام شما را راهنمایی می نمایند.

لابی هتل محلی دنج برای استراحت کردن است که می توانید از نوشیدنی های بار نیز نوش جان کنید یا به تماشای جمعی تلویزیون بپردازید.

هتل Palmyra Beach مجهز به سیستم تهویه مطبوع می باشد. 

دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان در سراسر نقاط هتل وجود دارد.

هتل Palmyra Beach خدمات حمل چمدان و اتاق چمدان را نیز ارائه می کند.

اگر لباس های شما احتیاج به شستشو داشتند، می توانید به بخش لاندری( خشکشویی) هتل مراجعه کنید و لباس ها را به خدمه مجرب و کاربلد هتل پالمیرا بیچ بسپارید تا در سریع ترین زمان ممکن لباس هایتان را سالم و تمیز تحویل بگیرید.

هتل پالمیرا بیچ دارای دستگاه ATM و صرافی می باشد تا میهمانان بتوانند مبادلات ارزی خود را به راحتی و بدون نیاز به خروج از هتل انجام دهند.

این هتل قابلیت برگزاری جلسات کاری را نیز دارد و در صورت تمایل، سالن کنفرانس شیک و تمیز با تجهیزات روز دنیا در اختیار شما قرار می گیرد.

این هتل امکان برگزاری انواع جشن ها از قبیل جشن تولد، عروسی و دورهمی ها را دارا می باشد و با خدمات درجه یک از میهمانان پذیرایی می شود.

خدمات نگهداری از کودکان در هتل Palmyra Beach ارائه می گردد و والدین در صورت نیاز می توانند از این خدمات بهره مند شوند تا بتوانند ساعاتی را با خاطر آسوده به تفریح و گردش بپردازند.

هتل پالمیرا بیچ مجهز به آسانسور می باشد که رفت و آمد در طبقات را آُسان نموده است.

صندوق امانات هتل محلی امن برای نگهداری از اشیای قیمتی و ارزشمند یا اسناد و مدارک مهم شماست تا هنگامی که مشغول تفریح یا گشت و گذار در شهر هستید، از این بابت نگرانی نداشته باشید.

هتل پالمیرا بیچ دارای پارکینگ اختصاصی برای میهمانانی است که با خودروی شخصی سفر کرده اند.

مرکز خرید شبانه روزی هتل، همه اقلام مورد نیاز شما را عرضه می کند و برای خرید کردن نیازی نیست از هتل خارج شوید.

رستوران ها و کافی شاپ ها هتل Palmyra Beach Hotel

هتل پالمیرا بیچ دارای یک رستوران می باشد که انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ را با کیفیت عالی سرو می کند. تمامی این غذاها توسط سرآشپزهای ماهر رستوران و با استفاده از مواد اولیه تازه و درجه یک آماده می شوند و شما می توانید در کنار منظره زیبا و چشم نواز، از غذای خود لذت ببرید.

علاوه بر این کافی شاپ هتل با میان وعده های خوش طعم و نوشیدنی های خنک و دلچسب از میهمانان پذیرایی می کند. در لابی هتل نیز می توانید از نوشیدنی های بار نوش جان کنید.

تفریحات هتل Palmyra Beach Hotel

اقامت در هتل Palmyra Beach در کنار سواحل شگفت انگیز شهر آتن، سرشار از تفریحات گوناگون و سرگرم کننده است و شما را ساعت ها مشغول می کند. شما می توانید از خدماتی همچون استخر روباز، استخر سرپوشیده، ساحل اختصاصی به همراه چتر آفتاب و صندلی های مخصوص آفتاب گرفتن، اتاق ماساژ و استخر کودکان بهره مند شده و اوقات به یاد ماندنی را در کنار خانواده یا دوستان خود تجربه کنید.

علاوه بر این فعالیت های تفریحی همچون گلف، فوتبال، دوچرخه سواری، تنیس، بیلیارد، مرکز سلامت و باشگاه بدنسازی از جمله قسمت های محبوب هتل پالمیرا بیچ هستند که توصیه می کنیم حتما آن ها را امتحان کنید و لحظات هیجان انگیزی را سپری نمایید.

در ضمن کلوب کودکان محلی مناسب است که فرزندان شما می توانند در آن جا ساعت ها در کنار هم سن و سال هایشان مشغول بازی و تفریح شوند و حسابی خوش بگذرانند!

اتاق های هتل Palmyra Beach Hotel

هتل Palmyra Beach Hotel دارای 58 اتاق می باشد که به انواع زیر تقسیم می شوند:

  • اتاق های استاندار دبل با منظره دریا

  • اتاق های استاندارد تویین با منظره دریا

  • اتاق های دلوکس دو خوابه مناسب برای خانواده ها

  • اتاق های جونیور مناسب خانواده ها

  • اتاق های تویین با منظره شهر

  • اتاق های سوپریور با منظره دریا

  • اتاق های سوپریور با منظره شهر

امکانات اتاق ها

تمامی اتاق های هتل Palmyra Beach Hotel مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام اختصاصی همراه با وان و سشوار، سرویس بهداشتی، تلویزیون ماهواره ای، میز تحریر، کمد لباس و میز آرایش می باشند.

اتاق های هتل پالمیرا بیچ عایق صدا بوده و آسایش شما را به نحو احسن فراهم می کنند.

قوانین هتل Palmyra Beach Hotel

  1. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع می باشد.

  2. اقامت کودکان زیر سه سال در این هتل رایگان محسوب می شود.

  3. ساعت تحویل اتاق ها 15 بعد از ظهر و ساعت تخلیه، 11 ظهر است.

فاصله هتل Palmyra Beach از مکان های مهم آتن

هتل Palmyra Beach Hotel در موقعیت جغرافیایی نسبتا خوبی از شهر آتن قرار دارد و با اقامت در این هتل می توانید به راحتی به اماکن مهم شهر دسترسی داشته باشید و از جاذبه های دیدنی آتن بازدید نمایید. در زیر نام تعدادی از مراکز مهم شهر به همراه فاصله آن ها تا هتل Palmyra Beach Hotel ذکر شده است:

  • فرودگاه آتن: 25 کیلومتر

  • ایستگاه مترو: 10 کیلومتر

  • بندر پیرائوس: 12 کیلومتر

  • مرکز شهر آتن: 14 کیلومتر

  • قلعه آکروپولیس: 14 کیلومتر

  • معبد پارتنون: 15 کیلومتر

  • موزه باستان شناسی آتن: 15 کیلومتر

  • میدان تیسون: 15 کیلومتر

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است