Hotel Sheraton Grand Dubai

امتیاز 3.9 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Sheraton Grand Dubai

رستوران
پارکینگ
آسانسور
کافی شاپ
نت در اتاق
ترانسفر
اتاق ماساژ
بدنسازی
نت در لابی
لاندری
خدمات اتاق
استخر
سونا
لابی
گاو صندوق
شهر دبی واقع در کشور امارات، یکی مقاصد گردشگری محبوب در این کشور محسوب می شود. این شهر در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است، همین امر سبب شده نظر افراد بسیاری به این شهر جذب شود. امروزه در این شهر هتل های متنوعی برای اقامت مسافران تور دبی احداث شده است، یکی از هتل های مناسب در این شهر هتل Sheraton Grand Hotel, Dubai می باشد. با ما در این مقاله همراه باشید تا به بررسی هتل Sheraton Grand Hotel, Dubai بپردازیم.
هتل 5 ستاره Sheraton Grand Hotel, Dubai در منطقه شیخ زائد در شهر دبی در سال 2014 میلادی افتتاح شده است. نمای بیرونی ساختمان 54 طبقه این هتل بسیار زیبا بوده و طراحی فضای داخلی آن لوکس و مدرن می باشد. اماکانات متنوع و بروز این هتل باعث محبوبیت آن در بین گردشگران تور دبی شده است. در اطراف این هتل مراکز تفریحی و تجاری بسیاری وجود دارد. فاصله این هتل تا نزدیک ترین ایستگاه مترو و فرودگاه بین المللی دبی در حدود 20 دقیقه می باشد.
هتل Sheraton Grand Hotel, Dubai دارای 654 اتاق متفاوت برای اقامت گردشگران تور امارات می باشد، از انواع اتاق های آن می توان به اتاق دو تخته، اتاق دلوکس، سوئیت دلوکس، سوئیت پرزیدنت، آپارتمان یک خوابه، دو خوابه و سه خوابه اشاره کرد. اتاق های این هتل دارای امکاناتی مانند آشپزخانه، یخچال، حمام، سشوار، تلویزیون HD، تلفن، مبلمان، اینترنت پرسرعت رایگان و سیستم تهویه مطبوع می باشند. خدمات این هتل به صورت BB ارائه می شود. هزینه هر شب اقامت در اتاق های این هتل با توجه به نوع اتاق در حدود 100 تا 600 دلار می باشد.
هتل شرایتون گرند دارای 3 رستوران , 2 کافه بوده که غذا ها و نوشدنی های خوش طعم بین المللی را برای گردشگران تور دبی سرو می کنند.
کادر مجرب این هتل به زبان های عربی، انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، روسی، ایتالیایی و اسپانیایی مسلط هستند. این هتل دارای امکاناتی مانند لابی، استخر روباز، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، SPA، باشگاه بدنسازی، خدمات ماساژ، روم سرویس، بالکن، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، صرافی، صندوق امانات و پذیرش 24 ساعته می باشد.
زمان تحویل اتاق های این هتل ساعت 3 بعد از ظهر و ساعت تخلیه اتاق ها 12 ظهر است.
تورهای مرتبط

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است