Hotel Le Meridien Abu Dhabi

امتیاز 4.2 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Le Meridien Abu Dhabi

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
در منطقه توریست کلاب شهر ابوظبی یکی از بزرگ ترین و مجهز ترین اقامتگاه های این شهر قرار دارد. این هتل که Le Meridien Abu Dhabi نام دارد، از جمله هتل های چهار ستاره و لوکس امارات متحده عربی می باشد که با قرار گیری در یکی از بهترین مناطق شهری و همچنین با برخورداری از واحد های اقامتی متعدد و متنوع، پذیرای مسافران و گردشگران تور ابوظبی می باشد. هتل Le Meridien Abu Dhabi شامل 234 اتاق بزرگ، دلباز و مجهز است که در انواع مختلف میزبان مسافران و مشتریان محترم می باشد. در ادامه اطلاعات بیشتری درباره اتاق های هتل Le Meridien Abu Dhabi و امکانات موجود در آن ها در اختیار مسافران تور امارات قرار می دهیم.
انواع اتاق های هتل Le Meridien Abu Dhabi: اتاق های لوکس، اتاق های کلاب، سوئیت های جونیور، سوئیت های لوکس، سوئیت های دیپلماتیک و سوئیت های پرزیدنتال.
امکانات مشترک موجود در همگی اتاق ها به شرح زیر است: یخچال کوچک داخل اتاق، حمام اختصاصی، صندوق امانات، تلفن، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع هوا، سشوار، رادیو، ماهواره، لوازم آرایشی – بهداشتی، مبلمان، کمد لباس، اینترنت Wi-Fi رایگان، پارکینگ اختصاصی رایگان و غیره.
امکانات عمومی هتل Le Meridien Abu Dhabi
این مجموعه اقامتی چهار ستاره لوکس، برای رفاه مشتریان خود اماکن عمومی هتل را نیز به مجموعه ای از امکانات رفاهی مجهز کرده که از جمله این امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد: ساحل خصوصی، تراس، باغ، فضای سبز، اجرای موزیک زنده در هتل، تجهیزات تنیس، اسکواش، سرو صبحانه در اتاق، رستوران، کافی شاپ، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی رایگان، استخر، استخر کودکان، خدمات اسپا، حمام ترکی، استخر روباز، سونا، جکوزی، مرکز تناسب اندام، رزرواسیون 24 ساعته، میز تور، تبدیل ارز، لاندری، فکس، فتوکپی، پرینت، اتاق جلسه و ملاقات، سیستم تهویه مطبوع هوا، فروشگاه، گیفت شاپ، سالن آرایش و زیبایی، امکانات وی آی پی داخل اتاق ها، کرایه اتومبیل، روم سرویس و غیره.
زبان کارکنان هتل: عربی، انگلیسی، فرانسوی، هندی، اندونزیایی، هلندی، پرتغالی، تایلندی و فیلیپینی.
قوانین هتل Le Meridien Abu Dhabi
ساعت تحویل اتاق های رزرو شده: 15:00
ساعت تخلیه اتاق های رزرو شده: 12:00
ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است.
سیگار کشیدن در اتاق های هتل ممنوع بوده و برای استعمال سیگار محوطه ای مخصوص در هتل تعبیه شده است.
فاصله هتل تا جاذبه های توریستی معروف ابوظبی
یکی از فاکتور های مهمی که مسافران در زمان انتخاب اقامتگاه در نظر می گیرند، موقعیت مکانی و فاصله آن تا جاذبه های توریستی، بازار، مراکز تفریحی، درمانی و غیره می باشد. از این رو ما در این بخش از مقاله فاصله این هتل را اماکن مذکور بررسی کرده و در اختیار مسافران عزیز قرار می دهیم.
بازار ابوظبی: حدود 300 متر
پارک Heritage: حدود 1.3 کیلومتر
پارک Formal: حدود 2 کیلومتر
فرودگاه بین المللی ابوظبی: حدود 28 کیلومتر
قصر الحصن: حدود 3.2 کیلومتر
موزه لوور ابوظبی: حدود 4.3 کیلومتر
مسجد شیخ زاید ابوظبی: حدود 13.5 کیلومتر
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است