Hotel EPIC SANA Lisboa

امتیاز 3.9 از 5 | از 100 کاربر
هتل اپیک سانا لیسبوا نمای استخر
هتل اپیک سانا لیسبوا نمای داخلی اتاق
هتل اپیک سانا لیسبوا نمای سالن ماساژ
هتل اپیک سانا لیسبوا نمای سالن بدنسازی
هتل اپیک سانا لیسبوا نمای لابی و پذیرش
هتل اپیک سانا لیسبوا نمای کافه
هتل اپیک سانا لیسبوا نمای سالن کنفرانس تصاویر بیشتر

امکانات Hotel EPIC SANA Lisboa

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

تاریخچه هتل اپیک سانا لیسبوا :
هتل EPIC SANA Lisboa، هتلی مجلل و 5 ستاره می باشد که در منطقه آمریراس واقع شده و در قلب شهر لیسبون قرار دارد. هتل اپیک سانا لیسبوا تازه تاسیس می باشد و دارای استخری بزرگ در قسمت پشت بام می باشد و همچنین در 700 متری ایستگاه مترو مارگوس دی پمبال قرار دارد.  ميهمانان عزيز و گرامی هتل EPIC SANA Lisboa می توانند از اتاق هاي راحت لذت ببرند. این هتل دارای اتاق های فوق العاده تمیز می باشد. کارکنان و پرسنل مجرب و آموزش دیده هتل اپیک سانا لیسبوا از میهمانان و گردشگران تور پرتغال به گرمی، میهمان نوازی می کنند و از اینکه به میهمانان در ترتیب دادن سفرهای شهری و دادنن توصیه های تفریحی کمک کنند، خوشحال می شوند. اتاق جلسه کاملا مجهز در این اقامتگاه موجود می باشد. کلیه اتاق های هتل EPIC SANA Lisboa دارای سیستم تهویه مطبوع، طراحی مدرن، تخت خواب راحت، مینی کافه، یک تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای و حمام خصوصی همراه با دوش اختصاصی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان و همچنین برخی از اتاق ها نیز دارای بالکن اختصاصی همراه با چشم اندازی از مناظر لیسبون می باشند.  همچنین این اقامتگاه 300 متر تا مرکز خرید آمریراس و 6.7 کیلومتر با ماشین تا فرودگاه بین المللی لیسبون، 20 دقیقه با وسایل نقلیه عمومی تا منطقه شلوغ و پر رفت و آمد بایرو آلتو فاصله دارد. کلیه کارکنان و پرسنل مجرب و آموزش دیده هتل EPIC SANA Lisboa به زبان های پرتغالی، اسپانیایی و انگلیسی تسلط داشته و با میهمانان و گردشگران تور اروپا صحبت می کنند.


مشخصات عمومی :
وضیعت دید هتل : خیابان - چشم انداز شهر
تعداد اتاق ها : 444 اتاق
لیست اتاق ها :
اتاق های هتل EPIC SANA Lisboa از لحاظ نوع اتاق و حداکثر ظرفیت دارای اتاق خانواده (2 بزرگسال + 2 کودک تا 12 سال)، اتاق لوکس دو تخته یا دو نفره (پیشنهاد ویژه)، اتاق دو تخته یا دو نفره همراه با پرداخت حق بیمه، اتاق لوکس دو تخته یا دو نفره، سوئیت کوچک، سوئیت لوکس همراه با امکانات ویژه که هر کدام شامل: صبحانه رایگان و اینترنت رایگان می باشند.
امکانات و خدمات :
هتل اپیک سانا لیسبوا امکانات رفاهی متنوعی را مانند: اتاق عایق صوتی، تراس، خدمات بلند کردن از خواب، اتاق خانواده، آسانسور، خدمات اتو، دستگاه فکس و فتوکپی، مرکز کسب و کار، امکانات جلسه و ضیافت، سیستم تهویه مطبوع، فروشگاه و مغازه، خدمات از خواب بیدار کردن، سالن ضیافت و میهمانی، امکانات برای میهمانان عزیز و گرامی ناتوان، اتاق غیر سیگاری، سرویس اتاق، خدمات دربان، اتاق چمدان، میز جلو 24 ساعته، استخر فضای باز (فصلی)، استخر سرپوشیده (تمام سال)، سالن ماساژ، مرکز آبگرم و سلامتی، حمام بخار فنلاندی، مرکز تناسب اندام، رستوران، کافه، کافی شاپ، اینترنت رایگان، خدمات نگهداری از کودکان شامل می شود.
رستوران و کافی شاپ :
هتل EPIC SANA Lisboa دارای 1 مجموعه رستوران بین المللی و یک کافه می باشد که در رستوران آن انواع غذاهای بین المللی و اروپایی و همچنین در کافه یوپسکال انواع نوشیدنی ها و تنقلات برای میهمانان و گردشگران تور اروپا سرو می شود که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی و در 3 وعده صبحانه، ناهار و شام بوده و پارکینگ آن نیز خصوصی و همراه با پرداخت هزینه می باشد.
فاصله هتل تا مقاصد گردشگری لیسبون :
فاصله هتل EPIC SANA Lisboa تا منطقه آمریراس 0.3 کیلومتر، ایستگاه مترو راتو 0.6 کیلومتر، ایستگاه پمبال مارکز 0.7 کیلومتر، پارک VII ادواردو 0.7 کیلومتر، مترو پارگو 0.9 کیلومتر، باغ گیاه شناسی لیسبون 1.1 کیلومتر، خیابان آزادی 1.1 کیلومتر، باغ استرلا 1.1 کیلومتر، دیوان زبان انگلیسی 1.1 کیلومتر، تئاتر ملی دونا ماریا دوم 2.1 کیلومتر، صومعه جرونیمو 5.1 کیلومتر، کلوپ لیسبون 7 کیلومتر،  پارک ملل 7.4 کیلومتر و فرودگاه اومبرتو دلگادو لیسبون 5.6 کیلومتر با ماشین می باشد. 

 
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است