Hotel Grand De La Minerve

امتیاز 4.9 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Grand De La Minerve

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه
شهر تاریخی رم یکی از معروف ترین شهر های توریستی در قاره سبز اروپا است که سالانه به طور متوسط میزبان 4.2 میلیون گردشگر از سراسر جهان می باشد. این شهر مملو از هتل ها و اقامتگاه هایی است که مسافران می توانند بر اساس نیاز خود و همچنین میزان بودجه ای که در اختیار دارند، نسبت به رزرو اتاق در هر یک از آن ها اقدام نمایند. هتل Grand De La Minerve یکی از هتل های 5 ستاره، مجلل و باشکوه رم است که شرایط برگزاری یک تور لوکس را برای گردشگران تور ایتالیا مهیا می سازد. هتل Grand De La Minerve دارای ساختمانی بزرگ و شیک است که در آن می توان ریشه هایی از معماری زیبای رم باستان را مشاهده نمود. ساختمان هتل شامل 135 واحد اقامتی مجزا است که چیدمان آن ها از دکوراسیونی زیبا و مدرن بهره گرفته است. محیط آرام، روشن، بزرگ و مجهز اتاق های هتل Grand De La Minerve، اقامت مسافران تور رم را در این هتل لذت بخش و به یاد ماندنی خواهد کرد.
اطلاعات بیشتر درباره اتاق های هتل Grand De La Minerve
در این هتل سه نوع اتاق مختلف برای ارائه به مسافرین وجود دارد که در ادامه به ذکر آن ها و همچنین شرح امکانات موجود در آن ها خواهیم پرداخت.
انواع اتاق های هتل: اتاق های دو نفره Superior، اتاق های دو نفره لوکس و اتاق های دو نفره کلاسیک.
امکانات مشترک در تمامی اتاق ها: یخچال کوچک داخل اتاق، حاما، تلویزیون، تلفن، تهویه هوا، سشوار و دیگر لوازم آرایشی – بهداشتی، سیستم گرمایشی، ماهواره، کمد لباس، اینترنت Wi-Fi رایگان و غیره.
امکانات عمومی هتل Grand De La Minerve
علاوه بر امکانات ذکر شده در اتاق های هتل، مسافران می توانند از دیگر امکانات رفاهی موجود در اماکن عمومی این اقامتگاه نیز به طور رایگان استفاده نمایند. در هتل گرند دی لا مینرو نیز امکانات و خدمات رفاهی با کیفیت بسیاری نظیر اینترنت Wi-Fi رایگان، اتاق های خانوادگی، رستوران، مرکز تناسب اندام، سرو نوشیدنی های بین المللی، کافی شاپ، خدمات مخصوص افراد ناتوان و معلولین، لابی، رزرواسیون 24 ساعته در هتل، میز تور، صندوق امانات، لاندری، کافی نت، اتاق جلسه و ملاقات، کرایه اتومبیل، روم سرویس و غیره در اختیار میهمانان خود قرار می دهد. لازم به ذکر است که مدیریت این مجموعه برای ارائه سرویس و خدمات خود کارکنانی مجرب چند زبانه استخدام کرده است.
زبان مکالمه کارکنان هتل: انگلیسی، ایتالیایی، فرانسوی.
یکی دیگر از نکات مثبتی که هتل Grand De La Minerve را از دیگر هتل های شهر متمایز کرده این است که در این اقامتگاه ورود حیوانات خانگی مجاز بوده و مسافران می توانند به راحتی حیوان خانگی خود را به هتل بیاورند.
از دیگر قوانین موجود در این هتل می توان به ساعت تحویل و تخلیه اتاق های رزرو شده اشاره کرد:
تحویل اتاق ها: 14:00
تخلیه اتاق ها: 12:00
مسافران محترم توجه داشته باشند که سیگار کشیدن در اتاق های این هتل ممنوع بوده و باید از انجام این کار اجتناب نمایند. البته محوطه ای مخصوص کشیدن سیگار برای مسافران در هتل تعبیه شده است.
فاصله هتل Grand De La Minerve تا اماکن گردشگری رم
موقعیت مکانی در شهر: هتل گرند دی لا مینرو در مرکز شهر رم و در کرانه های رود تیبر واقع شده و از دسترسی مناسبی به اماکن توریستی شهر برخوردار است. 
فاصله تا کلیسای سنت جان لاتران: حدود 4.7 کیلومتر (17 دقیقه با ماشین)
فاصله تا موزه ملی رم: حدود 2.6 کیلومتر (12 دقیقه با ماشین)
فاصله تا موزه کاپیتولین: حدود 1.1 کیلومتر (5 دقیقه با ماشین)
فاصله تا ویلای فارنیستا: حدود 3.1 کیلومتر (11 دقیقه با ماشین)
فاصله تا کولوسئوم: حدود 2.9 کیلومتر (11 دقیقه با ماشین)
فاصله تا مرکز خرید پورتا دی روما: حدود 2.9 کیلومتر (12 دقیقه با ماشین)
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است