Hotel Praga

امتیاز 3.7 از 5 | از 152 کاربر
hotel Praga
hotel Praga
hotel Praga
hotel Praga
hotel Praga
hotel Praga
hotel Praga تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Praga

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

کشور اسپانیا در شبه جزیره ایبری واقع در اروپای غربی قرار دارد و جز کشورهای با تمدنی می باشد که تاریخی سرشار از داستان های پر فراز و نشیب را از آن خود کرده است. اسپانیا را بیشتر با گاو بازی های مشهورش می شناسیم در حالی که جاذبه هایی همچون: کاخ الحمرا، ساگرادا فامیلیا، موزه ی گوگنهام، کاخ سلطنتی مادرید و ... در این کشور هستند و از آثار دیدنی آن محسوب می شوند.

این کشور که دارای آثار تاریخی فراوانی می باشد و در زمره ی کشورهای گردشگر پذیر است و پایتخت آن شهر مادرید می باشد. مادرید که بزرگترین شهر اسپانیا لقب گرفته است، بیش از 6 میلیون جمعیت دارد. شهر مادرید بعد از پاریس و لندن، بزرگترین شهر اتحادیه اروپا می باشد.

شهر مادرید دارای هتل ها و اقامتگاه های متعددی برای استراحت گردشگران و مسافران است و هتل پراگا یکی از این هتل ها می باشد. این هتل 4 ستاره جز بزرگترین هتل های شهر بوده و دارای 420 اتاق است. در ادامه ی مطلب بیشتر با این هتل آشنا خواهیم شد.

امکانات  و خدمات هتل پراگا اسپانیا

هتل پراگا از ابتدای فعالیتش تا به اکنون توانسته نظر مساعد مسافران را به خود جلب کند و با امکانات و فضای مناسبی که در اختیار آن ها قرار می دهد این رضایت را به دست آورده است. از جمله امکاناتی که این هتل در اختیار مسافران نهاده می توان موارد زیر را نام برد:

صرافی، اتاق جلسه، آسانسور، سیستم تهیه هوای مطبوع، سیستم ضد حریق، سیستم گرمایش و سرمایش، تورهای شهری، خشکشویی، اینترنت، نگهبان، صندوق امانات، اتاق چمدان، بار، رستوران، کافی شاپ، پارکینگ و خدمات مجالس

اگر تمایل به رانندگی داشتید می توانید از مسئولین هتل بخواهید خودرویی را به خدمت شما بگمارند و با اجاره ی خودرو از هتل، می توانید در شهر به گشت و گذار بپردازید و از رانندگی لذت ببرید. 

رستوران هتل Praga منویی از غذاهای اسپانیایی و بین المللی را در اختیار شما می گذارد که بتوانید غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید. صبحانه در این هتل به صورت بوفه عرضه می شود و از ساعت 7 صبح تا 10:30 دقیقه آماده پذیرائی از میهمانان است.

کارکنان هتل Praga رفتار بسیار مودبانه ای با مسافران دارند و اگر در زمینه ی اقامت خود سوالی داشتید می توانید با آن ها در میان بگذارید که به شما کمک کنند. نظافت هتل به صورت روزانه انجام می شود و از این حیث جای نگرانی نیست. 

اتاق های هتل پراگ اسپانیا

هتل پراگ دارای 420 اتاق می باشد که هر کدام از این اتاق ها خصوصیتی داشته و در دسته ای خاص قرار گرفته اند. در این قسمت از مطلب قصد داریم این اتاق ها را نام برده و امکانات آن ها را برایتان ذکر کنیم.

اتاق سینگل

این اتاق ها دارای تهویه هوای مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، حمام، سشوار، لوازم بهداشتی می باشند. این اتاق تخت اضافی را مشمول نمی شود.

جونیور سوئیت

این سوئیت ها فضای بزرگ و خوبی را دارا هستند و بسیار شیک دیزاین شده اند. این سوئیت ها دارای یک اتاق، با تخت دو نفره بوده و یک نشیمن را نیز به خود اختصاص داده اند. سوئیتهای 35 متری جونیور دارای سیستم تهویه هوای مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش با کنترل اختصاصی، تلویزیون ماهواره ای، گاوصندوق، مینی بار، حمام، سشوار، وسایل بهداشتی، اینترنت، دمپائی و کف پوش فرش شده می باشد.

اتاق های خانوادگی

این اتاق های 35 متری ظرفیت پذیرش 2 بزرگسال و 2 کودک زیر 12 سال را دارند. اتاق های خانوادگی دارای 4 تخت است، همچنین حمام، سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون، اینترنت و وسایل بهداشتی در اتاق های خانوادگی قرار دارد.

اتاق های خانوادگی

این نوع اتاق خانوادگی با مورد قبل تفاوتش در پذیرش بوده که شامل 4 بزرگسال می شود و برای مسافرت های دوستانه بسیار اقامت گاه خوبی می باشد. این اتاق ها دارای تلویزیون، تلفن، تهویه هوای مطبوع، مینی بار، گاوصندوق، اینترنت، کف پوش فرش شده و حمام می باشد.

اتاق های 3 تخته

دکوراسیون این اتاق ها خاص و بسیار کاربردی بوده و دیزاین خوبی دارند. این اتاق دارای تخت های 1 نفره 90 *190 هستند و امکاناتی از قبیل: تهویه هوای مطبوع، گاوصندوق، مینی بار، حمام، تلویزیون ماهواره ای، سشوار، لوازم بهداشتی، سیستم گرمایش و سرمایش را دارا می باشند.

بیسیک روم

این اتاق های مدرن دارای تهویه هوای مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، گاوصندوق، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، حمام، سشوار، وسایل بهداشتی می باشند. دیزاین این اتاق های شیک و جالب است.

اتاق های دو نفره

این نوع از اتاق ها به خاطر کارایی بالایی که دارند بیشتر مورد استقبال هستند و مورد توجه قرار می گیرند. اتاق های دو نفره دارای یک تخت دو نفره هستند و امکاناتی از قبیل: حمام، سشوار، تلویزیون، تلفن، تهویه هوای مطبوع، مینی بار، گاوصندوق، اینترنت، سیستم گرمایش و سرمایش و کف پوش فرش شده دارند.

فاصله ی هتل پراگ تا اماکن مهم مادرید

هتل Praga در قسمت خوبی از مادرید قرار دارد و دسترسی آن به تمام نقاط شهر آسان می باشد. در زیر به فاصله ی هتل تا برخی از این اماکن می پردازیم:

  • فاصله ی هتل تا مادرید ریو: 0.2 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا استادیوم ویسنته کالدرون: 1.5 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا Teatro Cicro Price: حدودا 2.1 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا پلازا De Cachorro: حدودا 2.3 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا پاسئو دل پرادو: 2.5 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا Caixaforum Madrid: حدودا 2.8 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا El Rastro: حدودا 2.9 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا تالار شهر: 2.9 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا پلازا د لا ویلا: 2.9 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا پلازا دل انجل: 2.9 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا باغ گیاه شناسی سلطنتی: 3 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا پلازا مایور: 3.4 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا فرودگاه: 21.7 کیلومتر
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است