Hotel De Russie

امتیاز 4.5 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel De Russie

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه
شهر رم در میان دیگر شهر های اروپایی از شهرت و محبوبیت قابل توجهی بین گردشگران برخوردار است. در این شهر برای اقامت گردشگران و مسافران اقامتگاه های متعددی وجود دارد که اگر بخواهیم یکی از بهترین و لوکس ترین آن ها را به مسافران معرفی کنیم، هتل De Russie گزینه بسیار مناسبی می باشد. هتل De Russie یکی از هتل های پنج ستاره، شیک و مجهز رم است که بین دو میدان معروف شهر یعنی Piazza del Popolo و Piazza di Spagna قرار گرفته و دارای دسترسی مناسبی به اماکن مهم و جاذبه های گردشگری تور رم می باشد. این هتل مجموعا دارای 129 واحد اقامتی مجزا شامل 25 سوئیت و 3 سوئیت برتر است که اکثرا دارای منظره زیبای شهری یا فضای سبز می باشند. در ادامه اطلاعات بیشتری درباره مشخصات و همچنین امکانات هتل De Russie در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.
اطلاعات اتاق های هتل De Russie
همه واحد های اقامتی این هتل با ترکیبی از دکوراسیون زیبای کلاسیک و مدرن زیبا سازی شده اند و در فضایی آرامش بخش، شیک و مجهز پذیرای مسافران و گردشگران تور ایتالیا می باشند. این اتاق ها همچنین دارای انواع گوناگونی هستند که در ادامه به شرح آن ها و ذکر امکانات مشترکشان خواهیم پرداخت: اتاق های دو نفره کلاسیک، سوئیت هایExecutive ، اتاق هایExecutive  دو نفره، اتاق های Superior، اتاق های یک نفره کلاسیک. لازم به ذکر است که همگی اتاق های این اقامتگاه مجهز به امکاناتی نظیر تخت های دو نفره بزرگ، سیستم تهویه مطبوع هوا، ماهواره، تلویزیون، حمام اختصاصی با وان، سرویس بهداشتی، میز مطالعه، میز غذاخوری، لوازم آرایشی و بهداشتی، پارکینگ و غیره مجهز هستند.
امکانات عمومی هتل De Russie
هتل مجلل و لوکس De Russie همواره با ارائه بهترین امکانات رفاهی در جهت رفاه میهمانان خود کوشیده است. از جمله خدماتی که در این اقامتگاه به مسافران ارائه می شود می توان به رستورانی لوکس و بین المللی اشاره کرد که همه روزه با سرو انواع غذا های خوشمزه و لذیذ در سه وعده صبحانه، نهار و شام پذیرای مسافرین محترم می باشد. همچنین اینترنت Wi-Fi رایگان که در سراسر هتل در دسترس مسافرین است، از دیگر خدمات خوب این هتل پنج ستاره است.
سرویس ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ اختصاصی، فضای سبز و باغ، خدمات کرایه اتومبیل و دوچرخه، کافی شاپ، حمام ترکی، خدمات اسپا، سونا و جکوزی، مرکز تناسب اندام، لابی لوکس، میز تور، پذیرش 24 ساعته، خدمات نگهداری کودک، خدمات لاندری، کافی نت، بیزنس سنتر، اتاق جلسه و ملاقات، خدمات تاکسی سرویس رایگان، روم سرویس روزانه، فروشگاه، سالن زیبایی و غیره از دیگر امکانات رفاهی این هتل است.
قوانین هتل De Russie
ساعت تحویل اتاق های رزرو شده: 15:00.
ساعت تخلیه اتاق های رزرو شده: 07:00 الی 12:00.
سیگار کشیدن در اتاق های هتل ممنوع بوده و محوطه ای مخصوص کشیدن سیگار برای مسافرین در هتل تعبیه شده است.
ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است.
فاصله هتل تا جاذبه های گردشگری اطراف
موقعیت مکانی و فاصله هتل تا اماکن مهم مثل فرودگاه، ایستگاه مترو، مراکز درمانی، جاذبه های گردشگری و غیره جزء مهم ترین فاکتور هایی است که مسافران در انتخاب هتل به آن توجه می کنند. بدین منظور لحظه آخر نیز فاصله هتل De Russie را تا اماکن توریستی رم بررسی کرده و در قالب یک لیست در اختیار مسافران قرار خواهد داد:
فاصله تا کلیسای سنت جان لاتران: حدود 6.7 کیلومتر (19 دقیقه با ماشین)
فاصله تا موزه ملی رم: حدود 4.9 کیلومتر (12 دقیقه با ماشین)
فاصله تا موزه کاپیتولین: حدود 5 کیلومتر (15 دقیقه با ماشین)
فاصله تا ویلای فارنیستا: حدود 3.9 کیلومتر (13 دقیقه با ماشین)
فاصله تا کولوسئوم: حدود 5.7 کیلومتر (19 دقیقه با ماشین)
فاصله تا مرکز خرید پورتا دی روما: حدود 13 کیلومتر (30 دقیقه با ماشین)
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است