Hotel Sofitel Dubai The Palm Resort Spa

امتیاز 4.4 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Sofitel Dubai The Palm Resort Spa

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه
هتل Sofitel Dubai The Palm Resort Spa یکی از مجهز ترین و لوکس ترین هتل های امارات متحده عربی است که همه روزه میزبان گردشگران داخلی و خارجی این شهر می باشد.
 در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی درباره مشخصات، امکانات و قوانین این هتل در اختیار گردشگران تور امارات قرار دهیم.
مشخصات هتل Sofitel Dubai The Palm Resort Spa
هتل سوفیتل دبی د پالم ریزورت اسپا، در شهر دبی و در منطقه پالم جمیرا واقع شده است. ساختمان این هتل با ارائه انواع اتاق های مجهز به امکانات منحصر به فرد از گردشگران تور دبی میزبانی می کند. به طور کلی این هتل دارای 361 اتاق است که 263 اتاق آن غیر سیگاری و 2 اتاق مخصوص افراد ناتوان یا معلولین می باشد. در ادامه به شرح برخی از اتاق های این هتل می پردازیم.
Junior Suite:
این اتاق ها دارای متراژ 60 متری بوده و به دو دسته بدون منظره و با منظره رو به دریا تقسیم می شوند. این سوئیت ها مجهز به یک تخت خواب دو نفره کینگ و یک کاناپه تخت خواب شو می باشند. ظرفیت این اتاق ها سه نفر بزرگسال می باشد.
Beach Suite:
این سوئیت ها دارای متراژ 85 متری بوده و مجهز به یک تخت خواب دو نفره کینگ، یک کاناپه تخت خواب شو و یک اتاق نشیمن می باشند. ظرفیت اتاق ها سه نفر بزرگسال و یک نفر کودک است.
Classic Room:
اتاق های کلاسیک دارای متراژ 44 متری بوده و مجهز به یک تخت خواب دو نفره کینگ و یک تخت خواب یک نفره بزرگ می باشند. ظرفیت این اتاق ها دو نفر بزرگسال و یک نفر کودک می باشد.
Villa:
ویلا های این هتل از ظرفیت بالایی برخوردار می باشد و گنجایش شش نفر بزرگسال و یک کودک را دارند. این ویلا ها دارای متراژ 345 متری بوده و مجهز به 2 تخت دو نفره بزرگ می باشند.
Opera Suite:
سوئیت های اپرا از متراژ 125 متری، دو اتاق خواب، دو تخت خواب کینگ، ظرفیت پنج نفره (4 بزرگسال و یک کودک) برخوردار می باشند. همچنین این اتاق ها مجهز به یک کاناپه تخت خواب شو می باشند.
Prestige Suite:
سوئیت های پرستیژ دارای متراژ 85 متری، یک تخت دو نفره بزرگ و یک کاناپه تخت خواب شو می باشند. ظرفیت این اتاق ها چهار نفره (سه بزرگسال و یک کودک) بوده و از یک اتاق نشیمن نیز برخوردار هستند.
Imperial Suite:
سوئیت های امپراتوری نیز دارای متراژ 85 متری، یک تخت خواب بزرگ دو نفره و یک کاناپه تخت خواب شو می باشند. این سوئیت ها دارای ظرفیت چهار نفره (3 بزرگسال و 1 کودک) می باشند.
Luxury Room:
اتاق های لوکس همگی دارای متراژ 44 متری و ظرفیت سه نفره (2 بزرگسال و 1 کودک) می باشند. اتاق های لوکس دارای سه نوع مختلف هستند که دو نوع آن دارای ساحل خصوصی، یکی از آن ها دارای منظره رو به دریا و دیگری منظره درختان نخل می باشد.
امکانات هتل Sofitel Dubai The Palm Resort Spa
این هتل همان طور که پیش از این اشاره کردیم یکی از مجهز ترین هتل ها در این منطقه می باشد، از این رو قصد داریم به ذکر برخی از امکانات آن بپردازیم:
رستوران، خدمات 24 ساعته در اتاق،  کافی شاپ، آسانسور، خشکشویی، فروشگاه، نگهداری بچه، صندوق امانات، کافی شاپ در فضای باز، تلویزیون، یخچال کوچک داخل اتاق، سشوار، سرویس حمل و نقل رایگان،  پارکینگ، استخر سر پوشیده، سونا، جکوزی، خدمات ماساژ و Spa، ورزش های آبی، سالن بازی مخصوص کودکان، باشگاه تناسب اندام، تنیس، ساحل اختصاصی در بعضی اتاق ها و Wi-Fi رایگان.
قوانین هتل Sofitel Dubai The Palm Resort Spa
اکثر اتاق های این هتل غیر سیگاری بوده اما مکان هایی برای سیگار کشیدن تعبیه شده است.
ساعت تحویل دادن و تحویل گرفتن اتاق های رزرو شده به شرح زیر است: تحویل اتاق ها: 12:00 و تحویل گرفتن اتاق ها: 15:00
قابل توجه گردشگران تور دبی، ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع می باشد.
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است