Hotel Villa La Vedetta

امتیاز 3.9 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Villa La Vedetta

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

فلورانس یکی از شهر های تاریخی ایتالیا است که پس از شهر های ورونا، ونیز، بولونیا، رم و ناپل زیباترین شهر ایتالیا محسوب شده و سالانه میزبان تعداد قابل توجهی از گردشگران سراسر جهان می باشد. برای اقامت گردشگران در این شهر انتخاب های متعددی وجود دارد که اگر به سفری لوکس در شهر فلورانس فکر می کنید، بهتر است هتل Villa La Vedetta را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایید. هتل Villa La Vedetta یکی از مجلل ترین اقامتگاه های شهر فلورانس است که در نزدیکی کرانه های رود آرنو واقع شده و تا پل پونته وچیو تنها 15 دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد. این هتل از ساختمانی لوکس با معماری منحصر به فرد برخوردار است و همه روزه در اتاق هایی مجهز، با دکوراسیونی مدرن و زیبا پذیرای مسافرین تور فلورانس می باشد.
این هتل شامل 18 اتاق لوکس است که در انواع مختلف به میهمانان ارائه می شود و هر مسافر می تواند براساس شرایط خود نسبت به رزرو هر یک از آن ها اقدام نماید. در ادامه اطلاعات بیشتری درباره اتاق های هتل Villa La Vedetta و امکانات موجود در آن ها در اختیار گردشگران تور ایتالیا قرار خواهیم داد.
انواع اتاق های هتل Villa La Vedetta: اتاق های دو نفره رمانتیک، اتاق های لوکس گرند، سوئیت های لوکس و سوئیت های چهار نفره با منظره شهری.
امکانات مشترک موجود در همه اتاق ها: چای ساز، قهوه ساز، حمام، وان، تلویزیون، تلفن، سیستم تهویه هوا، جکوزی، رادیو، میز مطالعه، مبلمان، لوازم آرایشی و بهداشتی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سرویس بهداشتی، کمد لباس، استخر، اینترنت Wi-Fi رایگان و پارکینگ اختصاصی برای تمامی واحد ها.
امکانات هتل Villa La Vedetta
در هتل پنج ستاره  Villa La Vedettaمسافران می توانند از امکانات رفاهی با کیفیت مثل اینترنت Wi-Fi پرسرعت رایگان، رستورانی لوکس، کافی شاپ عالی و غیره بهره مند شده و اقامت خوشی را در سفر به رم تجربه نمایند. همچنین در این اقامتگاه انواع خدمات تفریحی مثل باغ و فضای سبز، زمین گلف سه کیلومتری، تور پیاده روی، اجرای برنامه های مختلف سرگرمی و تفریحی در اختیار اقامت کنندگان قرار می گیرد که برخی از آن ها به صورت رایگان و برخی با پرداخته هزینه اضافه در دسترس هستند.
غذا و نوشیدنی: اسنک بار، وعده غذایی مخصوص کودکان، قهوه خانه، صبحانه رایگان در اتاق، انواع نوشیدنی های بین المللی، میوه و غیره از سرویس های مربوط به خوراکی و نوشیدنی در این هتل هستند.
از امکانات رفاهی ویژه افراد ناتوان و معلولین نیز می توان به ویلچر و سرویس بهداشتی های مخصوص اشاره کرد.
استخر و تندرستی: استخر روباز و سرپوشیده، سونا و جکوزی، سولاریوم، سونا بخار، صندلی و چتر های خورشیدی کنار استخر و غیره.
خدمات پذیرش: Check In و Check Out اختصاصی، میز تور، لابی، اینترنت در لابی، محل نشستن در لابی، پذیرش 24 ساعته در لابی، خدمات تهیه بلیط، خدمات نگهداری و حمل بار، تبدیل ارز و غیره.
سایر امکانات و خدمات عمومی: نگهداری کودک، لاندری، اتاق جلسه و ملاقات، خدمات فکس و فتوکپی و پرینت، تهویه مطبوع هوا، کرایه اتومبیل، روم سرویس، سرویس شاتل، اتاق های خانوادگی و غیره از دیگر امکاناتی است که جهت رفاه مسافران تور رم در این اقامتگاه تعبیه شده است.
یکی از نکات مثبت هتل Villa La Vedetta نسبت به دیگر اقامتگاه ها این است که ورود حیوانات خانگی به این هتل مجاز بوده و مسافران می توانند به راحتی حیوان خانگی خود را نیز در این اقامتگاه به همراه داشته باشند.
قوانین هتل Villa La Vedetta
ساعت تحویل و تخلیه اتاق های رزرو شده به ترتیب: 14:00 و 12:00.
سیگار کشیدن در اتاق های هتل Villa La Vedetta ممنوع است اما مکانی بدین منظور برای مسافران تعبیه شده است.
فاصله هتل Villa La Vedetta تا برخی از جاذبه های توریستی فلورانس:
فاصله تا کلیسای جامع سانتا ماریا: حدود 3.7 کیلومتر (9 دقیقه با ماشین)
فاصله تا موزه سن مارکو: حدود 5.1 کیلومتر (12 دقیقه با ماشین)
فاصله تا قلعه قدیمی فلورانس: حدود 3.4 کیلومتر (8 دقیقه با ماشین)
فاصله تا میدان سینیوریا: حدود 3.8 کیلومتر (10 دقیقه با ماشین)
فاصله تا قصر مدیچی: حدود 4.5 کیلومتر (13 دقیقه با ماشین)
فاصله تا پارک بوبولی: حدود 6.2 کیلومتر (17 دقیقه با ماشین)
فاصله تا کلیسای سانتا ماریا نوولا: حدود 7.4 کیلومتر (18 دقیقه با ماشین)
فاصله تا کلیسای سانتا کروسه: حدود 3.3 کیلومتر (8 دقیقه با ماشین)
فاصله تا کاخ و گالری اوفیتزی: حدود 5 کیلومتر (17 دقیقه با ماشین)

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است