Hotel Anantara The Palm Dubai Resort

امتیاز 4.5 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Anantara The Palm Dubai Resort

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

هتل Anantara The Palm Dubai Resort، هتلی است 5 ستاره و مجلل که در کشور امارات متحده عربی واقع شده و مناسب برای افرادی است که به دنبال اقامتگاهی شیک و مجهز می گردند.
مشخصات هتل Anantara The Palm Dubai Resort 
هتل آنانتارا دی پالم که یکی از بهترین و محبوب ترین هتل های امارات است، در شهر دبی و در جزیره نخل جمیرا واقع شده و هر روزه میزبان گردشگران داخلی و خارجی تور دبی می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعاتی درباره مشخصات کلی هتل در اختیارتان قرار دهیم. این هتل که در جزیره نخل واقع شده است، در نزدیکی دریا بوده و دارای ساحل شنی اختصاصی می باشد. ساختمان اصلی هتل دارای 293 اتاق مجزا با انواع و سایز های مختلف بوده که اقامت هر نوع گردشگری را ممکن و لذت بخش خواهد ساخت. انواع اتاق های هتل Anantara The Palm Dubai Resort به شرح زیر است: 
اتاق پرمیر
اتاق های پرمیر دارای متراژ 47 متر مربعی بوده و به شکل زیبایی طراحی شده است. ظرفیت این اتاق ها حداکثر سه نفره بوده و مجهز به یک تخت خواب دو نفره کینگ می باشد. لازم به ذکر است این اتاق ها از طریق پنجره های بزرگ و سرتاسری چشم انداز رو به باغ و تالاب دارد.
اتاق لوکس
اتاق های لوکس که در طبقه دوم هتل واقع شده اند، دارای متراژ 52 متر مربعی بوده و مجهز به یک تخت خواب کینگ دو نفره بزرگ یا دو تخت خواب یک نفره می باشد.این اتاق ها از طریق تراس دارای چشم انداز زیبای باغ و تالاب بوده و مناسب برای اقامت دو نفر بزرگسال و یک کودک می باشد.
اتاق پرمیر در جوار مرداب
این نوع اتاق ها که در جوار آن استخری قرار داشته و دارای چشم انداز زیبایی می باشد، دارای متراژ 47 متر مربعی است. همچنین این اتاق ها مجهز به یک تراس و یک تخت خواب کینگ دو نفره می باشد. لازم به ذکر است ظرفیت این اتاق ها حداکثر سه نفر می باشد.
اتاق لوکس در جوار مرداب
این اتاق ها نیز که در کنار استخر تالاب قرار گرفته است، دارای متراژ 52 متر مربعی بوده و مجهز به یک تخت خواب کینگ دو نفره بزرگ در طبقه پایین و یک تخت خواب یک نفره بزرگ در طبقه بالا می باشند. ظرفیت این اتاق ها حداکثر 4 نفره ( 3 بزرگسال و 1 کودک ) می باشد.
اتاق لوکس خانوادگی
اتاق های خانوادگی دارای متراژ 65 متر مربعی بوده و مناسب برای گردشگرانی است که خانوادگی با تور دبی سفر کرده اند و حداکثر 5 نفر (3 بزرگسال و 2 کودک) می باشند. همچنین گفتنی است اتاق های خانوادگی مجهز به یک تراس رو به استخر، یک تخت خواب کینگ دو نفره در طبقه پایین و یک تخت خواب یک نفره بزرگ در طبقه بالا می باشد.
ویلا 
ویلا ها در این هتل دارای انواع مختلف با متراژ های گوناگونی بوده که هر یک مانند بهشتی است که اقامت در آن بسیار لذت بخش می باشد. از انواع این ویلا ها می توان به ویلا های 3 تا 6 نفره با متراژ های 106 متر مربعی اشاره کرد. همچنین در بین این ویلا ها، ویلای ساخته شده روی آب نیز وجود دارد، که اولین ویلای روی آب خاورمیانه معرفی شده است.
آپارتمان
آپارتمان های این هتل به سه نوع آپارتمان های یک خوابه 108 متر مربعی، آپارتمان های دو خوابه 164 متر مربعی و آپارتمان های مجهز به تراس 287 متر مربعی، تقسیم شده است و با امکاناتی کامل میزبان گردشگران تور دبی می باشد.
اتاق استاندارد
اتاق های استاندارد دارای متراژ 42-38 متر مربعی بوده و مجهز به یک تخت دو نفره کینگ و یک تخت خواب یک نفره بزرگ می باشد و اقامت حداکثر سه نفر بزرگسال به همراه یک کودک را ممکن می سازد.
از امکانات مشترک بین همه اتاق های هتل می توان به ذکر موارد زیر پرداخت:
Wi-Fi رایگان، تلویزیون 42 اینچی LED، ماهواره، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق ، میز و صندلی مخصوص کار با لپ تاپ، سیستم تهویه مطبوع، میز کوچک مخصوص سرو نوشیدنی های بین المللی، حمام با دوش و وان، روشویی و سرویس بهداشتی.
امکانات هتل Anantara The Palm Dubai Resort
رستوران، تاکسي سرويس، روم سرویس روزانه، اعلام حریق، ورزش های آبی، کافی نت، زمین تنیس، بیلیارد، سونا و جکوزی، حمام ترکی و مرکز سلامتی و Spa، ساحل خصوصی، استخر سر پوشیده و رو باز، استخر رو باز، فضای سبز، Wi-Fi رایگان، خدمات نگهداری و حمل بار، سرویس شاتل رایگان، پارکینگ، خدمات تبدیل ارز، سالن های چند منظوره، سالن کنفرانس، مرکز تناسب اندام، امکانات قایق سواری، سالن بازی مخصوص کودکان، آرایشگاه، اتاق مخصوص بازی، فروشگاه، استخر مخصوص کودکان، کارکنان چند زبانه، خدمات ویژه معلولین و افراد ناتوان، خشکشویی، نگهداری کودک رایگان، صندوق امانات و سشوار.
قوانین هتل Anantara The Palm Dubai Resort
ساعت تحویل و تخلیه اتاق های رزرو شده در هتل Anantara The Palm Dubai Resort به شرح زیر است:
ساعت تحویل: 14:00
ساعت تخلیه: 12:00
قابل توجه گردشگران تور دبی ورود حیوانات خانگی به هتل و سیگار کشیدن در مکان های غیر سیگاری ممنوع است.

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است