Hotel Asiana Dubai

امتیاز 4.8 از 5 | از 101 کاربر

امکانات Hotel Asiana Dubai

رستوران
پارکینگ
آسانسور
کافی شاپ
نت در اتاق
ترانسفر
مراقبت کودک
اتاق ماساژ
بدنسازی
نت در لابی
کافی نت
دستگاه ATM
فروشگاه
تاکسی سرویس
لاندری
ماهواره
استخر
سونا
اعلام حریق
رستوران
لابی
آمفی تأتر
آرایشگاه

یکی از هتل های لوکس و 5 ستاره شهر دبی که در میان گردشگران از محبوبیت بالایی هم برخوردار می باشد، Asiana Hotel Dubai است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی Asiana Hotel Dubai بپردازیم.
دبی یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در دنیا می باشد که به موجب زندگی اشرافی مردمانش و بناهای لوکس و جذاب، مقصدی لوکس محسوب می شود. به موجب آن دبی برای ارائه خدمات اقامتگاهی برای گردشگرانش هتل ها و اقامتگاه های لوکس هم دارد. یکی از این هتل ها که در موقعیت مناسبی هم قرار دارد Asiana Hotel Dubai است.
Asiana Hotel Dubai در خیابان صلاح الدین واقه شده است که به موجب آن گردشگران تور دبی دسترسی مناسبی به اکثر مراکز خرید دبی و مکان های دیدنی شهر مانند برج ساعت دیره، برج معلق، مسجد بزرگ و غیره دارند. همچنین لازم به ذکر است این هتل فاصله بسیار کمی تا مترو دارد و گردشگران می توانند به راحتی توسط متروی دبی به اکثر نقاط شهر دسترسی داشته باشند.
در ادامه به برخی از امکانات و خدماتی که Asiana Hotel Dubai برای گردشگران ارائه می دهد اشاره می کنیم:
ارائه سرویس اینترنت بی سیم پرسرعت در لابی و اتاق ها، پارکینگ اختصاصی برای گردشگرانی که قصد استفاده از وسایل نقلیه شخصی برای تردد در شهر دارند، استخر روباز به همراه سونا، جکوزی و خدمات ماساژ اسپا، باشگاه بدنسازی مجهز به دستگاه های بدنسازی مدرن، خدمات ترانسفر فرودگاهی، 136 اتاق برای افراد غیر سیگاری مجهز به سیستم های سرمایشی و گرمایشی مدرن در کنار خدماتی مانند لاندری، روم سرویس 24 ساعته و غیره.
همچنین این هتل رستورانی بزرگ و شیک دارد که انواع غذاهای محلی و بین المللی را با کیفیت بالا برای گردشگران تور دبی سرو می کند و لازم به ذکر است در این رستوران میز سرو انواع نوشیدنی های بین المللی هم وجود دارد.
 

تورهای مرتبط

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است