Hotel Sofitel Dubai Jumeirah Beach

امتیاز 3.6 از 5 | از 100 کاربر
hotel Sofitel Dubai Jumeirah Beach
hotel Sofitel Dubai Jumeirah Beach
hotel Sofitel Dubai Jumeirah Beach
hotel Sofitel Dubai Jumeirah Beach
hotel Sofitel Dubai Jumeirah Beach
hotel Sofitel Dubai Jumeirah Beach
hotel Sofitel Dubai Jumeirah Beach تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Sofitel Dubai Jumeirah Beach

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

جمیرا بیچ به عنوان یکی از محبوب ترین نقاط دبی شناخته می شود و افراد زیادی اعم از مسافران و ساکنین محلی برای تفریح و گردش به این ساحل زیبا می آیند. بنابراین اگر به قصد تفریح و لذت بردن از تعطیلات خود به دبی سفر می کنید، پیشنهاد می کنیم در این منطقه خوش آب و هوا و چشم نواز مستقر شوید. هتل های زیادی در حوالی ساحل وجود دارند که ما در این مقاله به معرفی یکی از آن ها می پردازیم.

هتل سوفیتل دبی جمیرا بیچ(Hotel Sofitel Dubai Jumeirah Beach) یکی ازهتل های پنج ستاره و لوکس این منطقه است که با خدمات و امکانات رفاهی متعددی که ارائه می کند، توانسته است رضایت مسافران بسیاری را به دست آورد. این هتل دارای 405 اتاق در 6 طبقه می باشد که همگی آن ها نیز از خدمات درجه یک برخوردار بوده و با سرگرمی های هیجان انگیز، اقامتی به یاد ماندنی را برای شما رقم میزند.

امکانات رفاهی و خدمات هتل Hotel Sofitel Dubai Jumeirah Beach

هتل سوفیتل دبی جمیرا بیچ دارای میز پذیرش 24 ساعته می باشد و کارکنان خوش برخورد آن به گرمی از میهمانان استقبال می کنند. این هتل دارای لابی با مبل های نرم و راحت و یک تلویزیون ال سی دی می باشد که محلی مناسب برای رفع خستگی پس از یک سفر طولانی است. هتل Hotel Sofitel Dubai Jumeirah Beach مجهز به آسانسور می باشد که رفت و آمد در طبقات را آسان می نماید.

خدمات حمل چمدان و اتاق چمدان ها در هتل سوفیتل دبی جمیرا بیچ ارائه می گردد. همچنین این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع و سیستم اعلام حریق است.

اینترنت پر سرعت رایگان در تمامی نقاط هتل قابل دسترسی می باشد. چنانچه با خودروی شخصی به این شهر سفر کرده اید، پارکینگ هتل سوفیتل دبی جمیرا بیچ در اختیار شما قرار می گیرد. علاوه بر این شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز از خدمات تاکسی سرویس نیز بهره مند شوید.

این هتل برای برگزاری جلسات کاری و همایش ها کاملا مناسب می باشد چرا که چند اتاق کنفرانس با تجهیزات مدرن و پیشرفته برای استفاده میهمانان تدارک دیده است. شما می توانید مبالات ارزی خود را به سادگی و در کمترین زمان ممکن، از طریق صرافی موجود در داخل هتل انجام دهید.

هتل سوفیتل دبی جمیرا بیچ همه امکانات لازم برای اقامت معلولین را دارا می باشد و این عزیزان می توانند بدون هیچ مشکلی، اقامتی راحت و دلپذیر را تجربه کنند.

اگر در حین سفر لباس های شما کثیف شدند، کافی است به خشکشویی هتل مراجعه کنید. خدمه مجرب لاندری لباس های شما را در اسرع وقت، سالم و تمیز تحویل می دهند.

لابی هتل Hotel Sofitel Dubai Jumeirah Beach دارای صندوق امانات است و شما می توانید اشیای ارزشمند و قیمتی یا اسناد و مدارک مهم خود را در آن قرار دهید و با خاطر آسوده به تفریح و گردش بپردازید. میهمانان گرامی می توانند همه اقلام مورد نیاز خود را از فروشگاه هتل خریداری نمایند. علاوه بر این آرایشگاه مو هم در این هتل موجود است.

رستوران ها و کافی شاپ ها

هتل سوفیتل دبی جمیرا بیچ دارای رستوران هایی می باشد که انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ را سرو می کنند. تمامی این غذاهای توسط سرآشپزهای ماهر و با استفاده از مواد درجه یک طبخ می شوند و بی شک رضایت هر ذائقه ای را جلب خواهند نمود. رستوران A.O.C FRENCH BRASSERIE در این هتل، غذاهای بین المللی خوش طعم و بی نظیری را سرو می کند. ساعات کار این رستوران همه روزه از 6:30 صبح تا 23:30 شب است. همچنین رستوران PLANTATION ویژه افرادی است که به غذاهای مدیترانه ای علاقه دارند.

هتل سوفیتل دبی جمیرا بیچ دارای دو کافی شاپ می باشد که یکی از آن ها در محوطه استخر قرار گرفته و با انواع نوشیدنی های خنک و میان وعده های پر انرژی از میهمانان پذیرایی می کند. دومین کافی شاپ این هتل که THE HUB نام دارد، از ساعت 16 بعد از ظهر تا 2 پس از نیمه شب فعالیت می کند و مشتریان برای استراحت و گپ و گفت های خود می توانند از فضای دنج و آرامش بخش این کافی شاپ استفاده کنند.

تفریحات هتل 

هتل Hotel Sofitel Dubai Jumeirah Beach خدمات تفریحی متعددی را برای میهمانان خود فراهم کرده است و با اقامت در این هتل می توانید تقریبا تمام روز را مشغول سرگرمی و تفریح باشید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید. از جمله این سرگرمی ها می توان به ساحل سنگی، ساحل اختصاصی، صندلی و چتر مخصوص حمام آفتاب ، استخر روباز، استخر آب گرم، سالن بدنسازی، سالن ورزش و اسپا، جکوزی، سونا، دارت و سرگرمی های دیگر اشاره کرد.

در ضمن این هتل دارای اتاق بازی کودکان می باشد که والدین می توانند با خاطر آسوده فرزندان خود را به آنجا بیاورند تا با هم سن و سالان خود به بازی و تفریح بپردازند.

اتاق های هتل Hotel Sofitel Dubai Jumeirah Beach

هتل Hotel Sofitel Dubai Jumeirah Beach دارای 405 واحد اقامتی می باشد که در انواع زیر تقسیم بندی شده اند:

  1. اتاق های Luxury با مساحت 36 متر مربع
  2. اتاق های Superior با مساحت 35 متر مربع
  3. اتاق های Luxury Club با مساحت 36 متر مربع
  4. اتاق های Superior Twin با مساحت 35 متر مربع
  5. سوئیت Prestige با مساحت 65 متر مربع
  6. سوئیت Imperial با مساحت 210 متر مربع

هزینه اقامت در این اتاق ها در ایام عادی به طور متوسط حدود 2,842,000 تومان و بالاتر می باشد.

امکانات اتاق ها

تمامی اتاق های هتل سوفیتل دبی جمیرا بیچ دارای امکاناتی نظیر تلویزیون، یخچال، چای ساز، مینی بار، سرویس بهداشتی، حمام اختصاصی با وان و دوش، سشوار و گاو صندوق هستند و با کاناپه های نرم و راحت مبلمان شده اند تا آسایش شما را بهترین نحو فراهم نمایند.

قوانین هتل Hotel Sofitel Dubai Jumeirah Beach

برای افراد سیگاری مکان های ویژه ای اختصاص داده شده است، اما در سایر نقاط هتل سیگار کشیدن ممنوع می باشد.

به همراه داشتن حیوانات خانگی در این هتل مجاز نیست.

ساعت ورود به هتل 15 بعد از ظهر و ساعت خروج 12 ظهر است.

فاصله هتل از مکان های مهم شهر

هتل سوفیتل دبی جمیرا بیچ در موقعیت جغرافیایی خوبی از شهر قرار گرفته است به نحوی که با اقامت در این هتل می توانید به راحتی به اکثر مناطق مهم و دیدنی شهر دسترسی آسانی داشته باشید. در زیر نام چند تا از جاذبه های توریستی دب به همراه فاصله آن ها از هتل Sofitel Dubai Jumeirah Beach ذکر شده است:

  • فاصله هتل تا باغ پروانه دبی: 20.7 کیلومتر
  • فاصله هتل تا پیست اسکی دبی: 13 کیلومتر
  • فاصله هتل تا باغ معجزه دبی: 23.3 کیلومتر
  • فاصله هتل تا برج خلیفه دبی: 24.6 کیلومتر
  • فاصله هتل تا مرکز تجاری تایم: 14 کیلومتر
  • فاصله هتل تا مرکز تجاری ابن: 5.3 کیلومتر
  • فاصله هتل تا مجتمع تجاری امارات: 13 کیلومتر
  • فاصله هتل تا پارک آبی آتلانتیس: 14.8 کیلومتر
  • فاصله هتل تا جزایر نخلی پالم: 13.1 کیلومتر
  • فاصله هتل تا سالن اپرا دبی: 25 کیلومتر
  • فاصله هتل تا بازار طلای دبی: 35.8 کیلومتر
  • فاصله هتل تا مجتمع تجاری سیتی: 35.3 کیلومتر
  • فاصله هتل تا میدان ساعت دبی: 31.7 کیلومتر
  • فاصله هتل تا پارک خور دبی: 31.5 کیلومتر
  • فاصله هتل تا موزه دبی: 32.3 کیلومتر
  • فاصله هتل تا لگولند دبی: 29.6 کیلومتر
  • فاصله هتل تا پارک آبی آکوا پلی: 43 کیلومتر
  • فاصله هتل تا بازار عطر دبی: 35.5 کیلومتر
تورهای مرتبط
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است