Hotel Al Ghurair Rayhaan

امتیاز 4.1 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Al Ghurair Rayhaan

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

شهر دبی در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است، همین امر سبب شده که نظر افراد بسیاری به جاذبه های گردشگری آن جلب شود، سالانه میلیون ها گردشگر برای تفریح و بازدید از بخش های مختلف این شهر، تور دبی را در برنامه سفر خود قرار می دهند، حجم عظیم گردشگران سبب شده است که در این شهر هتل های بسیاری احداث گردد، بسیاری از هتل های موجود در دبی 5 ستاره بوده و تعداد هتل های لوکس این شهر بسیار بیشتر از هتل های پایین رده می باشد.
هتل Al Ghurair Rayhaan در یکی از مناطق مناسب و تجاری شهر دبی، در فاصله ای نزدیک به ساحل شهر واقع شده است، در نزدیکی هتل مراکز تفریحی و تجاری متنوعی وجود دارد، همچنین برخی از جاذبه های گردشگری تور دبی در اطراف هتل قرار گرفته اند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.
نمای بیرونی ساختمان این هتل زیبا بوده و معماری آن به سبک مدرن می باشد، فضای داخلی هتل بسیار لوکس بوده و دکوراسیون بخش های مختلف آن از جنس چوب می باشد، لازم به ذکر است که فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی در حدود 4.5 کیلومتر بیان شده است.
هتل 5 ستاره Al Ghurair Rayhaan در مجموع دارای 428 اتاق متنوع برای اقامت گردشگران تور دبی بوده که دارای امکاناتی نظیر یخچال، چای ساز، مبلمان، حمام، سشوار، تلفن، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت پرسرعت می باشد، انوع اتاق های موجود در این هتل عبارت اند از اتاق کلاسیک، اتاق پریمیر، سوئیت، سوئیت دولوکس، سوئیت کلاسیک، اتاق کینگ، اتاق دو تخته و سوئیت خانوادگی.
اقامت در اتاق های این هتل در حدود 60 تا 150 دلار هزینه دارد، لازم به ذکر است که استعمال دخانیات در این هتل ممنوع می باشد.
رستوران و کافی شاپ این هتل انواع غذا های و نوشیدنی های بین المللی را برای گردشگران تور امارات سرو می کنند، امکانات کلی این هتل عبارت اند از لابی، میز پینگ پنگ، اسنک بار، ویلپر، پارکینگ رایگان، استخر روباز، استخر سرپوشیده، باشگاه بدنسازی، خدمات ماساژ، SPA، آرایشگاه، سونا، جکوزی، صرافی، لاندری، روم سرویس و صندوق امانات.
زمان تحویل اتاق: ساعت 3 بعد از ظهر
زمان تخلیه اتاق: ساعت 12 ظهر
فاصله این هتل تا جاذبه های گردشگری دبی:
• فاصله تا مسجد جامع دبی 2.1 کیلومتر
• فاصله تا آکواریوم شارجه 8.2 کیلومتر
• فاصله تا سیتی والک مال 8.7 کیلومتر
• فاصله تا آکواریوم دبی 8.8 کیلومتر
• فاصله تا دبی مال 8.8 کیلومتر
• فاصله تا برج خلیفه 9.1 کیلومتر
• فاصله تا برج العرب 19.4 کیلومتر

منبع: Booking.com

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است