Hotel Swissotel Al Ghurair

امتیاز 4 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Swissotel Al Ghurair

رستوران
پارکینگ
آسانسور
کافی شاپ
نت در اتاق
ترانسفر
مراقبت کودک
اتاق ماساژ
بدنسازی
نت در لابی
لاندری
خدمات اتاق
استخر
سونا
لابی
گاو صندوق
آرایشگاه
هتل های 5 ستاره یکی از بهترین مکان ها برای اقامت گردشگران تور لوکس می باشند. امروزه در نقاط مختلف دنیا هتل های لوکس متنوعی وجود دارد، هتل Swissotel Al Ghurair واقع در شهر دبی، یکی از هتل های 5 ستاره و محبوب در این شهر می باشد.
هتل Swissotel Al Ghurair در یکی از مناطق تجاری شهر دبی قرار گرفته است، در اطراف این هتل مراکز خرید بسیاری وجود دارد. همچنین چندین جاذبه گردشگری تو دبی در نزدیکی این هتل وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد. معماری ساختمان این هتل بسیار زیبا بوده و طراحی فضای داخلی آن لوکس و مدرن می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه شهر دبی در حدود 5 کیلومتر است.
هتل Swissotel Al Ghurair دارای 428 اتاق لوکس برای اقامت مسافران تور دبی می باشد، از انواع اتاق های آن می توان به اتاق  کینگ، اتاق دو تخته، اتاق پریمیر، سوئیت کلاسیک، سوئیت دولوکس و سوئیت پرمیوم اشاره کرد. اتاق های این هتل دارای امکاناتی مانند یخچال، حمام، سشوار، تلفن، تلویزیون، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت می باشند. گردشگران تور دبی لازم است بدانند که برای هر شب اقامت در این هتل باید در حدود 100 تا 250 دلار بپردازند.
پرسنل آموزش دیده این هتل در تمام طول روز آماده خدمات رسانی به گردشگران هستند. از امکانات کلی این هتل می توان به استخر سرپوشیده، استخر کودکان، باشگاه بدنسازی، خدمات ماساژ، آرایشگاه، استخر روباز، سونا، جکوزی، SPA، زمین بازی کودکان، رستوران، اسنک بار، کافی شاپ، میز سرو نوشیدنی های بین المللی، پارکینگ، صرافی، پذیرش 24 ساعته، لاندری و صندوق امانات اشاره کرد.
ساعت تحویل اتاق: 3 بعد از ظهر
ساعت تخلیه اتاق: 12 ظهر
فاصله جاذبه های گردشگری دبی با هتل Swissotel Al Ghurair به شرح زیر است:
- فاصله تا مرکز خرید Al Ghurair در حدود 160 متر
- فاصله تا مسجد جامع دبی 2 کیلومتر
- فاصله تا پل معلق دبی 2.4 کیلومتر
- فاصله تا جمیرا پلازا 7 کیلومتر
- فاصله تا آکواریوم دبی 9 کیلومتر
تورهای مرتبط

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است