Hotel Jupiter Lisboa

امتیاز 4.8 از 5 | از 100 کاربر
هتل جوپیتر لیسبوا نمای استخر پشت بام
هتل جوپیتر لیسبوا نمای لابی و پذیرش
هتل جوپیتر لیسبوا نمای داخلی اتاق
هتل جوپیتر لیسبوا نمای رستوران
هتل جوپیتر لیسبوا نمای سالن کنفرانس
هتل جوپیتر لیسبوا نمای سالن بدنسازی
هتل جوپیتر لیسبوا نمای سونا تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Jupiter Lisboa

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

تاریخچه هتل جوپیتر لیسبوا :
Jupiter Lisboa Hotel، هتلی مجلل و 5 ستاره می باشد که در منطقه آونیداس نواس واقع شده و در مرکز شهر لیسبون قرار دارد. هتل اپیک سانا لیسبوا، هتلی با نام تجاری می باشد و دارای استخری در قسمت پشت بام همراه با چشم انداز می باشد و همچنین این اقامتگاه پیاده 3 دقیقه از ایستگاه مترو کمپو پگونو آرنا و ایستگاه مترو کمپو پگونو فاصله دارد.  ميهمانان عزيز و گرامی Jupiter Lisboa Hotel می توانند از اتاق هاي راحت لذت ببرند. این هتل دارای اتاق های فوق العاده تمیز می باشد. کارکنان و پرسنل مجرب و آموزش دیده هتل اپیک سانا لیسبوا از میهمانان و گردشگران تور پرتغال به گرمی، میهمان نوازی می کنند و از اینکه به میهمانان در ترتیب دادن سفرهای شهری و دادنن توصیه های تفریحی کمک کنند، خوشحال می شوند. اتاق جلسه کاملا مجهز در این اقامتگاه موجود می باشد. کلیه اتاق های Jupiter Lisboa Hotel دارای سیستم تهویه مطبوع، طراحی مدرن، پنجره های کامل شیشه همراه با چشم انداز لیسبون، تخت خواب راحت، میز کار، عایق صدا، یک تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای و حمام خصوصی همراه با دوش اختصاصی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان و همچنین برخی از اتاق ها نیز دارای بالکن اختصاصی همراه با چشم اندازی از مناظر لیسبون می باشند.  همچنین این اقامتگاه با مترو تنها 15 دقیقه تا مراکز خرید چیادو و بایکسا پمبالینا و 4 کیلومتر با ماشین تا هر دو ورزشگاه فوتبال لوز و آلوالاد، 4 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی لیسبون فاصله دارد. کلیه کارکنان و پرسنل مجرب و آموزش دیده Jupiter Lisboa Hotel به زبان های پرتغالی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی و انگلیسی تسلط داشته و با میهمانان و گردشگران تور اروپا صحبت می کنند.


مشخصات عمومی :
وضیعت دید هتل : خیابان - چشم انداز شهر
تعداد اتاق ها : 224 اتاق
لیست اتاق ها :
اتاق های Jupiter Lisboa Hotel از لحاظ نوع اتاق و حداکثر ظرفیت دارای سوئیت کوچک، اتاق برتر دو نفره، اتاق دو تخته یا دوقلو همراه با تخت اضافی، اتاق اجرایی دو تخته یا دو نفره، اتاق استاندارد دو تخته یا دو نفره همراه با امکانات ویژه که هر کدام شامل: صبحانه رایگان و اینترنت رایگان می باشند.
امکانات و خدمات :
Jupiter Lisboa Hotel امکانات رفاهی متنوعی را مانند: ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، آسانسور، خدمات اتو، دستگاه فکس و فتوکپی، مرکز کسب و کار، امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاهی، منطقه کشیدن سیگار، سیستم تهویه مطبوع، فروشگاه و مغازه، خدمات از خواب بیدار کردن، مجموعه لباس عروس، فروشگاه پوشاک، سالن ضیافت و میهمانی، امکانات برای میهمانان عزیز و گرامی ناتوان، دستگاه خود پرداز، اتاق غیر سیگاری، روزنامه، گاو صندوق، سرویس اتاق، شبکه های تلویزیونی کودکان، اتاق خانواده، کرایه ماشین، امکانات اتاق VIP، خدمات دربان، 3 تا اتاق ملاقات کاملا مجهز، پارک ماشین با پرداخت هزینه، اتاق چمدان، خدمات بلیط، میز تور برای گردشگران تور پرتغال، تبدیل ارز، میز جلو 24 ساعته، استخر فضای باز (فصلی)، استخر سرپوشیده همراه با پرداخت، حمام بخار همراه با پرداخت هزینه، سالن ماساژ همراه با پرداخت هزینه، آبگرم و مرکز سلامتی، سونا و جکوزی، استخر همراه با چشم انداز، استخر بسیار بزرگ، استخر پشت بام، مرکز تناسب اندام، دوچرخه سواری، اجاره دوچرخه، رستوران، کافه، کافی شاپ، اینترنت رایگان، خدمات نگهداری از کودکان شامل می شود.
رستوران و کافی شاپ :
Jupiter Lisboa Hotel دارای 1 مجموعه رستوران بین المللی و یک کافه می باشد که در رستوران آن انواع غذاهای بین المللی، اروپایی و سنتی پرتغال و همچنین در کافه لیسبوا آمادا که در لابی هتل واقع شده است نیز انواع نوشیدنی ها و تنقلات برای میهمانان و گردشگران تور اروپا سرو می شود که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی و در 3 وعده صبحانه، ناهار و شام بوده و پارکینگ آن نیز خصوصی و همراه با پرداخت هزینه می باشد.
فاصله هتل تا مقاصد گردشگری لیسبون :
فاصله Jupiter Lisboa Hotel تا خیابان آزادی 2 کیلومتر، منطقه آمریراس 2.3 کیلومتر، چیادو 3.2 کیلومتر، کلوپ لیسبون 5.1 کیلومتر، اوشناریوم لیسبون 5.2 کیلومتر، سوپر باک سوپر راک 5.4 کیلومتر، پارک ملل 5.5 کیلومتر، صومعه جرونیمو 7 کیلومتر، نوس زنده 9.1 کیلومتر، دیوان زبان انگلیسی 0.9 کیلومتر، موزه گلبنکیان کالوسته 0.8 کیلومتر، دهلیز سالدانها 0.7 کیلومتر، دولچه ویتا یاد ماندنی 0.7 کیلومتر و فرودگاه اومبرتو دلگادو لیسبون 3.7 کیلومتر با ماشین می باشد. 

 
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است