Hotel Media Rotana Dubai

امتیاز 4.3 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Media Rotana Dubai

آرایشگاه
آسانسور
اتاق جلسه
اتاق سیگار
اتاق ماساژ
استخر
اسنک بار
اطفاء حریق
اعلام حریق
امکانات ویژه معلولین
بدنسازی
پارکینگ
پذیرش
تاکسی سرویس
ترانسفر
تهویه هوا
جکوزی
حمل چمدان
خدمات اتاق
خدمات اسپا
خدمات پزشکی
دستگاه ATM
رستوران
سونا
فروشگاه
فضای سبز
کافی شاپ
کافی نت
گاو صندوق
لابی
لاندری
ماهواره
مراقبت کودک
نت در اتاق
نت در لابی
نظافت اتاق
دبی بزرگ ترین شهر امارات متحده عربی است و در سال های اخیر در زمینه توریستم پیشرفت چشمگیری داشته است. به همین دلیل سالانه میلیون ها گردشگر را به واسطه اقامتگاه هایی که دارا می باشد، میزبانی می کند.  از جمله اقامتگاه های این شهر می توان به هتل Media Rotana Dubai اشاره کرد. در ادامه این هتل را مورد بررسی قرار داده و اطلاعاتی در رابطه با آن در اختیار شما قرار می دهیم.
مشخصات هتل Media Rotana Dubai
هتل مدیا روتانا دبی، یک هتل 5 ستاره، لوکس و مجهز است که در منطقه جاده شیخ زاید شهر دبی واقع شده است. این هتل از سری هتل های روتانا بوده و همه روزه میزبان گردشگرانی است که با تور امارات به دبی سفر می کنند. از جمله ویژگی هایی که باعث انتخاب این هتل توسط گردشگران می شود، نزدیکی آن به مرکز شهر است. فاصله این هتل تا مرکز شهر حدود 14.5 کیلو متر و تا فرودگاه بین المللی دبی 30 دقیقه می باشد. ساختمان اصلی هتل از حدود 536 واحد اقامتی مجهز تشکیل شده که بر اساس نوع ارائه خدمات به دسته های مختلف زیر تقسیم می شود: Classic Room، Premium Room، Club Rotana Room و غیره.
خدمات هتل Media Rotana Dubai
این مجموعه اقامتی با هدف جلب رضایت گردشگران تور دبی خدمات زیر را در بهترین کیفیت ارائه می کند. در ادامه به ذکر برخی از آنان می پردازیم:
5 رستوران، پارکینگ رایگان، خدمات تاکسی سرویس، آسانسور، دستگاه ATM، کافی شاپ، رم سرویس روزانه، ماهواره، سالن زیبایی، مرکز خرید، صندوق امانات، خدمات لاندری، خدمات نگهداری کودک رایگان، استخر روباز، سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، خدمات ماساژ، اینترنت رایگان در لابی و اتاق ها، زمین بازی مخصوص کودکان، خدمات مخصوص افراد ناتوان و معلول، خدمات فکس و فتوکپی، سرویس شاتل، سرویس شاتل فرودگاهی، کارکنان چند زبانه، میز تور، اتاق های خانوادگی، سیستم تهویه مطبوع، خدمات صبحانه در اتاق، اتاق کنفرانس و غیره.
قوانین هتل Media Rotana Dubai
• زمان تحویل و تخلیه اتاق های رزرو شده توسط گردشگران تور دبی به شرح زیر است: تحویل: 14:00، تخلیه: 12:00.
• ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است.
 
تورهای مرتبط

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است