Hotel Aleph Rome

امتیاز 4.3 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Aleph Rome

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

از لوکس ترین هتل هایی که در سفر به شهر رم می توان جهت اقامت انتخاب کرد تا بتوان اقامتی متفاوت را تجربه نمود، هتل Aleph Rome است. هتل Aleph Rome در میان بیش از 1200 هتل واقع در شهر رم، جزء 60 هتل برتر باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا با یکی از لوکس ترین هتل های رم آشنا شوید.

هتل دارای 88 اتاق می باشد. اتاق ها دارای دکوراسیونی لوکس و شیک بوده و از امکانات مدرنی مانند تلویزیون دیواری، دستگاه اسپرسوساز، تخت خواب های دیواری، سیستم های سرمایشی و گرمایشی مدرن، یخچال، مبلمان، میز و صندلی، سرویس های حمام و بهداشتی جداگانه و غیره برخوردارند. گردشگران تور رم که جهت اقامت در این هتل اتاق های طبقه آخر هتل را انتخاب کنند، از بالکن اختصاصی برخوردار می شوند که دارای آلاچیق بوده و می توان ساعات خوشی را در آن گذراند. همچنین خدمات روم سرویس 24 ساعته و نظافت روزانه اتاق ها نیز به صورت رایگان ارائه می شود اما جهت برخورداری از خدمات لاندری، اتوشویی و خشکشویی می بایست هزینه جداگانه پرداخت کرد.

از فعالیت هایی که هتل Aleph Rome ارائه می دهد می توان به کتابخانه، ساعات خوش، تور گشت شهری بازدید از جاذبه های تاریخی و کلاس های آشپزی اشاره کرد که فقط استفاده از کتابخانه رایگان می باشد.

یکی از لوکس ترین قسمت های هتل Aleph Rome، رستورانش است. گردشگران در رستوران هتل می توانند انواع غذاهای دریایی، محلی، اروپایی و بین المللی با بهترین کیفیت را میل کنند. غذاها توسط سرآشپزهای مجرب سرو شده و جالب است بدانید هتل جهت استخدام سرآشپز، امتحان های سختی را میگیرد. وعده های پیش غذا و دسر به صورت سلف سرویس ارائه می شوند و گردشگران محدودیتی بابت استفاده از آن ها نخواهند داشت. همچنین افرادی که کودک به همراه خود دارند می توانند با پرداخت هزینه جداگانه، از وعده غذایی مخصوص کودکان هم بهرمند شوند.

به غیر از رستوران، هتل کافی شاپ نیز دارد. در کافی شاپ هتل که محیطی لوکس و بزرگی دارد گردشگران می توانند انواع نوشیدنی های مختلف را به صورت رایگان سفارش دهند هرچند برخی از نوشیدنی های بین المللی رایگان نمی باشند. به غیر از سرو نوشیدنی ها در کافه هتل، در اکثر شب ها برنامه های هیجان انگیز، موسیقی زنده و جشن های مختلفی هم برگزار میشود که گردشگران می توانند با حضور در آن ها خاطات خوشی را ثبت کنند.

هتل دارای استخر سرپوشیده نمی باشد اما استخر روبازش در پشت بام واقع شده است. گردشگران تور رم می توانند علاوه بر استفاده از استخری که دارای چشم انداز زیبایی از شهر می باشد، از میز سرو انواع نوشیدنی ها، میزها و صندلی های اطراف استخر هم استفاده نمایند. همچنین خدمات ماساژ کامل بدن هم در آن جا ارائه می شود.

کلوپ سلامت Aleph Rome دارای چند بخش می باشد. یکی از آن ها باشگاه بدنسازی است که مجهز به دستگاه ها و امکانات متنوعی بوده و گردشگران می توانند با پرداخت هزینه جداگانه، از مربی بدنسازی هم بهرمند شوند. در قسمت دیگر کلوپ، خدمات ماساژ اسپا، سونا و حمام ترکی ارائه می شود که توسط کادری مجرب ارائه شده و رایگان می باشد. همچنین خدمات آرایشی و زیبایی هم برای بانوان ارائه می شود که برخی از آن ها هزینه جداگانه ای دارد.

در ادامه به سایر امکانات و خدماتی که هتل ارائه می دهد اشاره می کنیم:

خدمات و امکانات رایگان:

رختکن به همراه کمدها، سالن های آرایشی و پیرایشی، اتاق های مجزا جهت استعمال انواع دخانیات، صندوق امانات در اتاق ها و لابی، اینترنت پرسرعت بی سیم در تمامی نقاط هتل، ارائه خدمات و امکانات برای معلولین که برخی از امکانات آن بطور پیشفرض در اتاق ها نصب شده است، خدمات تور و تیکت سرویس.

خدمات و امکانات با هزینه جداگانه:

فکس، فوتوکپی، اتاق ملاقات برای قرارهای کاری، خدمات نگهداری از کودک، تهیه بلیط نقاط دیدنی شهر و پارکینگ اختصاصی که گردشگران جهت استفاده از آن  می بایست 45 یورو به ازای هرشب استفاده از پارکینگ پرداخت نمایند.

لازم به ذکر است ورود حیوانات اهلی به داخل هتل مجاز بوده و گردشگران می بایست هزینه جداگانه بابت آن پرداخت کنند.

در ادامه به فاصله هتل Aleph Rome تا برخی از نقاط شهر اشاره می کنیم:

200 متر تا Piazza Barberini، ایستگاه متروی Barberini و سفارت آمریکا.

300 متر تا کلیسای Santa Susanna.

500 متر تا سفارت ژاپن.

600 متر تا Spanish Steps، Piazza della Repubblica و Trinita dei Monti.

همچنین فاصله هتل Aleph Rome تا فرودگاه Ciampino 14.5 کیلومتر و تا فرودگاه Fiumicinco 23.3 کیلومتر می باشد.

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است