Hotel Hyatt Regency Dubai Creek Heights

امتیاز 4.1 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Hyatt Regency Dubai Creek Heights

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

شهر دبی یکی از مدرن ترین و پیشرفته ترین شهر های امارات بوده که امروزه نظر گردشگران بسیاری را جلب کرده است، تفریحات موجود در این شهر معمولا گران قیمت هستند، همین امر سبب شده است که گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند در اکثر موارد افرادی ثروتمند باشند، به دلیل آن که این دسته از گردشگران علاقه بسیاری به اقامتگاه های لوکس و مجلل دارند، در این شهر هتل های 5 ستاره بسیاری احداث شده است.
هتل Hyatt Regency Dubai Creek Heights یک هتل لوکس بوده که در منطقه معروف بر دبی قرار گرفته است، معماری ساختمان این هتل مدرن بوده و فضای داخلی آن دارای امکانات لوکس بسیاری می باشد، مسافران هتل دسرسی مناسبی به نقاط مختلف شهر داشته و همچنین وسایل حمل و نقل عمومی در اطراف آن آماده خدمات رسانی به گردشگران هستند، در نزدیکی این هتل جاذبه های گردشگری بسیاری وجود دارد که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت. 
تمام 463 اتاق موجود در این هتل 5 ستاره دارای امکاناتی نظیر بالکن، یخچال، چای ساز، حمام، سشوار، تلویزیون، تلفن، لپ تاپ، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت پرسرعت، مبلمان و نمای شهر می باشند، انواع اتاق های هتل عبارت اند از اتاق کلاب، اتاق دولوکس، سوئیت یک خوابه، سوئیت دو خوابه، سوئیت خانوادگی، سوئیت سه خوابه، اتاق متصل، اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق خانوادگی و سوئیت رویال.
هزینه اقامت در هتل Hyatt Regency Dubai Creek Heights برخلاف سایر هتل های 5 ستاره موجود در شهر دبی نسبتا مناسب بوده و با توجه به امکانات و نوع اتاق در حدود 80 تا 200 دلار می باشد، قابل توجه است که استعمال دخانیات در اتاق های این هتل ممنوع می باشد.
رستوران های موجود در این هتل عبارت اند از Sufra Restaurant، Market 24 و La Tablita. این سه رستوران انواع غذا های باکیفیت بین المللی را برای گردشگران تور دبی سرو می کنند، از امکانات اصلی این هتل می توان به باغ، لابی، اجرای موسیقی زنده، گیم نت، اسنک بار، میز سرو نوشیدنی های بین المللی، کافی شاپ، پارکینگ، استخر سرپوشیده، استخر کودکان، استخر روباز، کلاس یوگا، باشگاه بدنسازی، آرایشگاه، خدمات ماساژ، سونا، جکوزی، ترانسفر فرودگاهی، خودپرداز، صرافی، نگهداری از کودکان، لاندری و روم سرویس اشاره کرد.
زمان تحویل اتاق: ساعت 3 بعد از ظهر
زمان تخلیه اتاق: ساعت 12 ظهر
همانطور که پیش تر به آن اشاره شد برخی از جاذبه های گردشگری تور دبی در اطراف هتل Hyatt Regency Dubai Creek Heights قرار گرفته اند که نام و فاصله آن ها با هتل به شهر زیر است:
• فاصله تا مسجد جامع دبی 4.4 کیلومتر
• فاصله تا آکواریوم دبی 6.1 کیلومتر
• فاصله تا دبی مال 6.1 کیلومتر
• فاصله تا برج خلیفه 6.5 کیلومتر
• فاصله تا سیتی والک مال 7.1 کیلومتر
• فاصله تا آکواریوم شارجه 11.4 کیلومتر
• فاصله تا برج العرب 17.4 کیلومتر

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است