Hotel Novotel Abu Dhabi Gate

امتیاز 4 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Novotel Abu Dhabi Gate

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
ابوظبی را می توان یکی از مقاصد توریستی لوکس دانست که سالانه میزبان توریست های زیادی است. در این شهر هتل های فراوانی وجود دارد که برای رفاه حال توریست ها و البته کسب سود احداث شده اند. در این مقاله قصد داریم یکی از هتل های 4 ستاره ای که در این شهر وجود دارد را به شما کاربران گرامی سایت لحظه آخر معرفی کنیم. هتل Novotel Abu Dhabi Gate در منطقه المتکتا قرار دارد و دسترسی مناسبی به مناطق گردشگری دارد برای مثال فاصله برخی از این مکان های توریستی تا هتل به شرح زیر هستند:
-ورزشگاه کریکت شیخ زاید 2.3 کیلومتر
-باشگاه گلف ابوظبی 2.7 کیلومتر
-بازار مازیاد 3.2 کیلومتر
-روستای ونیزی 3.6 کیلومتر
-پل شیخ زاید 4.6 کیلومتر
-المتکتا فورت 4.6 کیلومتر
-مسجد شیخ زاید 4.7 کیلومتر
-فراری جهان ابوظبی 13.1 کیلومتر
-بازار یاس 13.9 کیلومتر
-پارک ام ام ال امارات 15.3 کیلومتر
-بازار بوتیک 15.8 کیلومتر
-موزه لوور ابوظبی 19.6 کیلومتر
-قصر الحصن 19.1 کیلومتر
همچنین فرودگاه بین المللی المکتوم در فاصله تقریبی 86 کیلومتری و فرودگاه ابوظبی در 13 کیلومتری هتل Novotel Abu Dhabi Gate واقع شده است که به واسطه تاکسی می توانید این مسیر را در عرض 15 دقیقه بپیمایید.
هتل Novotel Abu Dhabi Gate امکانات بسیار خوبی دارد که گردشگران تور ابوظبی می توانند از آن ها بهره ببرند، این امکانات عبارت اند از: استخر، مبلمان در فضای باز، استخر کودکان، تراس، باشگاه تناسب اندام، آبگرم و اتاق بخار، خدمات ماساژ و اسپا، خدمات آرایشی و زیبایی، آرایشگاه، صندلی های کنار ساحل، سونا و جکوزی، خدمات خانه داری، اتوشویی و خشکشویی، کافی نت، مرکز تجاری، سالن کنفرانس، خدمات شاتل، شاتل فرودگاهی، اتاق های غیرسیگاری، اتاق های آلرژیک، اجاره اتومبیل، فروشگاه، اتاق های خانوادگی، اتاق های وی آی پی، تجهیزاتی برای معلولین، موسیقی زنده، باشگاه کودکان، زمین بازی، میز بیلیارد، دارت، پینگ پونگ، زمین گلف، اتاق بازی، کافی شاپ، صبحانه در اتاق، رستوران، اینترنت رایگان، میز تور، انبار چمدان، پذیرش 24 ساعته و پارکینگ رایگان. کارکنان این هتل به زبان های روسی، آلمانی، عربی، فیلیپینی، هندی، تایلندی، فرانسوی، انگلیسی و اندونزیایی تسلط دارند و از این طریق می توانند با میهمانان ارتباط برقرار کنند. اغلب مسافران تور ابوظبی از آفتاب گرفتن در ساحل این هتل استقبال به عمل می آورند. ساحل هتل مکانی زیبا برای گشت و گذار می باشد که گردشگران تور ابوظبی می توانند اوقات خوشی را در آن سپری کنند.
رستوران هتل Novotel Abu Dhabi Gate انواع غذاهای محلی و بین المللی را در کنار نوشیدنی های لذت بخش سرو می کند، همچنین آن دسته از گردشگران تور ابوظبی که تمایل دارند از غذاهای رژیمی تغذیه کنند این رستوران انتخاب مناسبی برای آن ها می باشد. کافی شاپ هتل فضایی آرامش بخش دارد و در آن انوع نوشیدنی های گوناگون و رنگارنگ در کنار شکلات ها، کوکی ها و میوه ها سرو می شود که توریست ها می توانند از آن ها لذت ببرند.
هتل Novotel Abu Dhabi Gate دارای 164 اتاق مجزا می باشد که تمامی آن ها دکوراسیونی مدرن و شیک دارند. از امکاناتی که در تمامی این اتاق ها مشترک می باشد می توان به مواردی نظیر: خدمات خانه داری، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، میز مخصوص سرو نوشیدنی های بین المللی، آشپزخانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، چای ساز، یخچال، قهوه ساز، تهویه مناسب، سیستم گرمایشی مطلوب و مبلمان زیبا اشاره کرد.
انواع اتاق های هتل Novotel Abu Dhabi Gate به شرح زیر می باشند:
-آپارتمان 1 خوابه
-اتاق های سوپریور 2 نفره
اتاق برتر 2 نفره
-سوئیت عالی
-آپارتمان 3 نفره
برخی از اتاق ها چشم اندازی رو به دریا دارند که گردشگران تور امارات از اقامت در آن ها لذت می برند. 
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است