Hotel Nassima Royal

امتیاز 3.6 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Nassima Royal

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

 

هتل ناسیما رویال (Nassima Royal Hotel) که در گذشته به هتل رادیسون رویال شهرت داشت، یک هتل 5 ستاره لوکس بوده، که در کشور امارات متحده عربی و در شهر دبی واقع شده است. این هتل در خیابان شیخ زاید قرار گرفته است. فاصله Nassima Royal Hotel تا فرودگاه بین المللی دبی چیزی حدود 15 دقیقه (با ماشین)، تا ساحل جمیرا حدود 5 دقیقه (با ماشین) وهمچنین تا دبی مال حدود 5 دقیقه (با ماشین) و تا برج خلیفه و آب نما دبی حدود 3 کیلو متر می باشد.
اتاق های Nassima Royal Hotel، 10 نوع است که عبارت اند از:
1. اتاق دو نفره ویژه : مساحت این اتاق حدود 41 متر مربع و گردشگران تور دبی با توجه به سلیقه خود می توانند 2 تخت تک نفره یا 1 تخت دو نفره انتخاب کنند.
2. اتاق پنت هاوس: مساحت این اتاق حدود 41 متر مربع و مسافران با توجه به سلیقه خود می توانند 2 تخت تک نفره یا 1 تخت دو نفره انتخاب کنند.
3. اتاق دو نفره لوکس : مساحت این اتاق حدود 45 متر مربع و شامل شامل 1 تخت خواب دو نفره (large double)، دوش و وان است.
4. اتاق دو نفره رویال : مساحت این اتاق حدود 48 متر مربع و مسافران با توجه به سلیقه خود می توانند 2 تخت تک نفره یا 1 تخت دو نفره انتخاب کنند.
5. اتاق لوکس ویژه : مساحت این اتاق حدود 83 متر مربع و شامل 1 تخت خواب دو نفره (large double)، دوش و وان است.
6. سوئیت Executive : مساحت این سوئیت حدود 90 متر مربع و شامل 1 تخت خواب دو نفره (large double)، دوش و وان است.
7. سوئیت زوج : مساحت این سوئیت حدود 61 متر مربع و شامل 1 تخت خواب دو نفره (large double)، دوش و وان است.
8. سوئیت سفیر : مساحت این سوئیت حدود 185 متر مربع و شامل 1 تخت خواب دو نفره (large double)، دوش و وان است.
9. سوئیت خانواده : مساحت این سوئیت حدود 142 متر مربع شامل 2 اتاق خواب و سرویس بهداشتی، یک اتاق شامل 1 تخت خواب دو نفره (large double) و اتاق دیگر شامل 2 تخت خواب تک نفره می باشد.
10. سوئیت رویال : مساحت این سوئیت حدود 273 متر مربع شامل 2 اتاق خواب و سرویس بهداشتی، یک اتاق شامل 1 تخت خواب دو نفره (large double) و اتاق دیگر شامل 1 تخت خواب تک نفره می باشد.
Nassima Royal Hotel دارای 471 اتاق است. تمامی اتاق های Nassima Royal Hotel، شامل تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، دکوراسیون مدرن، محل غذا خوری، سیستم تهویه مطبوع، فن، گاو صندوق، یخچال، میز و کمد می شوند. سرویس بهداشتی خصوصی اتاق ها مجهز به سشوار، دوش و توالت است. از امکانات این هتل می توان به پارکینگ رایگان، اتاق های عایق صدا، سیستم گرمایشی، سالن کنفرانس، کرایه ی اتومبیل، خودپرداز، پذیرش و خدمات 24 ساعته اشاره کرد. از امکانات ورزشی Nassima Royal Hotel می توان به یک استخر سر باز(با چشم انداز ساحل جمیرا)، سونا، سولاریوم، باشگاه بدنسازی، مرکز ماساژ درمانی، spa و غیره اشاره کرد. در Nassima Royal Hotel ، هر صبح از ساعت 07:00 الی 10:30 در هتل صبحانه سلف سرویس ارائه می شود که شامل بوفه های گرم و سرد است. در این هتل گردشگران مجاز به آوردن حیوانات خانگی نمی باشند. از امکانات دیگر Nassima Royal Hotel می توان به، کانتر تور، تبدیل ارز، کانتر پذیرش 24 ساعته، نظافت روزانه، سرویس اتو کشی، اتاق اختصاص داده شده به استعمال دخانیات، اتاق های ویژه معلولین و سالمندان، فروشگاه، کرایه اتومبیل، اتاق های عایق صدا، لباسشویی، خدمات اتاق و غیره اشاره کرد. Nassima Royal Hotel دارای 4 رستوران می باشد، رستوران Nassima Royal Hotel سرویس مخصوص به مهمانانی که در این هتل اقامت دارند ارائه می دهد و مسافران می توانید از منو این رستوران غذا هایی لذیذ و خوش طعمی را انتخاب کنید چرا که در این رستوران انواع غذا های بین المللی و آسیایی سرو می شود. لازم به ذکر است زمان تحویل گرفتن و تحویل دادن اتاق های رزرو شده توسط گردشگران به ترتیب ساعت 15:00 و 12:00 می باشد و کارکنان این هتل به زبان های انگلیسی و عربی تکلم می کنند.
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است