Hotel Renaissance Paris La Defense

امتیاز 4.2 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Renaissance Paris La Defense

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

شهر پاریس واقع در کشور فرانسه، پایتخت این کشور می باشد. این شهر یکی از زیبا ترین و پیشرفته ترین شهر های دنیا محسوب می شود. سالانه گردشگران بسیاری از سر تا سر دنیا برای بازدید و تفریح در این شهر به فرانسه سفر می کنند. درون این شهر بسیار زیبا هتل ها متفاوتی برای اقامت گردشگران ساخته شده است، یکی از هتل های این شهر Renaissance Paris La Defense Hotel می باشد. در این بخش از وب سایت لحظه آخر قصد داریم اطلاعاتی در رابطه با Renaissance Paris La Defense Hotel در اختیار شما قرار دهیم.

هتل 4 ستاره رنسانس لا دیفنس یکی از هتل های معروف و لوکس واقع در شهر پاریس می باشد. در اطراف این هتل مراکز تجاری و تفریحی بسیاری وجود دارد. مسافران این هتل دسترسی مناسبی به نقاط مختلف این شهر دارند، همچنین وسایل حمل و نقل عمومی در اطراف این هتل آماده خدمات رسانی به گردشگران تور پاریس می باشند. معماری ساختمان این هتل و فضای داخلی آن دارای طراحی بسیار لوکس و مدرن می باشد.

هتل رنسانس لا دیفنس دارای 327  اتاق متفاوت برای اقامت مسافران تور اروپا می باشد، از انواع اتاق های این هتل می توان به اتاق های دو تخته، سه تخته، چهار تخته، اتاق خانوادگی و دلوکس اشاره کرد. تمام اتاق های این هتل دارای امکاناتی مانند چای ساز، قهوه ساز، یخچال، تلویزیون HD، تلفن، اتو، رادیو، مبلمان، حمام، اینترنت پرسرعت رایگان، لپ تاپ و سیستم تهویه مطبوع می باشند. خدمات این هتل همراه با صبحانه ارائه می شود.

پرسنل آموزش دیده هتل رنسانس لا دیفنس در تمام روز آماده خدمات رسانی به گردشگران تور فرانسه می باشند. از امکانات کلی این هتل می توان به پارکینگ رایگان، اینترنت پرسرعت، ترانسفر فرودگاه، رستوران، بوفه، باشگاه بدنسازی، خدمات اجاره خودرو، بالکن، خدمات نگهداری از کودکان و لابی اشاره کرد.

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است