Hotel Fairmont Grand

امتیاز 4.3 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Fairmont Grand

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه
امروزه کشور اکراین علی الخصوص شهر کی یف پذیرای گردشگران بسیاری می باشد. هتل Fairmont Grand Hotel یکی از هتل های کشور اکراین است که همواره میزبان گردشگران داخلی و خارجی این کشور می باشد. 
در ادامه این مقاله قصد داریم اطلاعاتی درباره مشخصات، امکانات و قوانین هتل Fairmont Grand Hotel در اختیار گردشگران تور اکراین قرار دهیم.
مشخصات هتل Fairmont Grand Hotel
هتل فیرمنت گرند در قلب شهر کی یف و در 100 متری ساحل رودخانه دنیپر واقع شده است. به طوری که تنها با 18 دقیقه پیاده روی می توانید از هتل به ساحل بروید. ساختمان اصلی هتل دارای 258 اتاق میهمان می باشد. اتاق های هتل دارای انواع مختلفی است که در ادامه هر یک را نام برده و برای گردشگران تور کی یف امکانات آن را شرح می دهیم.
Deluxe Double Room
این اتاق ها دارای ظرفیت دو نفر بزرگسال و متراژ 41 متر مربعی می باشند. همچنین این اتاق ها مجهز به یک تخت دو نفره بزرگ هستند. اتاق های Deluxe Double Room دارای منظره رو به رودخانه می باشند.
Junior Suite
این اتاق ها دارای ظرفیت دو نفر بزرگسال و متراژ 51 متر مربعی بوده و مجهز به یک تخت دو نفره بزرگ هستند. منظره اتاق های Junior Suite رو به شهر می باشد.
Fairmont Gold Room
اتاق های Fairmont Gold Room نیز دارای ظرفیت دو نفر بزرگسال و متراژ 41 متر مربعی می باشند. این اتاق ها مجهز به یک تخت دو نفره بزرگ بوده و دارای منظره رو به شهر هستند.
Executive Suite
این سوئیت ها از متراژ 61 متر مربعی و منظره رو به رودخانه برخوردار می باشند. ظرفیت این اتاق ها نیز دو نفر بزرگسال است و برای اسکان گردشگران تور اکراین یک تخت دو نفره بزرگ در نظر گرفته اند.
King Room
کینگ روم ها با داشتن متراژ 41 متر مربعی، یک تخت دو نفره و منظره رو به شهر، پذیرای دو نفر بزرگسال می باشند.
Executive Junior Suite
این سوئیت ها نیز با داشتن متراژ 51 متر مربعی، یک تخت دو نفره بزرگ، یک کاناپه تخت خواب شو و منظره رو به شهر پذیرای دو نفر گردشگر تور کی یف می باشند.
One-Bedroom Suite
این سوئیت ها از متراژ 65 متر مربعی، تخت دو نفره بزرگ و منظره رو به شهر و رودخانه برخوردار بوده و گنجایش اسکان دو نفر بزرگسال را دارا می باشند.
امکانات مشترک در اتاق ها:
چای ساز، قهوه ساز، یخچال کوچک داخل اتاق، دوش، صندوق امانات، تلویزیون، تلفن، تهویه مطبوع، سشوار، ساعت زنگدار، حمام، میز مطالعه، اتو، لوازم آرایشی و بهداشتی، پنکه، توالت، امکانات گرمایشی، دمپایی، کانال های ماهواره ای، حوله، دستمال توالت و غیره.
امکانات هتل Fairmont Grand Hotel
استخر سر پوشیده، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، خدمات ماساژ، سالن بدنسازی، اسنک بار، رستوران آل آکارت، ارائه غذای رژیمی، کافی شاپ، صبحانه در اتاق، دستگاه ATM، خدمات تبدیل ارز، سالن زیبایی، خدمات لاندری، پذیرش 24 ساعته، خدمات حمل و نگهداری بار، کرایه اتومبیل، رم سرویس، سالن اجتماعات و کنفراس، کافی نت، فکس، کپی، آسانسور، Wi-Fi رایگان، پارکینگ، امکانات برای معلولین و افراد ناتوان، کارکنان چند زبانه و غیره.
قوانین هتل Fairmont Grand Hotel
ورود حیوانات خانگی مجاز است اما ممکن است شامل عوارض ورود شوند. ساعت تحویل گرفتن و تحویل دادن اتاق های رزرو شده هتل به شرح زیر است: تحویل گرفتن: 15:00، تحویل دادن: 12:00. سیگار کشیدن در هتل Fairmont Grand Hotel ممنوع است، اما اتاق های مخصوص سیگار کشیدن موجود است.
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است