Hotel Hilton Dubai Creek

امتیاز 3.9 از 5 | از 105 کاربر
هتل Hilton Creek دبی
هتل Hilton Creek دبی
هتل Hilton Creek دبی نمای استخر
هتل Hilton Creek دبی نمای استخر
هتل Hilton Creek دبی نمای استخر
هتل Hilton Creek دبی نمای فضای سبز
هتل Hilton Creek دبی نمای رستوران تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Hilton Dubai Creek

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

هتل هیلتون کریک دبی
شهر دبی واقع در کشور امارات، یکی از شهرهای پیشرفته و مهم در این کشور می باشد که امروزه امکانات شگفت انگیز موجود در آن نظر افراد بسیاری را به خود جلب کرده و سالانه گردشگران بسیاری از نقاط مختلف دنیا برای تفریح و بازدید از این شهر به امارات سفر می کنند. در این شهر هتل های مختلفی برای اقامت گردشگران وجود دارد، یکی از هتل های لوکس و 5 ستاره دبی "هتل هیلتون کریک دبی" نام دارد.
هتل هیلتون کریک در یکی از مناطق تجاری و شلوغ شهر دبی واقع شده است؛ از همین رو مسافران این هتل دسترسی مناسبی به نقاط مختلف شهر دارند. همچنین وسایل حمل و نقل عمومی در اطراف هتل هیلتون دبی کریک آماده خدمات رسانی به گردشگران هستند. نمای بیرونی خاص ساختمان هتل بسیار زیبا بوده و طراحی فضای داخلی آن لوکس و زیبا می باشد. امکانات بسیار کامل این هتل در کنار قیمت مناسب آن باعث محبوبیت دوچندان آن شده است. هتل هیلتون چشم اندازی پانوراما از شهر را به نمایش گذاشته است که هر توریستی از تماشای آن به وجد می آید. خوب است بدانید که این هتل با هتل ساحل جمیرا همکاری داشته و به همین دلیل مسافران می توانند آزادانه بین دو هتل رفت و آمد داشته باشند و بدون پرداخت هزینه ای از امکانات آن ها بهره ببرند.

اتاق های هتل Hilton Dubai Creek
هتل Hilton Creek دبی دارای 150 اتاق متنوع برای اقامت گردشگران تور دبی می باشد؛ از انواع اتاق های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:
-اتاق های 2 نفره ویژه با متراژ حدودی 40 مترمربع
-اتاق های اکسکیوتیو کریک با متراژ 45 مترمربع
-اتاق های خانوادگی با متراژ حدودی 70 مترمربع
-سودیت های پانوراما با متراژ حدودی 125 مترمربع
-سوییت های اکسکیوتیو با متراژ حدودی 145 مترمربع
تمام اتاق های این هتل علاوه بر این که عایق صدا هستند، دارای امکاناتی پایه همچون یخچال، حمام، چای ساز، سشوار، میز کار، سیستم گرمایشی مناسب، لوازم آرایشی و بهداشتی، تخت های لوکس و استاندارد، نوشیدنی های بین المللی، تلویزیون HD، مبلمان، تلفن، اینترنت پرسرعت و سیستم تهویه مطلوب می باشند. طبیعتا هر چه اتاق مدنظر شما لوکس تر باشد، امکانات بیشتری در اختیارتان قرار داده می شود و میلغ بیشتری هم اخذ می گردد. خدمات این هتل همراه با صبحانه ارائه می شوند. این اتاق ها دارای منظره دریا و چشم انداز شهر می باشند و مسافران بر اساس قیمت هر یک، می توانند نسبت به انتخاب آن ها اقدام کنند. این نکته را در نظر داشته باشید که سیگار کشیدن در اتاق ها ممنوع بوده و برای استعمال دخانیات، مکان های مخصوصی در هتل نظر گرفته شده است.

امکانات هتل هیلتون دبی کریک
از امکانات و خدمات رفاهی تفریحی هتل 5 ستاره Hilton Dubai Creek می توان به لابی، آسانسور، استخر سرپوشیده، استخر روباز، باشگاه بدنسازی با در اختیار داشتن مربی شخصی، آبگرم، اتاق چمدان، میز تور برای برگزاری تورهای بازدید از جاذبه های شهر، صرافی، نگه داری از کودکان، زمین گلف، خدمات ماساژ، SPA، گیم نت، پارکینگ رایگان، خدمات شاتل، اتاق ماه عسل برای زوج های جوان، دوربین های مداربسته، میز مخصوص سرو نوشیدنی های بین المللی، صبحانه در اتاق، اتاق بازی برای سرگرمی کودکان، تراس، فکس و کپی، اتاق های ضد آلرژی، فروشگاه برای خریدهای روزمره، اجاره اتومبیل، نمازخانه، سالن کنفرانس، اعلان و اطفای حریق، سالن آرایشی با ارائه خدمات زیبایی و آرایشی، امکاناتی برای افراد ناتوان، اتاق های غیر سیگاری، روزنامه، سرویس اتاق ها، نظافت اتاق ها، مبلمان فضای باز، شومینه در فضای باز هتل، لاندری و اتوشویی، اجاره خودرو، صندوق امانات و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد. خانم ها این امکان را دارند که با پرداخت هزینه در کلاس های آشپزی شرکت کنند و با یادگیری غذاهای لذیذ و متنوع مهارت خود را بالاتر ببرند. لازم به ذکر است که بگوییم مسافران این امکان را دارند که برای سهولت در رفت و آمد از فرودگاه به هتل، از ترانسفر فرودگاهی بهره ببرند و هزینه آن را پرداخت نمایند. در این هتل برنامه های ویژه ای همچون بازی روی صفحه، پازل، کتاب و دی وی دی های آموزشی برای سرگرمی کودکان در نظر گرفته شده تا آن ها نیز بتوانند سفری خاطره انگیز را تجربه کنند. رستوران و کافی شاپ هتل کریک دبی غذاها و نوشیدنی های باکیفیت بین المللی را برای گردشگران سرو می کنند؛ برای آشنایی بهتر شما نام این رستوران ها را در ادامه ذکر می نماییم:
-رستوران خانه شیشه ای: این رستوران بزرگ که از ساعت 7 الی 22:30 میزبان مسهمانان می باشد، انواع غذاهای مدیترانه ای و بین المللی را سرو می کند.
-رستوران تیبل شمراه 9: تیبل شمراه یکی از رستوران های معروف دبی بوده که به دلیل خلاقیت و هنر سرآشپز خود شهرت فراوانی کسب نموده و تاکنون جوایز زیادی به دست آورده است.
-کافی شاپ ایسامو: در این کافی شاپ که دارای دکوراسیونی لوکس بهرنگ آبی می باشد، از ساعت 15 الی 1 بامداد می توانید رویدادهای ورزشی را با هیجانی مثال زدنی دنبال کنید.
-کافه کنار استخر: در حین شما کردن در استخر هتل، در این کافه می توانید از انواع نوشیدنی های گرم و سرد میل کنید و لذت ببرید.

پرسنل هتل هیلتون کریک در دبی به زبان های عربی، انگلیسی، آلمانی، هندی و روسی مسلط هستند.

مقررات هتل کریک دبی
- ورود حیوانات خانگی ممنوع است.
-.ساعت ورود به اتاق ها 3 صبح الی 12 ظهر می باشد.
-ساعت تحویل دادن اتاق ها 12 ظهر تا 12 بامداد است.
-افراد بالای 13 سال بزرگسال به حساب می آیند.

فاصله هتل Hilton Creek از مکان های تفریحی شهر
1. پارک خور دبی 3.9 کیلومتر
2. دلفیناریوم دبی 4.5 کیلومتر
3. مجتمع تجاری دیره سیتی سنتر دبی 2.3 کیلومتر
4. میدان ساعت دبی 1.2 کیلومتر
5. موزه دبی 5.4 کیلومتر
6. مسجد جمیرا دبی 9.5 کیلومتر
7. مجتمع تجاری دبی مال 11.2 کیلومتر
8. برج خلیفه 11.6 کیلومتر
9. فواره دبی 11.7 کیلومتر
10. سالن اپرا دبی 12.1 کیلومتر
11. فرودگاه دبی 13.2 کیلومتر
12. پیست اسکی دبی 22.6 کیلومتر
13. پارک آبی آتلانتیس دبی 34.3 کیلومتر

وب سایت هتل هیلتون کریک دبی
hilton.com

تلفن Hotel Hilton Dubai Creek
97142271111

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

سوالات متداول

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است