Hotel One to One Village

امتیاز 4.2 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel One to One Village

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
شهر ابوظبی امروزه به خاطر برخورداری از تفریحات ساحلی و هیجان انگیز بسیار، بین مردم اقصی نقاط جهان و همچنین گردشگران ایرانی طرفداران بسیاری پیدا کرده است. در این شهر اقامتگاه های بی شماری جهت اسکان توریست ها احداث شده که از جمله آن ها می توان به هتل One to One Hotel Village اشاره کرد. هتل One to One Hotel Village یکی از مجهز ترین و لوکس ترین هتل های چهار ستاره این شهر است که با ارائه امکاناتی نظیر اینترنت Wi-Fi رایگان، استخر، پارکینگ اختصاصی رایگان، سرویس ترانسفر فرودگاهی، مرکز تناسب اندام و غیره از مسافران تور ابوظبی میزبانی به عمل می آورد. در ادامه اطلاعات بیشتری درباره این هتل در اختیارتان قرار می دهیم.
مشخصات هتل One to One Hotel Village
این مجموعه اقامتی شامل 128 اتاق است که دارای انواع گوناگون و متنوعی هستند و مسافران می توانند با مطالعه ادامه این بخش از مشخصات و ویژگی های آن ها مطلع شده و در صورت همخوانی با نیاز هایشان، نسبت به رزرو اتاق در این اقامتگاه اقدام نمایند.
اتاق های دو نفره Superior: ظرفیت این اتاق ها دو نفر بزرگسال و یک کودک بوده و مجهز به یک تخت دو نفره کینگ هستند.
اتاق های دو نفره لوکس: در این نوع اتاق ها یک تخت دو نفره کینگ و یا دو تخت یک نفره توئین برای استفاده مسافرین تعبیه شده است. 
سوئیت های لوکس: سوئیت های این اقامتگاه مجهز به یک تخت دو نفره کینگ بوده و ظرفیت گنجایش دو بزرگسال و یک کودک را دارا می باشند.
سوئیت های Executive: سوئیت های Executive همانند سوئیت های لوکس بوده با این تفاوت که سوئیت های Executive از متراژ بالاتری برخوردار هستند.
سوئیت های Premium: سوئیت های Premium نیز دارای امکانات و مشخصات یکسان با سوئیت های لوکس بوده اما این سوئیت ها دارای فضای کوچک تری می باشند.
ویلا 7 خوابه: مجهز به 7 اتاق خواب و 7 تخت دو نفره کینگ.
ویلا 9 خوابه: مجهز به 9 اتاق خواب، 7 تخت دو نفره کینگ و 7 تخت یک نفره توئین
امکانات مشترک در تمامی اتاق ها: چای ساز و قهوه ساز، یخچال کوچک داخل اتاق، حمام اختصاصی، تلویزیون، تلفن، اتو، سشوار، میز تحریر، مبلمان، خدمات آرایشی – بهداشتی، ماهواره، میز غذاخوری، کمد لباس و غیره.
امکانات عمومی هتل One to One Hotel Village
این مجموعه اقامتی علاوه بر امکاناتی که در ابتدای مقاله ذکر کردیم، مجموعه ای از خدمات رفاهی را در اماکن عمومی به مسافران ارائه می دهد که این امکانات به شرح زیر است: باغ، فضای سبز، برگزاری برنامه های تفریحی و مهیج برای مسافران و کودکان، رستوران، سرو صبحانه در اتاق، اسنک بار، خدمات مخصوص معلولین و افراد ناتوان (ویلچر و غیره)، سونا، جکوزی، خدمات اسپا، سالن زیبایی، استخر روباز، لابی، رزرواسیون 24 ساعته در لابی، میز تور، خدمات گردشگری، خدمات خشکشویی، خدمات فکس، فتوکپی و پرینت، بیزنس سنتر، اتاق جلسه و ملاقات، سیستم تهویه هوا، گیفت شاپ، خدمات کرایه اتومبیل، روم سرویس روزانه و غیره.
مسافران عزیز توجه داشته باشند که پرسنل و خدمه این هتل آموزش دیده بوده و علاوه بر ارائه خدمات رفاهی به صورت کاملا حرفه ای، به زبان های عربی، هندی، فیلیپینی و انگلیسی نیز مسلط هستند.
قوانین هتل One to One Hotel Village
ساعت تحویل گرفتن اتاق ها: 14:00.
ساعت تخلیه کردن اتاق ها: 12:00.
ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است.
سیگار کشیدن در اتاق های این هتل ممنوع است.
فاصله هتل تا معروف ترین جاذبه های گردشگری ابوظبی
بازار الوحد ابوظبی: حدود 1.7 کیلومتر
برج های اتحاد: حدود 2.4 کیلومتر
بازار ابوظبی: 2.4 کیلومتر
فرودگاه ابوظبی: حدود 26.6 کیلومتر
قصر الحصن: حدود 3.5 کیلومتر
موزه لوور ابوظبی: حدود 6.6 کیلومتر
مسجد شیخ زاید ابوظبی: حدود 11.2 کیلومتر
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است